Ziemia ogrodowa, okolice Krakowa.

1. Data: 2014-03-26 08:35:15

Temat: Ziemia ogrodowa, okolice Krakowa.
Od: <berimex(at)o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze ktoś wie gdzie by kupić w okolicy Krakowa ok 3 -. 5 m3 ziemi ogrodniczej.
Do przyczepy wchodzi mi m3, zrobie kilka kursow, byle zaladunek byl na miejscu.
Potrzebuję do sadzonek winorośli w winnicy.
U mnie jest glina, ktora w polu jest bardzo urodzajna, natomiast nie nadaje się do
sadzonek w doniczkach. W doniczkach po paru podlewaniach robi sie jak beton.
Moze ktos slyszal o producencie?