Ziemkiewicz forever ?

41. Data: 2019-06-09 21:03:00

Temat: Re: Ziemkiewicz forever
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-09 13:59, gazebo wrote:

> z tym to do Ilony

Widać, żeś jeszcze nie całkiem stracony, masz jeszcze ludzkie odruchy.
Brawo!

42. Data: 2019-06-09 21:10:11

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-09 17:59, gazebo wrote:

> to do widzenia tej pani, do sportu sie nie nadaje

wydaje ci się :)))

https://kobieta.wp.pl/o-heidi-ktora-zostala-andrease
m-dramatyczna-historia-mistrza-6017069512508033a

43. Data: 2019-06-09 21:12:03

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-09 21:10, Ilona wrote:

> wydaje ci się :)))
>
> https://kobieta.wp.pl/o-heidi-ktora-zostala-andrease
m-dramatyczna-historia-mistrza-6017069512508033a

jak tak dalej zajdzie, to w przyszłości olimpiady będą ze zwierzętami :)))

44. Data: 2019-06-09 21:28:09

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 20:52:37 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> Cenna uwaga!
>
> To wszystko nie było by możliwe _bez_ katolicyzmu.

I owszem, bez katolicyzmu, ale bez _słabego_ katolicyzmu.

Silny katolicyzm był w Hiszpanii i taki tam był zamordyzm, że górale z góry Syjon
musieli zwijać manatki do cesarza ottomańskiego, a Maurowie, którzy
do jasnej ciasnej wprowadzili tam początki cywilizacji naukowo-technicznej,
oświetlone miasta, wodociągi, kanalizację, biblioteki, musieli się zwinąć i nic
z tego nie przetrwało, ino brud smród i ubóstwo Kastylijczyków i Aragończyków.
Wyzwolenie przez reconquistę wyglądało tak, że cała masa szlachetnych hidalgos
nie umiała czytać i pisać, nie miała własnego domu, z braku roboty rycerze ci
pasali świnie i leżeli w stodole na ciepłym gównie.

Podbój Nowego Świata nie byłby możliwy bez takiej masy dziadostwa na eksport.

Wniosek: zawsze należy trochę ten katolicyzm podtrzymywać jak ogień w kominku,
ale nie można pozwolić, coby urósł w siłę ponad ilości śladowe niezbędne do
użytkowania, bo wtedy skóra tygrysa rozłożona w saloniku się sfajczy, a może
i cały dom się spali.

45. Data: 2019-06-09 22:06:16

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-06-09 21:28, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> użytkowania, bo wtedy skóra tygrysa rozłożona w saloniku się sfajczy, a może

To prawda, we wszystkim należy zachować umiar.

46. Data: 2019-06-09 22:35:42

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 22:06:55 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

musieli zwijać manatki do cesarza ottomańskiego, a Maurowie, którzy

> To prawda, we wszystkim należy zachować umiar.

U nas też z hołyszami szlacheckimi nie było za wesoło. Na takim Mazowszu, to
w XVII w. de facto byli katolicy w I pokoleniu, bo niezależnie od tego, że ich
tatkowie byli chrzczeni czy tam brali śluby od jakichś 600 lat z okładem
w kościołach, to na co dzień modlili się gdzie indziej, do bardziej rodzimych
bóstw, zwłaszcza jak trwoga przyszła, to do bogów ojców a nie do Krysta.
Nowe pokolenie, kształcone w renesansowych łacińskich jezuickich konwiktach
za Wazów to byli neofici, którzy nie pasowali dobrze ani do tzw. pogaństwa
ani do tej nowej konfederacji warszawskiej, gdzie żyło się obok lutrów,
kalwinów i innych różnowierców. Wiem, że za PRyL-u Jasienica po nich mocno
jechał jako po jednym ze źródeł polskiej anarchii. Dopiero KEN i Konstytucja
3 Maja (przecież też zakładająca katolicyzm jako główną religię państwową)
zrobiły porządek z tym pijanym towarzychem, poniewczasie.

47. Data: 2019-06-09 22:37:59

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 22:35:43 UTC+2 użytkownik Jakub A. Krzewicki
napisał:

> [...]
> 3 Maja (przecież też zakładająca katolicyzm jako główną religię państwową)
> zrobiły porządek z tym pijanym towarzychem, poniewczasie.

PS. Od tego co wyznawali, jest chyba jednak ważniejsze, co mieli - i też znowu
nic oprócz zardzewiałej szabli i szaraczkowego kontusza.

48. Data: 2019-06-09 22:45:54

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu niedziela, 9 czerwca 2019 21:01:30 UTC+2 użytkownik Ilona napisał:

> chciałeś powiedzieć o tych aferach dopingowych w byłym DDR, gdzie młodym
> dziewczynom, łyżwiarom moszny urosły?

A czy to nie w Czechach z Jarmily Kratochvilovej zrobił się Jaromil Kratochvil?

49. Data: 2019-06-10 08:05:36

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jakub A. Krzewicki <p...@g...com> wrote:

> Nie żeniono się homo, ale chłopcoróbstwo było znane.

Jak kazde zboczenie i to od starozytności. ,,Znaność" ta zawsze była jednak
wyłacznie kuluarowo-alkowiana, i tak powinno pozostać. Do sejmu się z nią
nie (nomen omen) wybierano - odtylcowe obcowanie ,,sarmaty z sarmatą" JEDNAK
dyskwalifikowano jako ZBOCZENIE, więc i w polityce miejsca na nie nie było.
Zwłaszcza jako jedyny powód do zaistnienia. Biedronie nie mieli szans.

ZTCW...?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

50. Data: 2019-06-10 08:08:21

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Co za stek bzdur masz w głowie, że tak prostacko postrzegasz ten problem.

> Ty nadal nie rozumiesz, że jeżeli ktoś urodził się jakiś, to nie znaczy,
> że może sobie wybrać.

Jeżeli.
A ty wciąż chcesz tu rozmawiać z dorosłymi. Spadaj.
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Refleksja ich nie dopadła
Ludzie maja swoje problemy