Ziemniaczki - takie kuleczki slodziutkie kakaowe

1. Data: 2002-07-30 17:34:32

Temat: Ziemniaczki - takie kuleczki slodziutkie kakaowe
Od: "Joasia T." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kiedys poszukiwalam tego przepisu na grupie

dostalam wiele roznych przepisow i wiekszosc wyprubowalam bylo
pyszneeeeeeeeeee
teraz jednak znazlam w swoich karteluszkach przepis o ktory mi naprawde
chodzilo
i wam rowniez go podaje
i zycze smacznego :))

Ziemniaczki

5 paczek herbatnikow
4 lyzki kakao
1 szklanka cukru
1 kostka masla
2 jajka
1 kieliszek wodki ( niekoniecznie)
bakalie
olejek aromatyczny - ja uzywam albo rumowy albo cytrynowy

jeszcze raz zycze smacznego

-------
pozdrawiam
Joasia_Annetka T.
gg 24 77 27

1. Data: 2002-07-30 17:35:30

Od: "maja" <m...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

mniamusny przepis ! ale co dalej ? zagniesc wszystko i robic kuleczki (ew.
obtoczyc we wiorkach kokosowych ?) ?

maja

1. Data: 2002-07-30 18:03:15

Od: "Kama" <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No właśnie zaciekawił mnie Twój przepis - co dalej?
Czekam z niecierpliwością
kama

1. Data: 2002-07-31 09:53:55

Od: "Grzegorz Wójcik" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednym z moich zawodow :-) jest zaopatrywanie piekarzy i cukiernikow w to,
co im akurat potrzebne i w zwiazku z powyzszym czasami widze z czego sie
niektore rzeczy robi (na moje nieszczescie). Otoz w/w ziemniaczki produkuje
sie z tego, co akurat da sie pozamiatac ze stolow produkcyjnych lub podlogi,
dodaja do tego czasami cos, co nie jest odpadem ale generalnie nie polecam
kupowania "gotowych".

Pozdrawiam
Grzegorz Wojcik

1. Data: 2002-07-31 10:02:23

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 31 Jul 2002 12:36:31 +0200, PatryCCCja
<k...@s...TO_WYTNIJ.pl> wrote:

>ze glownym skladnikiem sa resztki innych ciast to wiedzialam. ale z
>podlogi????
>
>pat

jak poozamiatana, to i czysta...hehehehehehhehhhhehhehehehe

Tryfidia

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-07-31 10:36:00

Od: "biedronka" <b...@b...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> ze glownym skladnikiem sa resztki innych ciast to wiedzialam. ale z
> podlogi????

Przepraszam ze sie wtrace ... ale z tych odpadow to chyba robi sie tzw.
bomby rumowe, a ziemniaczki to cos - jak mi sie wydaje - z marcepanu :o)

pozdawiam
ania

1. Data: 2002-07-31 10:36:31

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-07-31 14:30:49

Od: "Joasia T." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

| mniamusny przepis ! ale co dalej ? zagniesc wszystko i robic kuleczki (ew.
| obtoczyc we wiorkach kokosowych ?) ?
|
| maja

tak, wszystko razem wymieszac zrobic kuleczki i posypac wiorkami albo
startymi orzechami

Joasia T.

1. Data: 2002-07-31 14:31:45

Od: "Joasia T." <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Te w cukierniach to nie to nie warto sobie nawet smaku psuc

Joasia T.

1. Data: 2002-08-01 16:40:59

Od: a...@p...onet.pl (Agnieszka Nowak) szukaj wiadomości tego autora

From: "PatryCCCja" <k...@s...TO_WYTNIJ.pl>

> ze glownym skladnikiem sa resztki innych ciast to wiedzialam. ale z
> podlogi????

Kiedys w wakacje dorabialam sobie w cukierni. M. in. mielilam te resztki -
ciezko bylo, bo strasznie przede mna uciekaly :-/

Macabra

Odp: Spotkanie w Gdansku?
Re: palnik do woka
ciasteczka z owocami