Zima

11. Data: 2017-01-11 23:25:04

Temat: Re: Zima
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Na wiosnę?! To raczej odgrzewane kotlety.

Jeśli długotrwałe mrozy wysuszą powietrze, mogą być
liofilizowane. Obawiam się jednak, że mogą też zostać
uwędzone. W smogu.

--
Jarek

12. Data: 2017-01-11 23:25:49

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Tomasz napisał:

> Zupełnie rozsądnie.
> Ja też na ogół żywię się mrożonkami i jakoś zyję.

Rozsądniej żywić się mrożonkami, niż mrzonkami.

--
Jarek

13. Data: 2017-01-12 10:49:12

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Wiosna idzie?

Hejka. A dziś odmiana. Mrozu prawie nie ma ale za to w nocy nawiało i
napadało na biało i dalej sypie i zawiewa.
Pozdrawiam śnieżnie Ja...cki

14. Data: 2017-01-12 19:35:02

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Dirko napisał:

> Hejka. A dziś odmiana. Mrozu prawie nie ma ale za to w nocy
> nawiało i napadało na biało i dalej sypie i zawiewa.
> Pozdrawiam śnieżnie Ja...cki

Szukałem dziś tej rusałki po całej kuchni, ale też gdzieś nawiała.
Mrozu nie ma wcale, nie tylko prawie.

--
Jarek

bukszpan...