Zima idzie

1. Data: 2003-10-22 13:03:09

Temat: Zima idzie
Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na onecie podali:

"
Pierwszy śnieg: 5 tygodni wcześniej niż przed rokiem
Na Warmii i Mazurach po raz pierwszy tej jesieni spadł śnieg. Padało
przez cały wieczór i noc. Wystarczyło kilka godzin aby śniegowa pokrywa
pojawiła się na drzewach dachach, chodnikach i drogach.
"

Ponoć na Mazowsze śnieg ma padać jutro.
Godzinę temu widziałam kilka kluczy gęsi lecącyc na południowy zachód.
Tak przynajmniej mi się zdaje, po odgłosach jakie wydawały, że to gęsi.
Zima idzie.

Pozdrawiam
Bea

2. Data: 2003-10-22 13:42:51

Temat: Odp: Zima idzie
Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ponoć na Mazowsze śnieg ma padać jutro.
Nie prawda!!!! Na Mazowszu dziś już padał śnieg!!! I jest okrutnie zimno!!!

Pozdrav.Rene

3. Data: 2003-10-22 14:07:58

Temat: Re: Zima idzie
Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beata Mateuszczyk napisał(a):

> [...]
> przez cały wieczór i noc. Wystarczyło kilka godzin aby śniegowa
> pokrywa pojawiła się na drzewach dachach, chodnikach i drogach.

Jutro jadę do Olsztyna by w piątek filmować wierzbę energetyczną na
poletkach UWM i ma tam być pozamiatane, żadnego śniegu i słoneczko proszę.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

4. Data: 2003-10-22 20:19:10

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jutro jadę do Olsztyna by w piątek filmować wierzbę energetyczną na
> poletkach UWM i ma tam być pozamiatane, żadnego śniegu i słoneczko proszę.
To ja bardzo poproszę ze 200 szt bo chcemy zacząć uprawę tego cuda:):):)
Jeśli do Olsztyna to być może będziesz nas mijał:):):) (mam na myśli odcinek
Maków. Maz - Przasnysz)
Pozdrav.Rene

5. Data: 2003-10-25 00:09:57

Od: "Dziadek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rene napisał(a):

> To ja bardzo poproszę ze 200 szt bo chcemy zacząć uprawę tego
> cuda:):):) Jeśli do Olsztyna to być może będziesz nas mijał:):):)
> (mam na myśli odcinek Maków. Maz - Przasnysz)
> Pozdrav.Rene

Obraziłem się. Z Bielska wyjeżdżałem wczoraj, padało, potem się przejaśniło
a w Olsztynie zgodnie z życzeniem śnieg na polach ale czysta droga i
słoneczko. Dziś rano w Olsztynie słoneczko więc jadę sobie do Kwidzynia na
poletka doświadczalne z wierzbą Uniwersytetu Warmińsko Mazurskiego. W
Iławie jeszcze słoneczko a w Kostrzyniu śnieżyca, śnieżyca cholerna że wyjść
z auta z kamerą się nie da. Przed chwilą wróciłem z Olsztyna z dużym bagażem
wiedzy o uprawie wierzby energetycznej i materiałami ale zbyt krótkimi
ujęciami filmowymi. Niestety nie jechałem koło Ciebie no i wierzby ze sobą
nie miałem, ale jak chcesz sadzonki to mogę Ci dać adresy ale to już proszę
na priva.

--

Pozdrawiam ciepło, Dziadek

Czy to dobry pomysł?