Zimowanie roślin w oczku

1. Data: 2000-10-23 22:17:42

Temat: Zimowanie roślin w oczku
Od: "Kronopio" <c...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

O rybach w oczku już było , tyle że oczko to nie tylko ryby.
Rośliny wodne też , o egzotycznych nie mówię , te wiadomo- przenieść trzeba.
Ale co z tymi które zimują bez przenoszenia?
Powiedzcie coś na ten temat.
Moje będą zimowały pierwszy rok , jeszcze dobrze się nie rozrosły i chcę żeby
przetrwały.
Okazy to nie są , raczej takie z powszechnie dostępnych .

Kronopio
ICQ 82543201

2. Data: 2000-10-30 08:40:38

Temat: Re: Zimowanie ro?lin w oczku
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kronopio" <c...@k...net.pl> napisał w wiadomo?ci
O rybach w oczku już było , tyle że oczko to nie tylko ryby.
Ro?liny wodne też , o egzotycznych nie mówię , te wiadomo- przenie?ć trzeba.
Ale co z tymi które zimujš bez przenoszenia?

To chyba zależy od roślin. Rośliny ze strefy przybrzeżnej, które w normalnej
sytuacji zamarzają wraz z wodą, mogą pozostać na miejscu. Można też zestawić
je w najgłębsze miejsce sadzawki gdy zacznie ona zamarzać.
Grzybienie mogą pozostać na swoim miejscu, jeżeli nasze oczko nie zamarza do
końca. Jeżeli taka sytuacja jest możliwa to lepiej przenieść je do
pomieszczenia o temperaturze kilku stopni powyżej zera. Mogą stać w workach
foliowych, po części napełnionych wodą.
Oczywiście, jest wiele roślin które bardzo dobrze znoszą zimy w każdy
sposób. Moja ulubiona roślina wodna, a dokładniej nadwodna, zimuje nawet
wyrzucona na śnieg.
http://ogrod.to.jest.to/rosliny/zachylnik.htm
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

Jaka kosiarka???
Problem z winem...
Architektura ogrodowa "brama" , prosze o pomoc !
Kosiarki do trawy
hortensja