Zimy ... nie bedzie?

1. Data: 2000-11-23 07:02:41

Temat: Zimy ... nie bedzie?
Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cos jest nie tak. Pigwowiec ma paki. Lilak jakby chcial zakwitnac.
Ale to nic. Widzialem wczoraj cos jeszcze ciekawszego.

Grabilem w ogrodzie liscie pod wierzba i znosilem na kompostownik. Gdy
juz mocno szarzalo uslyszalem glosne odglosy ptakow - pomyslalem
najpierw, ze to gesi sasiada, ale bylo je slychac coraz bardziej, az
zorientowalem sie, ze sa nade mna - klucz, na oko, 40 ptakow. Niby w
sumie nic takiego, ale one lecialy ... na polnoc, z poludnia na polnoc.
Byla godzina 16:35 dn. 22.11.2000r. Czy to znaczy, ze zimy tej zimy juz
nie bedzie?

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek K.

2. Data: 2000-11-23 08:58:52

Temat: Re: Zimy ... nie bedzie?
Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Koterba <k...@r...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@r...pl...
[...]
... na polnoc, z poludnia na polnoc.
> Byla godzina 16:35 dn. 22.11.2000r. Czy to znaczy, ze zimy tej zimy juz
> nie bedzie?
Podejrzewam, że wyczuły zimę w Alpach i zmieniły korytarz powietrzny na
atlantycki.
:-)))
Pozdrawiam serdecznie Jerzy

3. Data: 2000-11-23 11:27:38

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba napisał(a):

> [...]
> sumie nic takiego, ale one lecialy ... na polnoc, z poludnia na polnoc.
> Byla godzina 16:35 dn. 22.11.2000r. Czy to znaczy, ze zimy tej zimy juz

Oj będzie ona, niestety, będzie! :-((((
Indianie podobno zbierajš chrust. :-)
Pozdrawiam
Janusz

--
Archiwum grupy dyskusyjnej pl.rec.ogrody
http://niusy.onet.pl/pl.rec.ogrody

4. Data: 2000-11-23 22:12:39

Od: "Maria" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W Katowicach 2 tygodnie temu zakwitly w moim ogrodzie duze pomaranczowe
maki.Niestety byly tylko jedna dobe, bo noce sa chlodne i nastepnego ranka
juz zwisaly smetnie , niestety.Ale dzisiaj na sasiedniej ulicy ze
zdumieniem zoboczylam, ze na krzaku forsycji, to co jest takie zolte to nie
jesienne liscie ale KWIATY. Wiec moze, zima bedzie albo pozniej albo bardzo
slaba??
Pozdrawiam jak zwykle serdecznie
MAria Tomanek

Krzysztof Koterba <k...@r...pl> napisał(a) w artykule
<3...@r...pl>...

5. Data: 2000-11-26 21:46:04

Od: "To napisal moj maz !!! (cholera jak on to zrobil ?)" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie będzie. Forsycja kwitnie pod opadającymi, żółtymi liśćmi, żarnowce też
ponownie zakwitły, maki już wszsytkim spowszedniały, dorzucę trochę
skarłowaciałego zzimna wrotycza, rumianek i krwawniki..... To w polu. A u
mnie na balkonie bakopa latem była rachityczna i brzydka, teraz jest
obsypana białym kwieciem jak śniegiem, obok pelargonie z kwiatami się nie
mieszczą, gazanie nareszcie zakwitły, a klematis i róże powiedziały
"dobranoc" i poszły spać. I bądź tu mąry i pisz wiersze...o zimie.
Pozdrawiam. Agn.

6. Data: 2000-11-26 22:07:06

Od: "akamien" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jednak muszę popełnić morderstwo (na moim mężu). Agn.

Użytkownik To napisal moj maz !!! (cholera jak on to zrobil ?)
<a...@f...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vs0dc$552$...@s...icm.edu.pl...

7. Data: 2000-11-27 08:23:26

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie będzie. Forsycja kwitnie pod opadającymi, żółtymi liśćmi, żarnowce też
> ponownie zakwitły, maki już wszsytkim spowszedniały.....

A może już po zimie? Wczoraj zobaczyłam, że zakwitł u mnie wawrzynek
wilczełyko, wykiełkowały czosnki ozdobne i różne szachownice, a u sąsiadów
wyszły z ziemi tulipany ( może za płytko posadzili?).

Majka

8. Data: 2000-11-27 11:32:36

Od: "Jerzy" <j...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Majka <m...@z...szczecin.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8vt5m7$bqm$...@z...man.szczecin.pl...
> [...]
sąsiadów
> wyszły z ziemi tulipany ( może za płytko posadzili?).
Nie łudź się. W strefie klimatu umiarkowanego gdzie wilgotność jest
dostateczna, okres wegetacji trwa od ostatnich przymrozków wiosennych do
pierwszych przymrozków jesiennych. Dotyczy to większości roślin
jednorocznych, dwuletnich i wieloletnich. Niektóre rośliny bardziej
wytrzymałe na niskie temperatury rosną aż do zamarznięcia gleby.
pozdr Jerzy

9. Data: 2000-11-28 17:13:46

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "To napisal moj maz !!! (cholera jak on to zrobil ?)"

Wcześniej sądziłaś, że jest niepiśmienny ? :-)
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

10. Data: 2000-12-04 20:50:13

Od: "agn." <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wcześniej wiedziałam, że ma żonę (czyli mnie), ale jeżeli teraz podpisuje
"mój mąż"...... Agn.

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:900p6f$6is$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "To napisal moj maz !!! (cholera jak on to zrobil ?)"
>
> Wcześniej sądziłaś, że jest niepiśmienny ? :-)
> --
> :-) http://ogrod.to.jest.to

Mam na imie Andrzej - prosze o pomoc
Okrywowe