Zioła w kuchni

1. Data: 2002-09-10 12:13:46

Temat: Zioła w kuchni
Od: m...@d...pl szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
Zamarzyłam oziołowym ogródku na parapecie. Chę, żeby w doniczkach rosły mi
zioła potrzebne w kuchni, m.in. bazylia, mięta, rozmaryn... I tu pojawia się
pytanie. Gdzie jest (w Warszawie) dobrze zaopatrzony sklep, w którym kupię
nasiona? Nie chcę gotowych sadzonek, które można kupić w supermarketach, bo są
słabiutkie. Chcę wyhodowac własne roślinki. Poradźcie proszę.
Masia

1. Data: 2002-09-10 12:31:45

Temat: Re: Zioła w kuchni
Od: "Artur Z" <a...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Akurat jestes 3 osoba ktora poruszyla ten temat wciagu 3 dni.
Zerknij wstecz bo moze nie byc chetnych na konwersacje.

1. Data: 2002-09-10 12:45:57

Od: Mich <M...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Artur Z wrote:

> Akurat jestes 3 osoba ktora poruszyla ten temat wciagu 3 dni.
> Zerknij wstecz bo moze nie byc chetnych na konwersacje.

Nie było pytania o to gdzie kupić nasionka
tylko jak wychodować.

Mich'ata

1. Data: 2002-09-10 12:46:07

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nasiona? Nie chcę gotowych sadzonek, które można kupić w supermarketach, bo

Witaj Droga Masiu,
Duży wybór ziół jest często w obi - na pewno są te, o których piszesz.
Polecam również wszelki giełdy i kiermasze "zieleninowe" i ogrodnicze - trzeba
śledzić prasę - często coś takiego SGGW robi - tam można kupić bardzo różne i
fajowe rzeczy - np. niebieską bazylię.

serdecznie pozdrawiam
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-09-10 12:51:53

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

m...@d...pl wrote:

> Gdzie jest (w Warszawie) dobrze zaopatrzony sklep, w którym kupię
> nasiona?

Nasiona ziół miewa sklep przy ogrodzie botanicznym, inne ogrodnicze
sklepy pewnie też. Ale te nasiona są w sprzedaży na wiosnę. Nie sądzę,
żebyś teraz je gdziekolwiek dostała.

Krycha

1. Data: 2002-09-10 12:55:24

Od: g...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> pytanie. Gdzie jest (w Warszawie) dobrze zaopatrzony sklep, w którym kupię
> nasiona? Nie chcę gotowych sadzonek, które można kupić w supermarketach, bo

Droga Masiu,
Informacje z ostatniej chwili:
- w praktikerze jest dużo ziół od niedawna
- na tyłach hali mirowskiej jest mały sklepik, gdzie mają nasionek multum

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-09-10 13:03:40

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nasiona ziół miewa sklep przy ogrodzie botanicznym, inne ogrodnicze
> sklepy pewnie też. Ale te nasiona są w sprzedaży na wiosnę. Nie sądzę,
> żebyś teraz je gdziekolwiek dostała.

nasiona kupisz, chocby te ktorych wiosna nie sprzedali, ale jest inna
sprawa - dzien jest coraz krotszy wiec czy rozpczynamie uprawy teraz ma
sens?? Roslinki beda wybiegniete bardziej niz te do kupienia w sklepie w
doniczce.

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2002-09-10 14:20:27

Od: m...@d...pl szukaj wiadomości tego autora

> Droga Masiu,
> Informacje z ostatniej chwili:
> - w praktikerze jest dużo ziół od niedawna
> - na tyłach hali mirowskiej jest mały sklepik, gdzie mają nasionek multum

Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc.
Drogi Grzesiu, Tobie szczególnie. Wybiorę się na tyły hali M. (bo Praktikera
omijam z daleka). Czy mogę prosić o bardziej precyzyjne wskazówki jak znaleźć
ów sklepik?
Uprzejmie dziękuję.
Masia

1. Data: 2002-09-10 14:32:39

Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć!!
<m...@d...pl> wrote in message ...
> [...]
bo są
> słabiutkie. Chcę wyhodowac własne roślinki. Poradźcie proszę.

Kupiłem takie ziółka rok i dwa lata temu w kilku S-marketach i do tej pory
wszystkie rosną, oprócz oczywiście bazylii. Lubczyk wyrósł na 2 metry! Ale
to wszystko dzieje się na wsi..... Chociaż przy odpowiedniej ziemii i w
miarę dużym pojemniku mogłoby rosnąć w chałupie. We wmieście nie sadzę bo na
wiochę blisko mam i zawsze świerzyznę albo suszonki mogę przywieźć. A jak
pięknie pachną i smakują zioła zalane oliwką + duuuuużo czosnku! Może to
długo stać i nadaje się do wszystkiego (prawie:) ). Nie muszę chyba mówić,
że takie zioła świerze, z gródka (nawet suszone) mają zupełnie inny smak od
tych paczkowanych. Mięta mniam! A cykuta!!! Jaki piękny korzenny zapach ;-)

Pozdrawiam
Miirek

1. Data: 2002-09-10 14:37:06

Od: "Mirek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

P.S Dodam jeszcze, że wszystkie rosną pod drzewami w półcieniu (Lubczyk,
oregano, szałwia, tymianek, melisa, mięta, bazylia) Cykuta za oubórką
Mirek

Popcorn Chicken al'a KFC (P)
sosy
Re: kandydaci
Re: co do wina na spotkanie ze znajomymi (hurt)
aronia