Strona główna Grupy pl.sci.psychologia Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.

Grupy

Szukaj w grupach

 

Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.

Liczba wypowiedzi w tym wątku: 135


« poprzedni wątek następny wątek »

91. Data: 2012-11-15 19:11:13

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-14 15:41, Andromeda pisze:
>
>> Ślepy? być może jestem, ale widzę również sporo migawek jak dwu drabów w
>> mundurach dopada do człowieka i zaczyna go okładać pałami.. Co robi
>> Andromeda gdyby to on był tym przechodniem? Pewnie tak jak każdy
>> człowiek - spróbowałby odpłacić tym drabom w mundurach na miarę
>> możliwości,, - ktoś pstryka w tym momencie fotkę i Andromeda ląduje w
>> pace z oskarżeniem o napad na funkcjonariusza na służbie. Podoba Ci się
>> taki scenariusz i uważasz że wszystko jest w porządku?
> Ja też widziałem ale całość, czyli napierw skopał policjanta, to go
> pałowali. Rozumiem że faszyści mogą innych kopać, ale jak ktoś się
> broni przed kopiącym to juz zły, jak może.
> Gdyby nie ta policja to byś miał cywili w szpitalach.

To jednak chyba moja ślepota. Jeszcze nie zdarzyło mi się widzieć
policjanta kopanego i pałowanego przez demonstrantów. Jeżeli miałbyś
jakieś materiały wideo obrazujące takie zdarzenie to proszę o link.
Jedyny cywil jakiego widziałem i który kopał na ulicy kogoś okazał się
być policjantem po cywilnemu.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


Zobacz także


92. Data: 2012-11-15 19:11:22

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-14 19:47, Chiron pisze:
>
>>>
>>> Tam masz o nich i z nimi. Posłuchaj sam- jak jesteś ateistą, to
>>> choćby samych wiadomości. Na RM główne wydanie to godzina 20:00.
>>> Jednak zasadą jest, że jak jest jakieś wydarzenie (audycja) stricte
>>> religijna kolidująca z wiadomościami- to pierwszeństwo ma audycja.
>>> Posłuchaj gdzieś przez tydzień- oceń sam, co mają wspólnego
>>> idiotyczne komentarze tych, co dorabiają im gębę z rzeczywistością
>>>
>>
>> Super, taki rodzaj dziennikarstwa lubię. Przypominają tym rzetelność
>> BBC, tam o zagadnieniu rozmawia się przede wszystkim z autorami, a
>> osądzaniem ich przez innych.
>> Oczywiście miałem okazję parę razy usłyszeć RM, jednak zawsze były to
>> modlitwy, na polemikę nie trafiłem nigdy, tak że dzięki za info.
>> I tak nawiasem, nie jestem żadnym ateistą, nie mam uprzedzenia do
>> nikogo, i nic z góry nie odrzucam..
>
> RM to 80% religii (modlitwy, audycje o tematyce religijnej, etc) a
> reszta to wiadomości i programy gospodarczo- społeczne. Nie cierpię
> ich linii ideowo- ekonomicznej, bo jest to tak naprawdę socjalizm. No
> ale Tobie się powinno spodobać:-). W każdym bądź razie nie znajdziesz
> tam raczej tego, co im przypisuje GW i inne mendia. No chyba że
> trafisz na rozmowy z ludźmi- tego się nie cenzuruje, choć często
> ksiądz prowadzący stopuje ludzi.
>
> --
>
> Chiron

Skoro tak mówisz. Dzięki.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


93. Data: 2012-11-15 20:42:01

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 20:11, Trybun <r...@y...com> wrote:
> W dniu 2012-11-14 15:37, Andromeda pisze:
>
> > On 14 Lis, 14:12, Trybun <r...@y...com> wrote:
> >> W dniu 2012-11-14 13:54, Andromeda pisze:
>
> >>>> I s autoryzowane wypowiedzi uczestnik w? Czy to si odbywa w spos b
> >>>> taki jak w zale nych mediach - o nich, ale bez nich?
> >>> S najbardzie zak amane media rydzyka, z bandyt w robi m czennik w,
> >>> to jest medium ob udy.
> >> A Twoim zdaniem jest lepsze gdy o Robercie Winnickim dyskutuj
> >> krytykanci, a jego samego nie dopuszcza si do g osu? To maj by
> >> rzetelne media kt rych cz Polacy utrzymuj ze swojej kieszeni?
> > Kto nie dopuszcza, sami w mordy nabrali wody, tylko podpuszczaj
> > ob udnie; e jak policja zdusi a niszczenie warszawy, to policja z a,
> > powinni jeszcze dupy im wypi do kopania to policja by aby dobra.
>
> Naprawd wierzysz w to co piszesz?

To nie wiara to fakty Rydzyk powinien siedzieć, RM wyłączone bo sieje
nienawiść i właśnie takich ma słuchaczy, jak i tacy nam niszczą polskę.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


94. Data: 2012-11-15 20:43:48

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 20:11, Trybun <r...@y...com> wrote:
> W dniu 2012-11-14 15:41, Andromeda pisze:
>
>
>
> >> Ślepy? być może jestem, ale widzę również sporo migawek jak dwu drabów w
> >> mundurach dopada do człowieka i zaczyna go okładać pałami.. Co robi
> >> Andromeda gdyby to on był tym przechodniem? Pewnie tak jak każdy
> >> człowiek - spróbowałby odpłacić tym drabom w mundurach na miarę
> >> możliwości,, - ktoś pstryka w tym momencie fotkę i Andromeda ląduje w
> >> pace z oskarżeniem o napad na funkcjonariusza na służbie. Podoba Ci się
> >> taki scenariusz i uważasz że wszystko jest w porządku?
> > Ja też widziałem ale całość, czyli napierw skopał policjanta, to go
> > pałowali. Rozumiem że faszyści mogą innych kopać, ale jak ktoś się
> > broni przed kopiącym to juz zły, jak może.
> > Gdyby nie ta policja to byś miał cywili w szpitalach.
>
> To jednak chyba moja ślepota. Jeszcze nie zdarzyło mi się widzieć
> policjanta kopanego i pałowanego przez demonstrantów. Jeżeli miałbyś
> jakieś materiały wideo obrazujące takie zdarzenie to proszę o link.
> Jedyny cywil jakiego widziałem i  który kopał na ulicy kogoś okazał się
> być policjantem po cywilnemu.

Kilkudziesięciu policjantów rannych, trzech w szpitalu, w każdym
medium o tym mówią, a to kurestwo jeszcze twierdzi że to wina policji.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


95. Data: 2012-11-15 22:10:04

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2012 12:43:48 -0800 (PST), Nemezis napisał(a):

> On 15 Lis, 20:11, Trybun <r...@y...com> wrote:
>> W dniu 2012-11-14 15:41, Andromeda pisze:
>>
>>
>>
>>>> Ślepy? być może jestem, ale widzę również sporo migawek jak dwu drabów w
>>>> mundurach dopada do człowieka i zaczyna go okładać pałami.. Co robi
>>>> Andromeda gdyby to on był tym przechodniem? Pewnie tak jak każdy
>>>> człowiek - spróbowałby odpłacić tym drabom w mundurach na miarę
>>>> możliwości,, - ktoś pstryka w tym momencie fotkę i Andromeda ląduje w
>>>> pace z oskarżeniem o napad na funkcjonariusza na służbie. Podoba Ci się
>>>> taki scenariusz i uważasz że wszystko jest w porządku?
>>> Ja też widziałem ale całość, czyli napierw skopał policjanta, to go
>>> pałowali. Rozumiem że faszyści mogą innych kopać, ale jak ktoś się
>>> broni przed kopiącym to juz zły, jak może.
>>> Gdyby nie ta policja to byś miał cywili w szpitalach.
>>
>> To jednak chyba moja ślepota. Jeszcze nie zdarzyło mi się widzieć
>> policjanta kopanego i pałowanego przez demonstrantów. Jeżeli miałbyś
>> jakieś materiały wideo obrazujące takie zdarzenie to proszę o link.
>> Jedyny cywil jakiego widziałem i  który kopał na ulicy kogoś okazał się
>> być policjantem po cywilnemu.
>
> Kilkudziesięciu policjantów rannych, trzech w szpitalu, w każdym
> medium o tym mówią, a to kurestwo jeszcze twierdzi że to wina policji.

Oczywiście, ze wina Policji. Zachowanie policjantów było zaczepne i
agresywne.
--
XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
(by XL)

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


96. Data: 2012-11-15 22:28:53

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Lis, 23:11, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> Dnia Thu, 15 Nov 2012 12:43:48 -0800 (PST), Nemezis napisa (a):
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > On 15 Lis, 20:11, Trybun <r...@y...com> wrote:
> >> W dniu 2012-11-14 15:41, Andromeda pisze:
>
> >>>> lepy? by mo e jestem, ale widz r wnie sporo migawek jak dwu drab w w
> >>>> mundurach dopada do cz owieka i zaczyna go ok ada pa ami.. Co robi
> >>>> Andromeda gdyby to on by tym przechodniem? Pewnie tak jak ka dy
> >>>> cz owiek - spr bowa by odp aci tym drabom w mundurach na miar
> >>>> mo liwo ci,, - kto pstryka w tym momencie fotk i Andromeda l duje w
> >>>> pace z oskar eniem o napad na funkcjonariusza na s u bie. Podoba Ci si
> >>>> taki scenariusz i uwa asz e wszystko jest w porz dku?
> >>> Ja te widzia em ale ca o , czyli napierw skopa policjanta, to go
> >>> pa owali. Rozumiem e faszy ci mog innych kopa , ale jak kto si
> >>> broni przed kopi cym to juz z y, jak mo e.
> >>> Gdyby nie ta policja to by mia cywili w szpitalach.
>
> >> To jednak chyba moja lepota. Jeszcze nie zdarzy o mi si widzie
> >> policjanta kopanego i pa owanego przez demonstrant w. Je eli mia by
> >> jakie materia y wideo obrazuj ce takie zdarzenie to prosz o link.
> >> Jedyny cywil jakiego widzia em i kt ry kopa na ulicy kogo okaza si
> >> by policjantem po cywilnemu.
>
> > Kilkudziesi ciu policjant w rannych, trzech w szpitalu, w ka dym
> > medium o tym m wi , a to kurestwo jeszcze twierdzi e to wina policji.
>
> Oczywi cie, ze wina Policji. Zachowanie policjant w by o zaczepne i
> agresywne.
> --
> XL  Warto ci jest autentyczno wn trza - warto by nawet chamem, ale
> takim, eby ka dy szuka twego towarzystwa.
>  (by XL)

Widzisz Trybun skrajną obłudę, kibole motylki w warszawie łapali
jedynie.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


97. Data: 2012-11-15 22:29:13

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 23:10, Ikselka pisze:
>> Kilkudziesięciu policjantów rannych, trzech w szpitalu, w każdym
>> medium o tym mówią, a to kurestwo jeszcze twierdzi że to wina policji.
> Oczywiście, ze wina Policji. Zachowanie policjantów było zaczepne i
> agresywne.

Gdyby nie prowokatorzy w zielonych kominiarkach i z pałkami
teleskopowymi to nie byłoby ofiar wśród oddziałów prewencji. Wygląda na
to, że prowokatorami byli "antyterroryści". Mieli pewnie prikaz, aby
wywołać burdy.

Przypomina mi to marsze niesogłasnych w Moskwie, te same metody stosuje
się obecnie w czeciej ubeckiej. Czyli komasacja tysięcy policjantów na
pokojową manifestację i szukanie draki, aby sprzedać to merdialnie.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


98. Data: 2012-11-15 22:39:05

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2012 23:29:13 +0100, u2 napisał(a):

> W dniu 2012-11-15 23:10, Ikselka pisze:
>>> Kilkudziesięciu policjantów rannych, trzech w szpitalu, w każdym
>>> medium o tym mówią, a to kurestwo jeszcze twierdzi że to wina policji.
>> Oczywiście, ze wina Policji. Zachowanie policjantów było zaczepne i
>> agresywne.
>
> Gdyby nie prowokatorzy w zielonych kominiarkach i z pałkami
> teleskopowymi to nie byłoby ofiar wśród oddziałów prewencji. Wygląda na
> to, że prowokatorami byli "antyterroryści". Mieli pewnie prikaz, aby
> wywołać burdy.
>
> Przypomina mi to marsze niesogłasnych w Moskwie, te same metody stosuje
> się obecnie w czeciej ubeckiej. Czyli komasacja tysięcy policjantów na
> pokojową manifestację i szukanie draki, aby sprzedać to merdialnie.

Oczywiście. Policja zaczepiała spokojnie idących ludzi.
--
XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
(by XL)

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


99. Data: 2012-11-15 22:46:45

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-15 23:39, Ikselka pisze:
>> Przypomina mi to marsze niesogłasnych w Moskwie, te same metody stosuje
>> się obecnie w czeciej ubeckiej. Czyli komasacja tysięcy policjantów na
>> pokojową manifestację i szukanie draki, aby sprzedać to merdialnie.
> Oczywiście. Policja zaczepiała spokojnie idących ludzi.

Nie o to chodzi. Chodzi o to, że ateciaki rzucali w prewencjuszy, aby
sprowokować rozruchy.

Podziwiam jednak postawę organizatorów Marszu, którzy nie dopuścili do
większego rozlewu krwi.

Bronek de bul mógłby w końcu odetchnąć, że takie tematy jak zamach
smoleński, nie mówiąc o ruinie gospodarczej, by zeszły z pierwszych stron.

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


100. Data: 2012-11-15 22:52:38

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2012 23:46:45 +0100, u2 napisał(a):

> Bronek de bul mógłby w końcu odetchnąć, że takie tematy jak zamach
> smoleński, nie mówiąc o ruinie gospodarczej, by zeszły z pierwszych stron.

A co jego to wszystko obchodzi, bul bul bul... Sam nic w państwie (czyt.
układach) nie znaczy, niczego sobą nie reprezentuje poza fryzjerskim
wąsikiem i niedokształceniem.
--
XL Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
(by XL)

› Pokaż wiadomość z nagłówkami


 

strony : 1 ... 9 . [ 10 ] . 11 ... 14


« poprzedni wątek następny wątek »


Wyszukiwanie zaawansowane »

Starsze wątki

Na dobranoc.
Re: Faryzeusze - kto mówił o nich prawdę?
Zamachy terrorystyczne w Polsce, które zamiata się pod dywan.
Kobiety rocka
Wy czerwone ateuchy

zobacz wszyskie »

Najnowsze wątki

Senet parts 1-3
Chess
Dendera Zodiac - parts 1-5
Vitruvian Man - parts 7-11a
Vitruvian Man - parts 1-6

zobacz wszyskie »