Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.

111. Data: 2012-11-17 17:25:36

Temat: Re: Złapiesz antypolaka za ręke, to obłudnie wyje nie jego ręka.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 15 Nov 2012 16:11:21 -0800 (PST), Andromeda napisał(a):

> Ta kibole to takie grzeczne niemowlęta.

Byłeś? Widziałeś jak było? - nie pieprz zatem głupot.
(by XL)

112. Data: 2012-11-17 19:23:43

Od: Nemezis <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Lis, 18:26, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Byłeś? Widziałeś jak było? - nie pieprz zatem głupot.
> --
> XL  Wartością jest autentyczność wnętrza - warto być nawet chamem, ale
> takim, żeby każdy szukał twego towarzystwa.
>  (by XL)

Non stop transmitowali a clipy kiboli są cenzurowane, wycięty jest
atak kibola, a jedynie pokazany jest po ataku kibola atak policji. Tak
jakby policja się nie broniła a tylko atakowała. W całości najpierw
kibol kopie gliniarza, a następnie jest ścigany.

113. Data: 2012-11-18 08:16:17

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-16 15:08, Andromeda pisze:

> On ciągle sieje nienawiść do polaków, gejów, żydów, taki współczesny
> inkwizytor. A mowa nienawiści jest karana i to jest dopiero afera
> amber gold która chodzi po wolności.

Bo ja wiem, po prostu postępuje tak jak chcą tego słuchacze. Czy wiesz
że kościoły w których nie są wygłaszane kazania jakich oczekują wierni
zaczynają świecić pustkami?
Mowa nienawiści, owszem - jest karalna, ale nie taka która oparta na
faktach. Nie możesz komuś zabronić publicznego wypowiedzenia się o
jakimś złodzieju, szabrowniku czy innej szumowinie.

114. Data: 2012-11-18 08:16:41

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-16 15:03, Andromeda pisze:

> To skrajna obłuda, aż lepi się od obłudy. Szmata antypolka.

E tam, zaraz antypolka.. W dyskusji lekka domieszka prowokacji jest
nawet wskazana.

115. Data: 2012-11-18 08:17:44

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-17 20:23, Nemezis pisze:

> [...]
> jakby policja się nie broniła a tylko atakowała. W całości najpierw
> kibol kopie gliniarza, a następnie jest ścigany.

Poza relacjami na żywo nie warto polegać na tym co pokazują w telewizji,
a i wtedy wydarzenie należy oglądać z wyłączonym dźwiękiem, żeby nie
słuchać tego urabiającego widza - jazgotu, a wnioski wyciągać tylko na
podstawie tego co się widzi. W tzw. demokracjach dezinformacja jest
opanowana do perfekcji. W swoim czasie byłem naocznym świadkiem wydarzeń
w Jugosławii, i wiem że to przede wszystkim Serbowie byli prześladowani,
jednak kłamliwa propaganda sprawiła że świat to ich postrzega jako
agresorów.

116. Data: 2012-11-18 08:18:48

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-16 15:05, Andromeda pisze:

> Od kiedy kibole są grzeczni,? Kurwisko bezczelnie kłamie, to kibole
> niszczyli warszawe, po to przyjechali, dlatego interweniowała Policja.
> Od kiedy ty masz spokojnych kiboli.?

To za sprawą policji takie burdy odbywają się w miastach. Nie pozwolono
im na "ustawki" gdzieś na łąkach czy w lesie, tak nasi stróże ganiali
ich po tych łąkach ludzi którzy nie zrobili nikomu nic złego.

117. Data: 2012-11-18 08:19:43

Od: Trybun <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-11-16 15:02, Andromeda pisze:

> Ależ cały czas pokazują watachy antypolskiego żulostwa, które rzuca
> się na policje, wyrywa krawężniki, bruk. Oni się domagają że On może
> ciebie kopać , a jak policja interweneniuje to wyje -niesprawiedliwość
> bo nie może kopać. To kurestwo to środowisko polskich brewików.

Wiesz glob, z całym należnym szacunkiem, ale zaczynam się zastanawiać
nad Twoją poczytalnością, nad tym czy potrafisz ocenić coś obiektywnie.

Brevika też już osądziłeś mimo że wiesz o nim tylko to co Ci pokazano w
TV i uzupełniono odpowiednimi komentarzami?

118. Data: 2012-11-18 12:42:58

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 09:16, Trybun <r...@y...com> wrote:

> Bo ja wiem, po prostu post puje tak jak chc tego s uchacze.  Czy wiesz
> e  ko cio y w kt rych nie s wyg aszane kazania jakich oczekuj wierni
> zaczynaj wieci pustkami?
> Mowa nienawi ci, owszem - jest karalna, ale nie taka kt ra  oparta na
> faktach. Nie mo esz komu zabroni publicznego wypowiedzenia si o
> jakim z odzieju, szabrowniku czy innej szumowinie.

Mowa nienawiści jest karana, bo prowadzi do zbrodni jak zabroniony
jest faszyzm i stalinizm, bo ideologie zabójcze. Rydzyk zbiera
audytorów Brewików i podobnych jemu popaprańców i kradnie ile wlezie
debilnych staruchów.

119. Data: 2012-11-18 12:52:05

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 09:17, Trybun <r...@y...com> wrote:

> Poza relacjami na ywo nie warto polega na tym co pokazuj w telewizji,
> a i wtedy wydarzenie nale y ogl da z wy czonym d wi kiem, eby nie
> s ucha tego urabiaj cego widza -  jazgotu, a wnioski wyci ga tylko na
> podstawie tego co si widzi.  W tzw. demokracjach dezinformacja jest
> opanowana do perfekcji. W swoim czasie by em naocznym wiadkiem wydarze
> w Jugos awii, i wiem e to przede wszystkim Serbowie byli prze ladowani,
> jednak k amliwa propaganda sprawi a e wiat to ich postrzega jako
> agresor w.

Masz typową komuszą cenzurę w mediach pisu, czyli zamiast całość
pokazują połowe i mówią że to całość, czyli typowa manipulacja i
odwracanie kota ogonem.
W wolnych mediach jak tvn i gazeta wyborcza, masz pokazaną całość ,
czyli najpierw tłuk policjanta chodnikiem a następnie go ganiali i
zwijali. Tu widać totalitaryzm u pisiaków, bo cezura, obłuda i to
obracanie kota ogonem, a jak tvn pokazuje prawdę to wyją, bo pokazali
prawdę.
To jednocześnie pokazuje niesamowitą agresje bo jak ciebie kopią to
mogą, a jak ty powiesz że ciebie skopali to szmaty na tobie wieszają i
wyją totalitaryzm, czyli domagają bezkarności i przyzwolenia na to że
oni mogą kopać, a ty masz morde zamknąć że jesteś kopany.

120. Data: 2012-11-18 12:53:40

Od: Andromeda <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lis, 09:18, Trybun <r...@y...com> wrote:

> To za spraw policji takie burdy odbywaj si w miastach. Nie pozwolono
> im na "ustawki" gdzie na kach czy w lesie, tak nasi str e ganiali
> ich po tych kach ludzi kt rzy nie zrobili nikomu nic z ego.

Mówisz że policja przyjeżdza robić burdy, wyrywać krawężniki aby bić
się z policją.

Na dobranoc.
Re: Faryzeusze - kto mówił o nich prawdę?
Zamachy terrorystyczne w Polsce, które zamiata się pod dywan.
Kobiety rocka
Wy czerwone ateuchy