Złe siedzi w kuchni.

1. Data: 2005-08-22 17:14:17

Temat: Złe siedzi w kuchni.
Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zastanawiałem się czy o tym napisać, ale w końcu sezon ogórkowy :)

Zdarzyło mi się kiedyś wyciągnąć z szuflady na sztućce nóż, upaćkany
chyba olejem.
Troszkę się zjeżyłem, że ktoś wrzucił brudny nóź do sztućców. Jeszcze
nie mieszkałem sam, więc miałem na kogo zwalić winę :) O wszystkim
zapomniałem.
Jakieś 2 m-ce później znowu wyciagam ten sam nóż - i znowu rączka
tłusta.
Zdziwiłem się niemożebnie, bo ja go na pewno nie używałem - a nikogo
innego nie było.
Zrobiłem małą wizję szuflady - nic. Żadne inne sztućce tłuste nie są.
Obejrzałem wnętrze - może coś ścieka akurat w tym miejscu - nic.
Wyciągnąłem wszystko z szuflady, umyłem, łącznie z wkładem na sztućce. I
Już
TO było jakiś miesiąc temu.
Dzisiaj wyciągam z szuflady nóż z - jak myslicie? - oczywiście: tłustą
rączką.
Płetwy mi opadły.

Chciałbym z góry poinformować, ze w cuda to wierzę tylko w polskiej
lidze piłkarskiej.
I nie widuje białych myszek :)

Jako racjonalista zastanawiam się, czy jest mozliwe, aby tłuszcz
znajdował się wewnątrz struktury materiału rączki. To plastik, ale
przypomina w dotyku troszkę gumę. I jest porowaty.

Spotkaliście się kiedyś z czymś takim?

sadyl

2. Data: 2005-08-22 17:24:53

Temat: Re: Złe siedzi w kuchni.
Od: Nami <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

przepraszam, ja nie bardzo mam odpowiedz na takie dziwactwa zachodzace w
Twojej kuchni, ale chcialam tylko napisac, ze sie niezle urechotalam
czytajac ta Twoja historyjke :) Dziekuje za poprawienie humoru i
pozdrawiam bardzo serdecznie. Aha, jeszcze zycze rozwiazania tajemnicy
wiecznie-tlustego-noza.

pozdrawiam,

Nami

3. Data: 2005-08-22 17:36:48

Od: "Agatek" <a...@s...site.krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sadyl" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dzisiaj wyciągam z szuflady nóż z - jak myslicie? - oczywiście: tłustą
> rączką.

Ja bym to złe podeszła sposobem. Umyła nóż. Włożyła umyty do szuflady, może
nawet innej coby zmylić przeciwnika i zaczaiła się z siekierką. Po 5
minutach otworzyć szufladę i jeśli tłusty znaczy wina złego. Jeśli nie
tłusty, znaczy że wcześniej niedomyty :)

Agata, której złe paćka szklany stolik w pokoju, normalnie od spodu i to w
trudnodostęnym miejscu, jak ono to robi??

4. Data: 2005-08-22 17:38:34

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nami wrote:

> przepraszam, ja nie bardzo mam odpowiedz na takie dziwactwa zachodzace w
> Twojej kuchni, ale chcialam tylko napisac, ze sie niezle urechotalam
> czytajac ta Twoja historyjke :) Dziekuje za poprawienie humoru

Drobiazg. Kiedyś mi się zrewanżujesz :)

> pozdrawiam bardzo serdecznie. Aha, jeszcze zycze rozwiazania tajemnicy
> wiecznie-tlustego-noza.

W mojej kuchni dzieją się jeszcze inne dziwne rzeczy. Ktoś wychlewa cały
alkohol i robi przeciąg w lodówce.
Ale to jestem w 100% pewny jest AE.
Ale on raczej nie łapie się do garów - a jak już, to zostawia fleja
wszystko niepomyte w zlewie.
Nie chowa do szuflady :)

sadyl

5. Data: 2005-08-22 17:41:54

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agatek wrote:

> [...]
> minutach otworzyć szufladę i jeśli tłusty znaczy wina złego. Jeśli nie
> tłusty, znaczy że wcześniej niedomyty :)

Sprawdzałem za poprzednim myciem. Nazajutrz był czysty, jak go z
ociekacza wkładałem do szuflady.
Robi się brudny po miesiącu. I tylko on. Akurat tego noża używam
baaaardzo rzadko.
Mam tak miesiąc czatować z siekierką na Złego?

sadyl

6. Data: 2005-08-22 17:48:34

Od: "Fishman" <d...@w...to.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> baaaardzo rzadko.
> Mam tak miesiąc czatować z siekierką na Złego?

Montujesz sobie z granatu, kawałka sznurka i odcinka taśmy samolepnej
Pułapkę na Złego(c) i spokojnie czekasz. O działalności Złego poinformuje
cię sygnał dźwiękowy, tłusta rączka noża i ciało w/w leżące przed szufladą.

Fishman

7. Data: 2005-08-22 17:54:14

Od: "Atunia " <a...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> Zdarzyło mi się kiedyś wyciągnąć z szuflady na sztućce nóż, upaćkany
> chyba olejem.
[ciach]
> znajdował się wewnątrz struktury materiału rączki. To plastik, ale
> przypomina w dotyku troszkę gumę. I jest porowaty.
>
> Spotkaliście się kiedyś z czymś takim?

JA! Nóż Tescoma Cosmo. Czarno-zielona rączka, taka właśnie gumopodobna. I nie
w szufladzie, tylko w stojaku na noże. Kumpel za to po uszach oberwał, ale
wygląda na to, że niewinnie. Hm, wada jakaś tych noży? Czy to aby nie jest
szkodliwe?
Tłustość się ciężko zmywa i pojawia ponownie :(.

Atunia

8. Data: 2005-08-22 18:01:16

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Atunia wrote:

> [...]
> szkodliwe?
> Tłustość się ciężko zmywa i pojawia ponownie :(.

REWELKA
Tescoma Cosmo.
Czarno-zielony
Ufffff.... jestem normalny !!!!

sadyl

9. Data: 2005-08-22 18:03:26

Od: sadyl <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sadyl wrote:

> Czarno-zielony
> Ufffff.... jestem normalny !!!!

No...może troszkę przesadziłem :)

A poważnie - wyglada na to, ze złączenie części czarnej i zielonej
chłonie np. tłuszcz, który włazi pod rączkę.
Przy normalnym zmywaniu schodzi tylko z powierzchni.
A potem wyłazi ze środka

ale ulga..

sadyl

10. Data: 2005-08-22 18:09:43

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> znajdował się wewnątrz struktury materiału rączki. To plastik, ale
> przypomina w dotyku troszkę gumę. I jest porowaty.

Możliwe. Niektóre plastiki chłona tłuszcz. Byc może też go później oddają,
metoda dyfuzji.

Np. popularne kiedyś bidony z przeźroczytsego plastiku - były z
ostrzeżeniem - nie do tłustych potraw. Aż szlag mnie trafiał, bo mleka wlać
nie można.

Pozdrawiam

Dominik Jan Domin

Co jadlem?