Złodzieje na działce, pomoc

1. Data: 2006-11-01 20:17:19

Temat: Złodzieje na działce, pomoc
Od: "FriendOnet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na elektronice dostałem pomoc w zakresie zabezpieczenia działeczki.
Myślę o radiopowiadomieniu, ale mam ciut za daleko (bloki) na te 5 km
zasięgu.
To poniżej wydaje mi się rosądnym rozwiązaniem.
Zapytałem sprzedawcę o komplet pod N33330 z kablem i dwoma czujkami ruchu,
podam info gdy dostanę odpowiedź.

"
Z gotowych rozwiazań :
http://www.napad.pl/katalog/index.php?akcja=opis&iKa
tId=116&iProdId=435
"

Pozdrawiam i nie życzę debila co wyjął kawałek zamrażalnika aluminiowego z
lodówki wartej 700 zeta, oraz parę kabli i drobiazgów.
Dalej z radykalnych rozważań o unieszkodliwieniu osobnika, aby go za niską
szkodliwość nie puścili poddaję pod rozważenie:
- poczęstować go browarem i wsadzić kolesia na rower w głównej alejce
i powiedzeć że uciekał mobile po pijaku.
Jak piszą dostanie ze 2 lata w nawiasach i ponad kafla grzywny...
Nawet jak mi nic nie uznają to staysfakcja gwarantowana ;)

A prywatnie to nogi z dupy powyrywać, nie moge szkody zboleć.

Mariusz

2. Data: 2006-11-01 23:13:04

Temat: Re: Złodzieje na działce, pomoc
Od: "Rafi" <robby99@_bez tego_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FriendOnet" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> To poniżej wydaje mi się rosądnym rozwiązaniem.
> Zapytałem sprzedawcę o komplet pod N33330 z kablem i dwoma czujkami

Ja wolę tańsze rozwiązania:
http://www.triskel.pl/index.php?option=com_content&t
ask=view&id=36&Itemid=48

koszt ok. 40zł

używam w samochodzie od roku, działa bezproblemowo (na działce niestety nie
posiadam elektryczności...)

pozdr.
Rafi

3. Data: 2006-11-02 07:48:19

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Myślę o radiopowiadomieniu, ale mam ciut za daleko (bloki) na te 5 km
> zasięgu.

Co zrobisz jak złapiesz? Zakopiesz czy zgłosisz na policję, że ktoś
miał wypadek i ma widły w plecach? A jak złodziej będzie miał pomocnika?
Pozdrawiam.Mirzan

4. Data: 2006-11-02 09:09:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Co zrobisz jak złapiesz? Zakopiesz czy zgłosisz na policję, że ktoś
> miał wypadek i ma widły w plecach? A jak złodziej będzie miał pomocnika?

Wdajesz się w dyskutowanie z reklamą???? :-)))
Osobliwe. :-)
Pozdrawiam ;-)
Janusz

5. Data: 2006-11-02 09:24:12

Od: "FriendOnet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "mirzan" <l...@o...pl> napisał w wiadomości

> Wdajesz się w dyskutowanie z reklamą???? :-)))
> Osobliwe. :-)
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Tu jest źródło, news:ei80bp$nl0$1@news.onet.pl...