Złośliwy suwak w kurtce :-/

1. Data: 2006-05-14 16:05:14

Temat: Złośliwy suwak w kurtce :-/
Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie, Dziewczyny i Chłopaki :)
w jednej z kurtek trafił mi się bardzo złośliwy suwak (metalowy), który jest
jakiś taki choropowaty i potwornie zaciąga wszystko dookoła (ząbki, a nie ta
część zamykająca). Czy ktoś kiedyś spotkał się może z podobnym problemem?
Ostatecznym wyjściem, które napewno pomoże, jest wymiana go na nowy, ale
trochę szkoda, bo całkiem fajny jest i ładnie pasuje do kurtki.

Dziękuję za pomysły i życzę udanego wieczoru :)
Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

2. Data: 2006-05-14 18:03:10

Temat: Re: Złośliwy suwak w kurtce :-/
Od: s...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ostatecznym wyjściem, które napewno pomoże, jest wymiana go na nowy, ale
> trochę szkoda, bo całkiem fajny jest i ładnie pasuje do kurtki.

Moze wystarczy po prostu puscic stebnowke po obu stronach zamka, wowczas zabki
nie bede mialy juz za co chwytac ;)

3. Data: 2006-05-14 20:10:53

Od: "czeremcha " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożena Kmiecik <b...@s...pw.edu.pl> napisał(a):

> [...]
jest
> jakiś taki choropowaty i potwornie zaciąga wszystko dookoła (ząbki, a nie

Jeśli sęk w tym, że "wszystko" - to ubrania , które nosi się POD kurtką - to
trzeba przyszyć pod zamkiem plisę /wzdłuż całego zamka/. Jeśli wciąga
materiał "kurtkowy" - to źle jest wszyty /trzeba spruć wierzchnią,
dekoracyjną stębnówkę i przeszyć jeszcze raz, odciągając materiał od taśmy
zamka.

Ania

4. Data: 2006-05-14 21:30:55

Od: "Inga" <i...@u...tenbit.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> napisał w
wiadomości news:e47kg9$pks$1@news.onet.pl...
> [...]
> trochę szkoda, bo całkiem fajny jest i ładnie pasuje do kurtki.
>
> Dziękuję za pomysły i życzę udanego wieczoru :)

Sprobuj go moze posmarowac z gory do dolu swieczka to lepiej bedzie sie
zapinal, ale czy zniweluje to zaciaganie, nie jestem pewna.
Pozdrawiam,
Inga

5. Data: 2006-05-16 12:43:31

Od: "Bożena Kmiecik" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczyny, dziękuję Wam za pomysły.
Świeczką już spróbowałam, niestety to nic nie dało... chyba jednak te ząbki
są zbyt choropowate... pokombinuję z plisą, choć nie wiem, czy to rozwiąże
problem przy zaciąganiu, gdy kurtka jest rozpięta (a przeważnie jest)...
ostatecznie zostanie tylko go wymienić...

Dziękuje jeszcze raz i życzę miłego popołudnia :)
Bożenka :-)
słoneczna miodzio dziewczyna

xxx Szukam- zodiak
Baby angel