Złote myśli

1. Data: 2017-06-12 09:59:40

Temat: Złote myśli
Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nigdy, przenigdy w życiu nie mów kobiecie że ją kochasz jeśli to ma być
tylko fortelem, by ją wykorzystać seksualnie.
Miłość jest nie tylko wyższa od seksu, ale jest o niebo silniejsza od
tego niezbyt mocnego popędu. Wystarczy się tylko zapytać, czy ktokolwiek
się zabił z tego powodu że kobieta pokazała kawałek ciała a nie chciała
się oddać?
A z miłości ludzie się zabijali i wariowali.
Nikt się nie zabił ani nie zwariował z powodu seksu, choć z tego powodu
nieraz są gwałty, ale co się dziwić, skoro ludzie zabijają dla butelki
wódki i 20 zł.

2. Data: 2017-06-12 10:11:48

Temat: Re: Złote myśli
Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 09:59, pinokio pisze:
> [...]
> Nikt się nie zabił ani nie zwariował z powodu seksu, choć z tego powodu
> nieraz są gwałty, ale co się dziwić, skoro ludzie zabijają dla butelki

tam zaraz złote :-) co najwyżej żelazne ;-) nic odkrywczego

---
Avast.

3. Data: 2017-06-12 10:20:23

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12.06.2017 o 10:11, Aiua40 pisze:
> tam zaraz złote :-) co najwyżej żelazne ;-) nic odkrywczego

Skoro nic odkrywczego to dobrze że się z nimi zgadzasz :-)

4. Data: 2017-06-12 13:24:28

Od: Aiua40 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-06-12 o 10:20, pinokio pisze:

> Skoro nic odkrywczego to dobrze że się z nimi zgadzasz :-)

jeśli moja aprobata cię uszczęśliwi... ;-)

---
Avast.

5. Data: 2017-06-12 19:59:59

Od: pinokio <p...@n...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

https://www.youtube.com/watch?v=YL0N1ARFrsA

6. Data: 2017-06-12 20:45:57

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

pinokio <p...@n...adres.pl> wrote:
> [...]
> Nikt się nie zabił ani nie zwariował z powodu seksu, choć z tego powodu
> nieraz są gwałty, ale co się dziwić, skoro ludzie zabijają dla butelki

Mądre.

"Edukacja" :-(
Polish police forcibly remove anti-Kaczynski protesters
Lewactwo w wersji afro.
Za wolność waszą i naszą.
Nobla mu!