Złote szafirki

1. Data: 2006-12-30 09:11:25

Temat: Złote szafirki
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krótkie pytanie wyłącznie do uprawiających - mają liście prawo wyleźć przed
zimą, jak u szafirków armeńskich, czy nie?

Pozdrawiam, Basia.
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

2. Data: 2007-01-02 10:57:49

Temat: Re: Złote szafirki
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisał

> Krótkie pytanie wyłącznie do uprawiających - mają liście prawo wyleźć
> przed
> zimą, jak u szafirków armeńskich, czy nie?

Byłam wczoraj na działce - u mnie wyszły.

Majka
P.S. Kwitnie jaśmin i wawrzynek wilczełyko.

3. Data: 2007-01-02 12:38:33

Od: "Ewa Szczęśniak" <e...@b...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Majka" <m...@g...szczecin.pl> wrote in news:enddof$jnu$1
@atlantis.news.tpi.pl:

> Byłam wczoraj na działce - u mnie wyszły.
> Majka
> P.S. Kwitnie jaśmin i wawrzynek wilczełyko.

U mnie tez wylazly, calkiem spore juz sa.
Ale czy majš prawo czy oglupialy jak wiele innych rzeczy okaze sie jak
przyjdzie i pojdzie zima.
Pozdrowienia - Ewa

www.ekipybudowlane.pl
Clerodendron
Zima...
informacje o araucaria araucana w Poznaniu
Kiedy i co z nasion trzeba sprowadzić najwcześniej?