Złuszczanie skóry kwasami AHA

1. Data: 2005-04-02 18:57:38

Temat: Złuszczanie skóry kwasami AHA
Od: "Marta" <m...@w...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Chciałabym zapytać , czy ktoś na własnej skórze przeszedł taki zabieg
.
Wybrałam się ostatnio do kosmetyczki na oględziny:-) i pani złapała się za
głowę . Zapytała kiedy ostatnio czyściłam twarz. Oczywiście wczoraj ...sama
w domu..stąd te blizny potrądzikowe. Kosmetyczka stwierdziła , że przed
zabiegiem złuszczania kwasami, muszę oczyścić twarz.
Dlatego mam pytanko, czy ktoś taki zabieg przeszedł ( tzn.
złuszczanie ) i może mi powiedzieć jak będzie po nim wyglądała twarz ( tzn.
czy uda mi się wrócić do domu tak , żeby nikt się mnie na ulicy nie
wystraszył:-) i ile takich zabiegów trzeba wykonać , zaznaczając , że
blizny nie są głębokie, aczkolwiek w słońcu widoczne. Po jakim czasie twarz
wraca do normalnego wyglądu? I czy po takim zabiegu mogą wystąpić jakieś
powikłania skórne?
Będę wdzięczna jeśli ktoś podzieli się własnymi doświadczeniami .Wiem
, że można zapytać o to kosmetyczkę , ale one często nieco naginają prawdę ,
zapewniając ze efekt biedzie cud, a potem .człowiek wygląda jak ufo ....
Pozdrawiam :-)

1. Data: 2005-04-02 21:00:37

Temat: Re: Złuszczanie skóry kwasami AHA
Od: "iwonsien" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
Ja jestem po trzech zabiegach i przede mną jeszcze kilka.
Jak chcesz to możemy pogadać na gg, bo nie chce mi sie tutaj tego
wszystkiego pisać :). Chyba że szersze forum zainteresowane :)
Pozdrawiam.
Iwona
gg 6896100

1. Data: 2005-04-02 21:25:03

Od: "madzia" <m...@r...net> szukaj wiadomości tego autora

> Ja jestem po trzech zabiegach i przede mną jeszcze kilka.
> Jak chcesz to możemy pogadać na gg, bo nie chce mi sie tutaj tego
> wszystkiego pisać :). Chyba że szersze forum zainteresowane :)

tez jestem zainteresowana

1. Data: 2005-04-02 22:13:02

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "madzia" <m...@r...net> napisał w wiadomości

> tez jestem zainteresowana
i ja tez. Moze jednak opiszesz tutaj? :)
Monia

1. Data: 2005-04-03 10:29:02

Od: "iwonsien" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej.
No to jedziemy :)
Moja cera: trądzik w zasadzie zaleczony, ale od czasu do czasu coś wyskoczy,
zwłaszcza przed okresem. Troche blizn po trądziku (wklęsłych) i troche
przebarwień: ale i jedno i drugie tak bez przesady. Oprócz tego: rozszerzone
pory na policzkach i na nosie, zaskórniki i tłusta skóra.
Moja cera jest raczej wrażliwa więc agresywne peelingi u dermatologa
odpadały. Poza tym nie bardzo mogłam sobie pozwolić na to żeby sie łuszczyć
przez tydzien. Szukałam w necie i w archiwum grupy i zdecydowałam sie na
mikrodermabrazje.
No i uzbrojona w taką wiedze ruszyłam w trase po gabinetach kosmetycznych.
Już sama nie wiem w ilu byłam. Chciałam wybrać jak najlepiej, bo to w końcu
przecierz twarz. Nasłuchałam sie tyle różnych rzeczy, od kwasów, poprzez
mikro i dermabrazje, poprzez peelingi chemiczne zą do azjatyckiego.
Po długim namyśle doszłam do wniosku że kwasy AHA będą najmniej inwazyjne.
Na efekty sie czeka długo, ale mi nie zalezy aż tak bardzo na czasie.
Poza tym po zabiegu skóra sie nie złuszcza w widoczny sposób, więc można
normalnie funkcjonować.
Uffff, to chyba tyle :)
Jak jakieś pytanka konkretne, to chętnie odpowiem, bo nie wiem co jeszcze
chciałybyście wiedzieć :)
Pozdrawiam.
Iwona

1. Data: 2005-04-03 10:40:35

Od: "iwonsien" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moja cera jest raczej wrażliwa
Chodziło mi o to, że musze uważać z kosmetykami ściągającymi, bo bardzo
łatwo sie przesusza

1. Data: 2005-04-03 12:28:53

Od: "Marta" <m...@w...pl.WYTNIJ.TO> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "iwonsien" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
> Chodziło mi o to, że musze uważać z kosmetykami ściągającymi, bo bardzo
> łatwo sie przesusza
>
> A ile takich zabiegów musisz przejść? Prawdę mówiąc , to myślałam , ze to
jest jednorazowy zabieg, bo kosmetyczka nic nie mówiła......tyle tylko ze to
kosztuje 50 zł .Czy po takim złuszczeniu mogę wyjść na ulicę ? Tzn. tak
zebry nie chować twarzy w kominiarce? Po jakim czasie moja skóra wróci do
normy..wystarczy weekend?

1. Data: 2005-04-03 16:27:49

Od: "iwonsien" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kosztuje 50 zł .Czy po takim złuszczeniu mogę wyjść na ulicę ? Tzn. tak
> zebry nie chować twarzy w kominiarce? Po jakim czasie moja skóra wróci do
Mi kosmetyczka powiedziała, że ok 10. Możesz wyjść na ulice, bo twarz sie
nie złuszcza w widoczny sposób. W dzień zabiegu zero makijażu żaby ci
pigment nie wniknął w skóre i masa kremu nawilżającego. Do trzech dni skura
ma prawo być sucha, trzeba po prostu dużo nawilżać.
Ale nie widać wyrażnego złuszczania, chyba że przy nosie.
A gdzie pytałaś? Bo ja płace 80 zł. za zabieg :(
Pozdrawiam.
Iwona

1. Data: 2005-04-03 17:42:56

Od: "Monia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale nie widać wyrażnego złuszczania, chyba że przy nosie.
> A gdzie pytałaś? Bo ja płace 80 zł. za zabieg :(

A ja mam pytanie, czy mozna zluszczanie kwasami robic teraz - w okresie
wiosenno-letnim? Bo mi kiedys kosmetyczka, ktora proponowala kwasy
powiedziala, ze najlepiej robic to w okolicach pazdziernika, kiedy juz sie
nie wystawia tyle skory na slonce.
Czy ktos wie, ile taka przyjemnosc kosztuje we Wrocławiu i moze polecic
jakis gabinet kosmetyczny?
---
Monika Czyż

1. Data: 2005-04-03 17:52:43

Od: "iwonsien" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nie wystawia tyle skory na slonce.
> Czy ktos wie, ile taka przyjemnosc kosztuje we Wrocławiu i moze polecic

Mi kosmetyczka powiedziała że mam stosować krem z wysokim filtrem i raczej
unikać słońca, a jeśli chce sie opalać to mam odczekać dwa tygodnie po
ostatnim zabiegu.
Pozdrawiam.
Iwona

truskawa a karty kredytowe
makijaz w stylu brigitte bardot
pięknie nam jest w zielonym
puder w kulkach Cristhine
[Wrocław] To co z tym spotkaniem w herbaciarni?