Zmarszczki pod oczami:(

1. Data: 2002-09-21 15:33:30

Temat: Zmarszczki pod oczami:(
Od: "Aneta Radlowska" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam :))

Mam problem, zauważyłam, że pod oczami robią mi się zmarszczki. Mam 24 lata
i niewiele wiem o kremach przeciwzmarszczkowych. Czy mogę je stosować w tym
wieku, a jeśli tak to jaki wybrać.
Bardzo liczę na na pomoc z Waszej strony.

Pozdrawiam Serdecznie :))
Anetka

1. Data: 2002-09-21 18:54:28

Temat: Re: Zmarszczki pod oczami:(
Od: "vanilla sky" <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aneta Radlowska" <a...@a...com> wrote

> [...]
tym
> wieku, a jeśli tak to jaki wybrać.
> Bardzo liczę na na pomoc z Waszej strony.

polecam watek "Wyscyhajaca skora pod oczami"

1. Data: 2002-09-22 19:25:14

Od: "misiczka" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Radlowska" <a...@a...com> napisał w wiadomości
> Witam :))
>
> Mam problem, zauważyłam, że pod oczami robią mi się zmarszczki. Mam 24
lata
> i niewiele wiem o kremach przeciwzmarszczkowych.

Polecam na początek raczej żel pod oczy zamiast kremu. Lepiej się wchłania i
nie obciąża tak skóry.
Ja na przykład po kremach wspaniale "puchnę" pod oczami.

pozdrawiam cieplutko
misiczka z Wrocławia
GG 643296 ICQ 54135378
--
Jedynym grzechem jest głupota (O. Wilde)

1. Data: 2002-09-23 17:20:09

Od: "Aneta Radlowska" <a...@a...com> szukaj wiadomości tego autora

| Polecam na początek raczej żel pod oczy zamiast kremu. Lepiej się wchłania
| nie obciąża tak skóry.

Możesz polecić jakiś konkretny specyfik?

Serdecznie pozdrawiam :))

pasemka
Wysychajaca skora pod oczami (od komputera)
Pęknięte naczynka na nogach
nowa mascara Diora
makijaz jesien/zima