Zmiana pola patrzenia

11. Data: 2013-04-28 19:55:17

Temat: Re: Zmiana pola patrzenia
Od: LaL <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 28 Kwi, 19:06, "AW" <o...@h...com> wrote:
> [...]
o.googlegroups.com...

> Nie, nie chodzi o wiewiórki ani o głupawe analogie.  To co piszę nie jest
> propagandą.  Propaganda to nieustannie powtarzane mantry, bez podstaw, bez
> dogłębnych analiz i bez logicznych argumentów.
>
> Media biorą wodę w usta i milczą o narzucanym światu globalizmie.  Natomiast
> prawie dzień w dzień słyszysz z różnych źródeł wzmianki o pedalstwie -
> wychwalanie pedałów, bądź też przedstawianie ich jako biedne, dyskryminowane
> ofiary, pożal się Boże.
>
> To ty jesteś typowym propagandzistą - tyle że nieudolnym i nie umiejącym
> [...]

Nie, wiewiórki są naturalnie rude , ty przekonujesz że wiewiórki nie
są rude i są zboczone jeśli nie są czarne, bo twoja propaganda tak boi
się różnorodności, że każdy musi być czarnuchem, szary tłum jak za
komuny który nie ma JA .
Czyli ludzie pozbawieni kolorów, czyli różnorodności. Następuje
paranoja podejrzeń, to lobby światowe powoduje że ludzie chcą być
kolorowi, że każdy kolor jest złem, zboczeniem, wszyscy mają być
szarym tłumem poddanym ideologii, która nikogo z nich nie wyraża jaki
jest.
O to walczysz, boś stadny, oderwany od własnego istniania-koloru,
więc kolory innych wywołują agresje.
Tak jak psy, które koszmarnie ujadają na psa biegnącego ulicą, bo one
na łańcuchu do budy przywiązane, taki pies to zachwianie porządku w
umysłach psów przyzwyczajonych do budy, właściciela i jego struktury
życia. Wyjesz o to że łańcuch dłużysz niż 20 cm to obraza, lobby ,
które chce naruszyć porządek tradycyjny ,który twa tylko od 3 lat, bo
tylko tyle pamiętasz i te 3 lata wydaje się tradycją.