Zmniejszanie żołądka-gdzie?, za ile?

1. Data: 2000-07-16 19:11:38

Temat: Zmniejszanie żołądka-gdzie?, za ile?
Od: Malkontent <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie są wykonywane operacje zmniejszania żołądka? Jakie są
przeciwwskazania do wykonania takiej operacji? Jaki jest stosunek Kas
Chorych do tych operacji? Słyszałem, że Kasy refundują jedynie operacje
w sytuacjach zagrożenia życia. Ile trzeba ważyć, aby spełnić kryterium
zagrożenia? I najważniejsze, czy ktoś się orientuje ile taka przyjemność
kosztuje?

--

Pozdrawiam _/_/_/_/_/_/_/_/
Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

2. Data: 2000-07-17 09:18:02

Temat: Odp: Zmniejszanie żołądka-gdzie?, za ile?
Od: Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Malkontent <m...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:
o...@4...com...
> [...]
> w sytuacjach zagrożenia życia. Ile trzeba ważyć, aby spełnić kryterium
> zagrożenia? I najważniejsze, czy ktoś się orientuje ile taka przyjemność

Po cholerę chcesz się kaleczyć?
Nie wystarczy prawidłowo się odżywiać.
Zajrzyj na stronę
http://priv2.onet.pl/szc/ikoiko/index.html

Pozdrawiam
Leszek

3. Data: 2000-07-18 17:48:38

Temat: Re: Zmniejszanie żołądka-gdzie?, za ile?
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Leszek Serdyński <l...@p...wp.pl> wrote in message

> Użytkownik Malkontent <m...@b...gnet.pl> w wiadomości do grup
> [...]
Leszku.
Na poczatku tez chcialem temu biedakowi to napisac, ale po chwili mi mineło.
Ludzie chorzy bardzo lubią drastyczne metody(tak samo nieskuteczne). Mam
kilkoro znajomych którzy mają niebawem miec operację usuniecia kamieni
zółciowych. Tłumaczę im, że da się z tego wyleczyć odpowiednim zywieniem.
Tłumaczę jak powstają kamienie i jak mogą się same rozpuścić. I co?
I nic wolą iść się porżnąć.
I niech idą. W końcu fajnie mieć mały zołądek i dalej jeść te wszystkie
kluchy i buły. Dopychać to wszystko snickersem i popijać Cocacolą. podbnie
super jest nie mieć woreczka zółciowego, nerek, nogi czy dwóch. Serce
zeżarte przez zawały to fantastyczna perspektywa.
Im szybciej będą odwalać kitę wszyscy chorzy tym większe emerytury będziemy
mieli my, którzy dożyjemy emerytury :)
Leszku uszy do góry!!

Jacek

4. Data: 2000-07-18 18:14:28

Temat: Re: Zmniejszanie żoł?dka-gdzie?, za ile?
Od: Malkontent <m...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 18 Jul 2000 17:48:38 GMT, "Jacek" <o...@p...com>
napisał:

>Na poczatku tez chcialem temu biedakowi to napisac, ale po chwili mi mineło.

Tak to możesz sobie pisać na priva. Na razie jeszcze tu jestem. To że
jesteś niewychowany to jeszce nie powód aby to ogłaszać.

--

Malkontent _/_/_/_/_/_/_/_/_/_/
m...@b...gnet.pl _/_/_/_/_/_/_/

5. Data: 2000-07-18 22:14:35

Od: Władysław Gaweł <v...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Malkontent napisał(a):
> ciach
Miedzy innymi w Klinice chirurgii w Zabrzu (prof.Pardela).
Wczesniej kwalifikacja do zabiegu w Poradni.
Cena - nie wiem. Dwa lata temu pacjenci pokrywali koszt staplera -
ok2500 zl.

A dowcipnisiom - jak po operacji Masona ugryziesz dwa razy bule to
rzygasz dalej niz widzisz, coli tez sie nie napijesz, bo zagotuje ci sie
w nosie. Ten zabieg okalecza- zoladek zmniejsza sie do objetosci okolo
15 ml - to sa 3 lyzki stolowe plynu.
Jesli chcesz wiecej wiedziec , to poszukaj na wyszukiwarkach medycznych
( healthgate, medscape, avicenna ) informacji o operacji Masona.
W.G.

Certyfikaty serwisow medycznych cd
RU 486
Mumijo - prosze o informacje
Wszystko o RAKU PIERSI
Materac z wkladem GORCZYCOWYM - Proszę o OPINIE !!!