Zmniejszenie popedu - co?

1. Data: 2001-12-07 13:48:17

Temat: Zmniejszenie popedu - co?
Od: "Lolo" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jaki lek bez recepty moge kupic na zmniejszenie popedu sexualnego?
Szczegolnie wieczorem. Jestem zakonnikiem i mam problemy wieczorami.
prosze o pomoc.
Andrzej Mazurek

2. Data: 2001-12-07 16:10:09

Temat: Re: Zmniejszenie popedu - co?
Od: "Konrado_W" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Lolo" <l...@w...pl> wrote in message news:9uqhbl$rs9$1@news.onet.pl...
> Jaki lek bez recepty moge kupic na zmniejszenie popedu sexualnego?
> Szczegolnie wieczorem. Jestem zakonnikiem i mam problemy wieczorami.
> prosze o pomoc.

Bez sensu. Jest to prawidlowa fizjologiczna potrzeba organizmu a lekami
mozesz sobie tylko zaszkodzic. Pozatym bez recepty nie znajdziesz lekow
hamujacych poped plciowy. Jesli juz to jakies srodki psychotropowe na
recepte, ale one sa zazwyczaj szkodliwe.

Mimo tego, ze jest to moze grzech, to w Twoim przypadku polecam masturbacje.
Bog sie na pewno nie obrazi - jestes w koncu czlowiekiem.

Konrado_W

3. Data: 2001-12-07 21:44:02

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lolo napisał(a):

> Witam
> Jaki lek bez recepty moge kupic na zmniejszenie popedu sexualnego?
> Szczegolnie wieczorem. Jestem zakonnikiem i mam problemy wieczorami.

A z rana to nie?

Pozdrawiam, Kaja
--
*Od jednego cięcia drzewo nie pada*

4. Data: 2001-12-07 21:50:25

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Konrado_W" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
masturbacje.
> Bog sie na pewno nie obrazi - jestes w koncu czlowiekiem.

prawo kanoniczne zabrania takich praktyk - czerpanie przyjemnosci nie
zwiazane z miloscia... to wogole dotyczy wiary a co dopiero zakonnikow:)
i masturbacja poza tym moze byc szkodliwa dla psychy, poczytaj freuda

5. Data: 2001-12-07 21:53:08

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lolo" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Jaki lek bez recepty moge kupic na zmniejszenie popedu sexualnego?
> Szczegolnie wieczorem. Jestem zakonnikiem i mam problemy wieczorami.

ludzie nie mogacy zaspokoic swoich potrzeby fizyczne wybiegaja daleko w
wyobrazni, tak tworza sie artysci. nie naklaniam szanownego zakonnika do
grzeszenia w mysli, ale zachecam do ciezkiej pracy tworczej:)

6. Data: 2001-12-07 23:32:50

Od: "pezet" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jaki lek bez recepty moge kupic na zmniejszenie popedu sexualnego?
> Szczegolnie wieczorem. Jestem zakonnikiem i mam problemy wieczorami.
> prosze o pomoc.
> Andrzej Mazurek

"Problem" w tym, ze duchowni sa po prostu normalnymi ludzmi,
a jedynym lekarstwem na te problemy jest zniesienie celibatu..

Poped seksualny jest nieodlacznym elementem fizjologii czlowieka,
a konserwatywny celibat stoi z tym w sprzecznosci, prowadzac
do takich rozterek.
Sa ksieza, ktorzy prowadza "normalne" zycie plciowe,
sa wsrod nich i homoseksualisci, znam tez ksiedza-pedofila.

Wiem, ze to nie jest odpowiedz na Twoje pytanie,
ale moim zdaniem zadne leki i tabletki
nie rozwiaza tego problemu, a nawet jesli zmniejsza poped,
to problem moralny pozostanie.

pozdrawiam

pz

7. Data: 2001-12-07 23:37:23

Temat: Odp: Zmniejszenie popedu - co?
Od: "^ToM^" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poped?!
Jest to normalne (bez tego by Cie na swiecie nie bylo- jakby wszyscy sie
ograniczali to na swiecie ludzie by dawno wygineli) i na pewno nie jest to
grzechem w/g mojego prostego pojmowania swiata.
A dlubanie w nosie tez jest grzechem?
Jeden potrzebuje tego a inny tego, tak to Bog czy Bogowie wymyslili i zaden
Papiez tego nie zmieni. Wazne zeby innemu nie robic krzywdy.
Nie bierz zadnych lekow jest to ciezki grzech gdyz dzialasz na szkode
swojemu zdrowiu okaleczajac sie z popedow i czlowieczenstwa. Czlowiek musi
siebie przyjmowac takim jakim jest inaczej jest nic nie wart! Najlepszym na
"kudlate mysli" lekarstwem jest praca fizyczna lub umyslowa.
Uff...sorry zalecialo to jak lekcja filozofii przyrody? ;)))
Powodzenia
tom

Użytkownik Lolo <l...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9uqhbl$rs9$...@n...onet.pl...

8. Data: 2001-12-08 00:53:37

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

sleepindog napisał(a):

> prawo kanoniczne zabrania takich praktyk - czerpanie przyjemnosci nie
> zwiazane z miloscia...

A czy samego siebie nie może kochać? ;-)

Pozdrawiam, Kaja
--
*Nikt nie jest prorokiem we własnej ojczyźnie*

9. Data: 2001-12-08 02:23:25

Od: "sleepindog" <l...@s...dogs.lie> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kaja" <f...@f...pl> napisał w wiadomości
> A czy samego siebie nie może kochać? ;-)
> Pozdrawiam, Kaja
> *Nikt nie jest prorokiem we własnej ojczyźnie*

czesc:)
ale to chyba troche egoistyczne tak kochac sie samemu:)
dlaczego nie mozna byc prorokiem we wlasnej ojczyznie?

pozdrawiam sleepindog

10. Data: 2001-12-08 08:42:44

Od: prezes <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Dec 2001 17:10:09 +0100, "Konrado_W" <k...@i...pl>
wrote:

> [...]
>
>Mimo tego, ze jest to moze grzech, to w Twoim przypadku polecam masturbacje.
>Bog sie na pewno nie obrazi - jestes w koncu czlowiekiem.

W wojsku (nie wiem czy jeszcse obecnie) stosowalo sie sole
bromu(prawdopodobnie, bo nie jestem pewien).
p.s. widzac "fale" to teraz sie juz chyba nie stosuje.
--
b...@p...onet.pl

zapraszam na strone:

http://bzibzior.republika.pl/

na razie na niej biednie za kilka dni to sie zmieni

QUE: Na co jest Dalacin T
macica dwurozna - poszukuje informacji...
Poszukuje ksiazek
kwasochlonne zapalenie pluc
KSERO