Zmywarka 60cm vs 45cm

1. Data: 2001-10-25 06:48:36

Temat: Zmywarka 60cm vs 45cm
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W nawiazaniu do watku o zmywarkach.
Wiekszosc wypowiadajacych sie opowiedziala sie
za zmywarka 60cm. Poniewaz jednak biorac pod uwage
ograniczona przestrzen bardziej pasowalaby mi 45cm
mam pytanie.
Co na to uzytkownicy waskich zmywarek?
Czy rzeczywiscie sa one za male?
Producenci okraslaja ich pojemnosci na 8-9 kompletow
naczyn. Oszukuja?
(60-tki maja pojemnosc raptem o 3 kompl. wieksza)
Co wy na to?

Soothsayer

1. Data: 2001-10-25 07:58:26

Temat: Re: Zmywarka 60cm vs 45cm
Od: "Janusz" <w...@s...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

osobiscie mam 45 cm SIMENS-a , i nie narzekam , problem wystepuje tylko w
przypadku wiekszych imprez na klikanascie osob , ale dla mojej 4 osobowej
rodziny wystarcza
pozdrawiam Janusz

1. Data: 2001-10-25 08:22:54

Od: Wojtek Sylwestrzak <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl wrote:

> [...]
> Co na to uzytkownicy waskich zmywarek?
> Czy rzeczywiscie sa one za male?
> Producenci okraslaja ich pojemnosci na 8-9 kompletow

po prostu, sa troche mniejsze.
jesli masz malo miejsca, to nie zastanawiaj sie i bierz 45,
jesli masz wiecej miejsca, to tez sie nie zastanawiaj
i bierz 60.

nie bierz 45 dlatego, ze:
- tylko dwie osoby
- mniej naczyn
- mniejsze zuzycie energii/wody

--w

1. Data: 2001-10-25 09:11:40

Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Producenci okraslaja ich pojemnosci na 8-9 kompletow
> naczyn. Oszukuja?
> (60-tki maja pojemnosc raptem o 3 kompl. wieksza)

Ja mam 45cm i nie narzekam. Dla trzech osób zmywarka pracuje ok. 3-4 razy w
tygodniu. Po imprezach najczęściej dwa razy jeden za drugim.

Janusz

1. Data: 2001-10-25 09:13:42

Od: Wojciech Zimkowski <z...@a...ic.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Sokołowski" wrote:
[...]
> Ja mam 45cm i nie narzekam. Dla trzech osób zmywarka pracuje ok. 3-4 razy w
> tygodniu. Po imprezach najczęściej dwa razy jeden za drugim.

Ja też mam 45 i jest nas czworo, generalnie wystarcza.
Problemem są czasem duże naczynia, trzeba czasem zakasać rękawy.

--
Wojciech Zimkowski

1. Data: 2001-10-25 09:34:54

Od: Katarzyna Dziurka <d...@u...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

s...@p...onet.pl wrote:

> Co na to uzytkownicy waskich zmywarek?
> Czy rzeczywiscie sa one za male?

Ja mam 45. Więkasza mi sie nie zmiesciła. Na 4 osobową rodzinę chodzi
raz dziennie. W niedziele, gdy obiadysą bardziej wystawne, podwieczorki
obowiązkowe, bywa,że całodniowe przerób sie na raz nie zmiesci. Ale ja
po prostu puszczam wtedy, gdy jest pełna. Problem stanowią wiąksze gary.
Z uwagi na jej wąskosć, taki duży to wchodzi 1 na raz. Ponieważ
najczęsciej nie chce mi się czekać, aż uzbieram drobiazgów na reszte
zmywarki, duże gary myję ręcznie.
Ale i tak zdecydowanie wole to, niż zmywanie ręczne wszystkiego. W raze
wyjątkowego lenistwa/braku czasu/choroby - puszczam zmywarkę dla 2 garów
dodatkowo.
Po imprezach zapuszczam kolejne 2, czasem 3 zmywarki (zależy ile gosci i
dań), jesli z obiadem, jedna zapuszcza już w czasie imprezy (talerze,
talerzyki i sztućce na kolecję wyjmuję akurat umyte i w dodatku brudne
naczynia nie szpeca mi w kuchni, po wyjęciu wkładam zastawę "kawową" i
tez nie szpeci).
Podsumowując : jesli miejsca jest dosć - 60 z możliwoscia zmywania w 1
koszu (nie będziecie czekac tydzień aż się zapełni), jesli mniej miejsca
- 45, lub nawet malutka, ale najwieksza jaka wchodzi.
Katarzyna

1. Data: 2001-10-31 21:52:59

Od: "Natalia" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Producenci okraslaja ich pojemnosci na 8-9 kompletow
> naczyn. Oszukuja?
> (60-tki maja pojemnosc raptem o 3 kompl. wieksza)

1 komplet = talerz głęboki + talerz płytki + deserowy + filiżanka ze
spodkiem.

Garnków i innych naczyń nie przewidują.

Ja mam 45 cm na dwie osoby i bywa za mała. Gdybym miała więcej miejsca,
kupiłabym 60. Ale nawet za mała zmywarka jest ok. 107 razy lepsza od braku
zmywarki.

Natalia

wylewka(?) - wyrównanie powierzchni
BARDZO tanio drzwi sprzedam
garnki do płyty ceramicznej
Re: co na podloge w kuchni i przedpokuju?
parujace szyby okienne