Zmywarka Amica, piekarnik Electrolux

1. Data: 2005-06-27 11:59:41

Temat: Zmywarka Amica, piekarnik Electrolux
Od: "jbunny" <j...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie stoje przed wyborem sprzetu do newej kuchni i mam kilka dylematow

1) Poogladalem troche i w zmywarkach spodobal mi sie model ZIA 4628 w
ofercie amiki to najwyzszy model (bogate wyposazenie, duzo programow,
estetyczny wyglad). Poczytalem troche na grupach i generalnie wszyscy
opluwaja zmywarki tej firmy.
Zmywarka jest dopiero od pol roku na rynku, zadzwonilem do kilku
autoryzowanych serwisow.
w pierwszym jeszcze takiej nie serwisowali,
w drugim na nazwe amica gosc stwierdzil "nie kupowac", ale jak poprosilem o
ocene konkretnego modelu 4628, gosc porozmawial jeszcze z kolega i
stwierdzil ze to dobra zmywarka.
Za podobnego Bosha trzeba zaplacic ponad 1000 wiecej wiec jest o co walczyc.

Czy ktos z was ma jakies doswiadczenia z tym modelem?
To produkt z nowej fabryki (fakt tureckiej) ale jednak nowej i ponoc w duzej
czesci na podzespolach smega.

2) W zasadzie na podstawie opinii znajomych zdecydowalem sie na piekarnik
electrolux EOB 6697 lub EOC 6697.
O zgrozo w calym miescie nie mozna zobaczyc tego na zywo (ciagle szukam).
Znajomi maja starszy model 6696 ktory zupelnie inaczej wyglada.
Co mozecie powiedziec o tych piekarnikach?
Nazwa rozni sie niewiele, jeden ma 8 funkcji i pyrolize, drugi ma 10 funkcji
i jest bez pyrolizy.
Co mnie osobiscie zdziwilo to te 8 funkcji to nie jest podzbior z 10 w tym
blizniaczym modelu ale zupelnie (no prawie) inne funkcje.
Piekarnik ktory mialem do tej pory (gazowy) dzialal na zasadzie wlacz i
wylacz. Nie mam doswiadczenia z bajerami w nowych piekarnikach
elektrycznych, ale bedzie to jeden z intensywniej uzywanych sprzetow w domu
i chce zeby byl solidny i funkcjonalny.
Prosze o opinie w ktorym zestaw funkcji jest sensowniejszy (czy warto brac
pyrolize kosztem troche mniejszej funkcjonalnosci)?

Oprocz tego podobaluy mi sie piekarniki AEG (z niemieckim menu to lekka
przesada)
Amica najwyzszy model bez sensorow (jak to amica bogate wyposazenie, ale co
do wykonania mam watpliwosci, teleskopy ciezko chodza, drzwi sa dosc dziwnie
mocowane - odpada)
Siemens, ale w tej klasie cenowej Electrolux bardziej mi odpowiada.

Dzieki za wasze sugestie

2. Data: 2005-06-28 21:47:54

Temat: Re: Zmywarka Amica, piekarnik Electrolux
Od: "Pawel W." <t...@S...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jbunny" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> w drugim na nazwe amica gosc stwierdzil "nie kupowac", ale jak poprosilem
> o ocene konkretnego modelu 4628, gosc porozmawial jeszcze z kolega i

Osobiscie nie uzytkowalem tej zmywarki, ale sprzedalem pare takich
egzemplarzy i klienci sa zadowoleni. Wydaje mi sie, ze w tej klasie cenowej
to dobry wybor.
Pozdrawiam.
Pawel W.

3. Data: 2005-06-30 12:47:00

Od: "wojtusj" <w...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Czy ktos z was ma jakies doswiadczenia z tym modelem?
> To produkt z nowej fabryki (fakt tureckiej) ale jednak nowej i ponoc w

Ja mam starszy model z odkrytym panelem ZZS 2608, uzywam go co 2 dni - od
1,5 roku zadnych problemow.

Pozdrawiam

Wojtek

4. Data: 2005-07-01 16:38:58

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pomysł dobry, tyle, że ma być odwrotnie - piekarnik Amiki, a zmywarka
Electroluxa.

Meble KLOSE
Co zrobić z tynkiem? (remoncik)
[help] Zelazko do 150 zeta
Ma ktos moze okap Faber Cylindra?
Proces kupna mieszkania wlasnosciowego-spoldziel czego