Zmywarka i jej czyszczenie

1. Data: 2004-08-10 21:42:50

Temat: Zmywarka i jej czyszczenie
Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Jak to jest z czyszczeniem zmywarki? Mam Bosha i po 3-4 miesiacach uzywania
chyba przydalo by sie ja wyczyscic. W sklepie widzalem jakies specjalne
plyny do tego celu - po 16 zl z Calgonitu, troche drogo, zwlaszcza (o ile
dobrze zrozumialem) taki plyn idzie "na jeden raz".

Czy ktos probowal czegos takiego? Czy tez wystarczy puscic pusta zmywarke na
jakims "goracym" programie ze standardowym srodkiem (takim jak do
zmywania)??

Pozdr.
Janusz

1. Data: 2004-08-11 07:05:19

Temat: Re: Zmywarka i jej czyszczenie
Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alr" <t...@e...jest> napisał w wiadomości
> [...]
> plyny do tego celu - po 16 zl z Calgonitu, troche drogo, zwlaszcza (o ile
> dobrze zrozumialem) taki plyn idzie "na jeden raz".

Oszukancze cenowo produkty Benckisera mozesz sobie darowac. Drą po 500 %
marży na naiwnych. To samo dotyczy np. zawieszek zapachowych do zmywarek po
16 zl.

> Czy ktos probowal czegos takiego? Czy tez wystarczy puscic pusta zmywarke
na
> jakims "goracym" programie ze standardowym srodkiem (takim jak do
> zmywania)??

To wlasnie nalezy zrobic.

--
Leszek Grelak - Lesio5
Ať si bylo, jak si bylo, přece jaksi bylo, jeątě nikdy nebylo, aby jaksi

1. Data: 2004-08-11 08:21:40

Od: "Seba" <b...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy tez wystarczy puscic pusta zmywarke
> na
> >

> To wlasnie nalezy zrobic.

u mnie w instrukcji jest informacja, żeby raz na miesiąc przeprać zmywarkę
na pusto ze środkiem czyszczącym (zanussi). Nie ma sensu wyrzucać pieniedzy
w błoto

1. Data: 2004-08-11 08:22:57

Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lesio5" <l...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Oszukancze cenowo produkty Benckisera mozesz sobie darowac. Drą po 500 %
> marży na naiwnych. To samo dotyczy np. zawieszek zapachowych do zmywarek

Taa, zawieszki juz przerabialem, chyba jednak wole zapach "naturalny" :-)
A tak na marginesie- co polecasz do zmywania? - wolalbym w tabletkach, bo
zdarzylo mi sie ze 2-3 razy, ze troche proszku zostalo, nie wiem czemu, a
tabletka jak wyleci to sie rozpusci :-)

Pozdr.
Janusz

1. Data: 2004-08-11 09:12:38

Od: "Lesio5" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A tak na marginesie- co polecasz do zmywania? - wolalbym w tabletkach, bo
> zdarzylo mi sie ze 2-3 razy, ze troche proszku zostalo, nie wiem czemu, a
> tabletka jak wyleci to sie rozpusci :-)

Osobiscie uzywam tabletki Somat (Henkel)- 2 warstwowe. Dodatkowo daje
nablyszczacz i sól oddzielnie + zmywarka Bosch. Jeszcze sie nie zawiodlem na
tej konfiguracji.
A od produktów Benckisera trzymam sie z dala. To demagogiczny w reklamach
producent badziewia (Dosia, Calgon). A na srodkach do zmywarek chce zbic
kabze nieadekwatna do jakosci.

1. Data: 2004-08-11 09:28:39

Od: "Musta" <musta[usun]fa8@poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A od produktów Benckisera trzymam sie z dala. To demagogiczny w reklamach
> producent badziewia (Dosia, Calgon). A na srodkach do zmywarek chce zbic
> kabze nieadekwatna do jakosci.

ostatnio porownywalem ceny za kilogram Somata i Calgonitu w Geancie i wyszly
niemal identyczne - 1zl roznicy

Tomek

1. Data: 2004-08-11 09:36:39

Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alr" <t...@e...jest> napisał w wiadomości
> Witam!

No, no, nie ma co, na temat zmywarek wypowiedzieli sie sami faceci :-)

Sorry, nie moglem sie powstrzymac

Pozdr.
Janusz

1. Data: 2004-08-11 09:43:53

Od: Małgorzata Krzyżaniak <z...@t...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, a było to Wed, 11 Aug 2004 11:36:39 +0200, przyszła do mnie
wiadomość z adresu <t...@e...jest> i powiedziała:

> No, no, nie ma co, na temat zmywarek wypowiedzieli sie sami faceci :-)
>
> Sorry, nie moglem sie powstrzymac

Strasznie dużo rzeczy na świecie musi Cię dziwić...

Zuzanka

*:.
Powinno się wystawić Cię w Sevres jako wzorzec cynizmu ;-) (C) Tib

1. Data: 2004-08-11 11:30:01

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Osobiscie uzywam tabletki Somat (Henkel)- 2 warstwowe. Dodatkowo daje
> nablyszczacz i sól oddzielnie + zmywarka Bosch. Jeszcze sie nie zawiodlem

O - ja daje tak samo :)) I też ładnie myje :))

JG

1. Data: 2004-08-11 12:31:22

Od: "Alr" <t...@e...jest> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzata Krzyżaniak" <z...@t...eu.org> napisał w
wiadomości news:slrnchjqip.qdm.zuzanka@zuzanka.kofeina.net...
> Pewnego dnia, a było to Wed, 11 Aug 2004 11:36:39 +0200, przyszła do mnie
> wiadomość z adresu <t...@e...jest> i powiedziała:

> Strasznie dużo rzeczy na świecie musi Cię dziwić...

Hmm, to nie bylo zdziwienie, ale stwierdzenie faktow :-)

Pozdrawiam
Janusz

www.megamedia.pl
Budom Tczew (Developer)