Znajdzie się w Niemczech pięćdziesięciu?

31. Data: 2018-12-31 22:45:52

Temat: Re: Znajdzie się w Niemczech pięćdziesięciu?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-31 13:03, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> juz 35 dni). W ciagu 8 lat juz 100 tys. Brytyjczykow (urodzeni w
> Irlandii lub z urodzonych tam rodzicow lub dziadkow) otrzymalo paszporty
> irlandzkie, teoretycznie drugi paszport moze miec 6 mln, a w roku 2017 o
> obywatelstwo niemieckie staralo sie 7,5 tys. mieszkajacych tutaj
> Brytyjczykow. Glowny oredownik brexitu Nigel Farage ma rowniez prawo do
> drugiego paszportu (zona Niemka), a dzieci je juz maja! :-)
>
> Przedwczoraj spotkalismy sie ze znajomymi - ona Austriaczka, on Anglik,
> jada niedlugo do rodziny w Wielkiej Brytanii i zastanawiaja sie czy i

ehr-briten-wollen-irische-paesse-a-1245931.html

> https://en.wikipedia.org/wiki/Nigel_Farage#Personal_
life

Niektórzy pamiętają kolejki w Olszynie czy innym Świecku, ale jakoś nikt
się tym nie martwił.

Uruchomi sie most powietrzny z Polski do UK.
Rayanair ma już przecwiczone trasy i lotniska.
Damy rade.

32. Data: 2018-12-31 23:02:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-12-31 16:30, LeoTar Gnostyk wrote:

> W tym amoku niepotrzebnie obraziłem Dyrektorkę i teraz chcą się mnie
> pozbyć. Mam czasem niewyparzony jęzor, a szczególne wtedy, gdy ktoś mi
> wejdzie na odcisk.

Może to przez jakieś zadawnione deformacje struktur pola morfologicznego?
https://docer.pl/doc/xx111

33. Data: 2019-01-01 13:39:28

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się tym nie martwił.
>
> Uruchomi sie most powietrzny z Polski do UK.
> Rayanair ma już przecwiczone trasy i lotniska.

Mysle, ze chetnych bedzie wielu, a na ziemi jak i w powietrzu miejsca
nie ma duzo, choc moze Polak da rade? Czytalem kiedys, ze dobry lotnik
nawet na drzwiach od stodoly poleci, ale pod Smolenskiem sie nie udalo.
Anglicy sie jednak staraja. Jak wspominalem, podpisuja umowy z
armatorami na wynajem promow, no i teraz jest smiech w internecie, bo
jeden z armatorow ma "na stanie" zero statkow. :-)
--
saluto
Silvio Balconetti

34. Data: 2019-01-01 13:59:19

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 31.12.18 um 22:41 schrieb Ilona:
> [...]
nd-360-000-menschen-sind-seit-2010-ausgewandert-a-12
45925.html

> Sam widzisz, co to nienasycone Germaństwo wyprawia.

Grecy wyjezdzaja glownie do UK i szejkanatow. A u nas co krok to
restauracja grecka i nawet na wsiach zjesz nie tylko po miejscowemu, ale
i po grecku i do tego lampka ouzo gratis.
A ten drenaz fachowcow dotyczy nie tylko trzeciego swiata (podobno w
Londynie jest wiecej nigeryjskich lekarzy niz w calej Nigerii), ale
prowincji Unii. I tak jeszcze w roku 2013 jedna trzecia lekarzy
rumunskich (14 tys.) pracowala za granica, a w sumie wyemigrowalo okolo
3 mln ich rodakow (zostalo 19,6 mln).
Nie chce mi sie szukac nowych statystyk dla Polski, Rumunii, Bulgarii
(tam jest jeszcze gorzej) oraz Wegrami. Wlasnie ostatnie wegierskie
protesty mialy przyczyne w masowej emigracji. Brak pracownikow zmusil
wladze do zwiekszania limitu nadgodzin, a polityka antyimigracyjna rzadu
nastawila spoleczenstwo wrogo wobec obcych i przez to odstrasza
ewentualnych imigrantow.

https://www.welt.de/wirtschaft/article180815218/Ruma
enien-Die-einzige-Zukunft-des-Landes-ist-das-Ausland
.html

35. Data: 2019-01-01 14:23:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Silvio Balconetti <s...@i...invalid> wrote:

> Czytalem kiedys, ze dobry lotnik
> nawet na drzwiach od stodoly poleci, ale pod Smolenskiem sie nie udalo.

W bitwie o Anglię się udało i NAD Smoleńskiem też, antypolski...
odszczepieńcze.
Tylko że w bitwie o Anglię Polacy nie latali na rosyjskich samolotach i
serwisie, no i latali poza zasięgiem interesu polskich(?) służb
specjalnych. Gorzej już było z gen. Sikorskim - antypolski ś... odpadzie.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

36. Data: 2019-01-01 23:03:15

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-01 13:39, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> armatorami na wynajem promow, no i teraz jest smiech w internecie, bo
> jeden z armatorow ma "na stanie" zero statkow. :-)

Też słyszałem.
Zdaje się że to ten prezydent od czekoladowego orła, siedzącego na kupie
gówna, powiedział.
A Smoleńskiem mgła i nadal nie opadła.

Tak to już jest z tą neomarksistowską gospodarką, że nie tylko armator
ma flote 'na papierze'. Cała gospadarka taka i z tego powodu niektóre
państwa szukaja już alternatywy.

37. Data: 2019-01-01 23:06:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-01 13:59, Silvio Balconetti wrote:

> [...]
> ewentualnych imigrantow.
>
> https://www.welt.de/wirtschaft/article180815218/Ruma
enien-Die-einzige-Zukunft-des-Landes-ist-das-Ausland

Zrozum wreszcie, że to sie nie dzieje przez przypadek, czy pomyłke.
Wszystkie te państwa są w unii od lat, nie liczac okresów akcesyjnych.

38. Data: 2019-01-01 23:38:23

Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Tak to już jest z tą neomarksistowską gospodarką, że nie tylko armator
> ma flote 'na papierze'. Cała gospadarka taka i z tego powodu niektóre
> państwa szukaja już alternatywy.

Chyba nawet wiem kto tym interesem kieruje.
http://www.spiegel.de/politik/ausland/bild-1243109-1
373196.html
--
Wodan akbar!

saluto
SB dr angelologii apokryficznej

?????????
,,Matko Boska Nieustającej Pomocy, to jest moja wielka prośba, wielkie
zawołanie: Miej w opiece naród cały. Również tych, którzy nie kochają
Polski aż tak mocno jeszcze póki co, tak jak my tutaj, tak jak cała
Rodzina Radia Maryja" (MM).

39. Data: 2019-01-01 23:48:19

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-01-01 23:38, silvio balconetti wrote:

> Chyba nawet wiem kto tym interesem kieruje.
> http://www.spiegel.de/politik/ausland/bild-1243109-1
373196.html

Dokładnie, tak właśnie jest. Niektórzy już to rozumieją.

"W dniach po rewolucji bolszewickiej w Rosji, uważano, iż rewolucja
robotnicza przejdzie do Europy i w końcu do Ameryki. Ale tak się nie
stało. Pod koniec 1922 roku Międzynarodówka Komunistyczna (Komintern)
zaczęła zastanawiać się nad tego przyczynami. Z inicjatywy Lenina
zorganizowano spotkanie w Instytucie Marksa-Engelsa w Moskwie.

Celem tego spotkania było wyjaśnienie koncepcji i ustalenie konkretnych
skutków marksistowskiej rewolucji kulturowej. Wśród uczestników byli
Georg Lukacs (węgierski arystokrata, syn bankiera, który w czasie I
wojny światowej stał się komunistą; dobry teoretyk marksizmu, wymyślił
ideę 'rewolucji i Erosa' - instynktu seksualnego wykorzystywanego jako
narzędzie niszczenia) i Willi Münzenberg (zaproponował rozwiązanie -
'zorganizować intelektualistów i wykorzystać ich w taki sposób, by z
zachodniej cywilizacji zrobili odrażający smród. "

https://tiny.pl/tqp3n
https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurck
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

40. Data: 2019-01-02 23:05:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
>
> https://tiny.pl/tqp3n
> https://wolna-polska.pl/wiadomosci/szkola-frankfurck
a-dewastujacy-spisek-timothy-matthews-2014-10

I robią.

--
XL Wołynia nie zapomnimy!
https://m.interia.pl/nowa-historia/news,nId,2603974

Dobra zmiana, rusycystka w NBP zarabia 65 tys. zł na miesiąc
Churchill miał rację!
Spodlenie kobiecolewackie.
Nie utrzymuję Owsiaka!
czyli pogaństwo vs. wartości!