Znieczulenie

301. Data: 2012-04-09 14:07:40

Temat: Re: Znieczulenie
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 16:02, glob <r...@g...com> wrote:

> debil do kwadratu

odpowiedziany to taki ktory rozumie ze kogos cos boli i odpowiedzialni
ludzie protestuja przeciwko zmuszeniu kogos do niepotrzebnego
cierpienia

302. Data: 2012-04-09 14:07:41

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> odpowiedzialny i rozsądny partner, który nie będzie się bał być przy niej
> przy porodzie, niż wrzeszczący o znieczulenie "kuwadowiec"
pewnie każdej kobiecie co innego potrzebne, osobiście uważam, że najbardziej
świadomość, że nic złego się nie dzieje :)

kiwiko

303. Data: 2012-04-09 14:11:41

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <e...@o...eu> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kiwiko" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> kiwiko-ja na ten przykład wręcz boję się środków, które wyłączają moje
> czucie. Nawet, jak mnie szyli- odmówiłem znieczulenia. Nie cierpię bólu-
> no ale jeszcze bardziej tego, jak nie mam świadomości. Ból jest po coś-
> jeśli go ktoś nie czuje, to włoży rękę w ogień.
naprawdę?

kiwiko

304. Data: 2012-04-09 14:11:43

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-07 13:08, medea pisze:

> Nie spotkałam jeszcze kobiety, która nie wiedziałaby o tym, że poród
> wiąże się z bólem. Problem tylko - do jakiego stopnia ten ból może
> zostać zdemonizowany.

Nic dodać, nic ująć

Stalker

305. Data: 2012-04-09 14:12:02

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 16:05, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
> takich WYJĄTKÓW mają codziennie "na kopy".
>
> Stąd też zresztą polecam bycie partnera przy porodzie, bo to jest
> właśnie ta jedna osoba, dla której to przeżycie jest też wyjątkowe
> i zadba o takie traktowanie swojej żony (znaczy będzie takim buforem
> pomiędzy "bezdusznymi i zobojętniałymi zwyrodnialcami" na porodówce, a
> swoją żoną)

> Albo mąż, który jest na zawołanie, żeby coś podać, rozmasować,
> przytulić, zapewnić ten komfort psychiczny, którego nie da położna ;-)
>
> Stalker, i będzie mógł na trzeźwo zareagować kiedy coś faktycznie idzie

glob kpil baranie bo to takie dupki ktore protestuja z zadeciodupia,
jak przyjdzie co do czego to mdleja bo o wlasne dupsko sie trzesie
gdyz nie ma wiezi emocjonalnej z partnerka,

306. Data: 2012-04-09 14:14:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 16:11, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> Nic dodać, nic ująć
>
> Stalker

izba lekarska zdemoniowala problem a moze przeprowadzimy amputacje na
tobie i bedziesz sie darl to ci leb skopiemy bo przesadzasz

307. Data: 2012-04-09 14:15:53

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-07 22:05, Paulinka pisze:

> To działa inaczej. Poród naturalny jest najprostszym i najwłaściwszym
> rozwiązaniem - od wszechczasów. Kiedy poród się komplikuje, to do pracy
> zasiadają lekarze i ostatecznie anestezjolodzy (c.c.). Normalnie przyjąć
> zwykły poród bez komplikacji jest w stanie każdy
> - byle nie mdlejący glob ;)
>
> Demonizujesz zjawisko zupełnie niepotrzebnie.

Dokładnie...

Zdecydowany przerost formy nad treścią, ale trzeba przyznać globowi, że
sformułowania typu "Chiron podkuwa w porodowej kuźni rodzące", czy też
inne barwne porównania do krwawej rzeźni nadają temu wątkowi swoistego
uroku.

W ogóle fajna jest ta rozpiętość ludzkich postaw

Na lewo histeryczna demonizacja na prawo ekstatyczne błogosławieństwo,
a dołem życie płynie :-)

Stalker

308. Data: 2012-04-09 14:17:24

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-06 22:36, Chiron pisze:

> Zapewne bym zemdla?- to nie dla mnie
> :-)

Eeeeeee, to ty jak glob jednak tylko teoretyk...

Stalker, tyle że dzieciaty ;-)

309. Data: 2012-04-09 14:19:34

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-04-06 16:46, Qrczak pisze:

> Albowiem ponieważ?
> qr.a

Gdyż albowiem jaja sobie z qry robię, proszę qry :-)

Stalker

310. Data: 2012-04-09 14:20:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 9 Kwi, 16:15, Stalker <t...@i...pl> wrote:

> [...]
>
> W ogóle fajna jest ta rozpiętość ludzkich postaw
>
> Na lewo histeryczna demonizacja na prawo ekstatyczne błogosławieństwo,

jesli bol tak lubisz u kogos to naprawde spotkajmy sie i chirek jak z
toba skoncze pojedzie do szpitala aby pilnowac tego zeby ciebie bez
znieczulenia nastawiali.

Może emigrować do Rosji?
Lewitacja wy(ja)śniona?
Życzenia świąteczne