Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE

następny post »
From: Joanna Górska <j...@k...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna,pl.soc.dzieci
Subject: Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE
Date: Mon, 11 Sep 2000 07:27:23 +0200

Witam ponownie!
Mam pytanie jestem w 6 tygodniu ciazy i bardzo rozbolal mnie zab w
dodatku dolna 6! Jest on zaplanbowany i jest ok, ale z zewnetrznej
strony zrobila mi sie chyba dziurka bp lekarz stomatolog powiedziala
kiedys ze to bedzie bolesne leczenie tzw. "przyszyjkowe". Jak wiadomo
nie mozna zrobic przeswietlenia RTG bo jest zabronione - grozi to bardzo
roznymi wadami rozwojowymi plodu, wiec nie ma mozliwosci zobaczenia c
tam sie dzieje pod plomba,
Mam pytanie w zwiazku z tym czy istnieje mozliwosc podawania kobieta w
ciazy znieczulen zeby mozna bylo naprawic wszystkie ubytki aby w
przyszlych miesiacach nic sie takiego nie powtorzylo??
Sprawa jest dosc pilna poniewaz bol sie nasila i chyba bede musiala isc
dzis do stomatologa.
Z gory dziekuje
--
Joanna Górska