Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE

11. Data: 2000-09-13 12:43:16

Temat: Re: Znieczulenie zeba podczas ciazy-PILNE
Od: Joanna Górska <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

w 9 m-cu to sie zgadzam nie ma zadnego problemu-zwroc uwage ze jestem w 6 tyg.
najbardziej waznym okresie -kiedy wszystko sie rozwija i ksztaltuje i
najbardziej jest plod wtedy narazony na najmniejsze niebezpieczenstwa!
Dzieki za rade-Joanna

--
Joanna Górska
tel.kom. 0605 064 584

12. Data: 2000-09-13 13:02:06

Od: "zuzak" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Joanna Górska napisał(a) w wiadomości: <3...@k...pl>...
>Masz racje!
>Bylam wlasniedzisiaj podleczyc tego zeba i p. doktor nie pozwolila
zastosowac
>tego znieczulenia w chwili obecnej, poniewaz moze to zadzialac na wczesna
>ciaze i doprowadzic do wad rozwojowych ktore sa w chwili obecnej! Zgodzilam
sie
>z nia i poczekamy do 3 m-ca gdy ryzyko bedzie znikome i zajme sie leczeniem
>wszystkich ubytkow - a juz teraz zaczynam ......... zbierac pieniadze na
>nastepna wizyte i leczenie dalsze!
>Pozdrawiam jOnna i 6 tyg. ONO

No wlasnie ja slyszalam to samo za kazdym razem. Za to pozniej (2 trymestr)
juz sami lekarze namawiali mnie do znieczulania, a jesli chodzi o pieniadze
to coz odczulam to na wlasnej kieszeni :-((((.
Zycze mniejszych problemow z zabkami niz to bylo u mnie
Pozdrawiam serdecznie
Renata & Zuzia 17m

13. Data: 2000-09-13 21:45:28

Od: "regen" <r...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Górska <j...@k...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...pl...
> [...]
| ciazy znieczulen zeby mozna bylo naprawic wszystkie ubytki aby w
| przyszlych miesiacach nic sie takiego nie powtorzylo??
.| Joanna Górska
| tel.kom. 0605 064 584
| NZPT Sprzedaz Sp. z o.o.
| mailto:j...@k...pl
| j...@p...onet.pl

Mysle , ze stres zwiazany z borowaniem i bol (wzrost poziomu adrenaliny =
spadek ukrwienia lozyska)
przy tym moze byc dla malenstwa wiekszym klopotem niz mala dawka srodka
znieczulajacego . Ale oczywiscie - jak to w medycynie - gwarancji nikt nie
da. Przeswietlenia RTG na pewno trzeba unikac - nawet jesli to mala dawka i
w fartuchu .

Pozdrawiam
regen

14. Data: 2000-09-14 08:35:14

Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

"regen" <r...@k...net.pl> writes:

> Mysle , ze stres zwiazany z borowaniem i bol (wzrost poziomu
> adrenaliny = spadek ukrwienia lozyska) przy tym moze byc dla
> malenstwa wiekszym klopotem niz mala dawka srodka znieczulajacego .

Exactly. Nie dalej jak wczoraj czytalem, ze kobiety, ktore przezyly
ciezki stres w pierwszym okresie ciazy, rodza 2 razy wiecej dzieci z
wadami rozwojowymi.

MJ

15. Data: 2000-09-14 21:40:18

Od: "zho" <z...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik laute <l...@i...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:3...@i...pl...
> Czesc,
> Mialam podobny problem w ok. 8-9tyg. ciazy. Dentysta polecil skonsultowac
> sie z poloznikiem prowadzacym ciaze, a ten ostatni uswiadomil mnie, ze
jest
> specjalny srodek znieczulajacy dla kobiet w ciazy (bez adrenaliny). Dalam
> sie wiec znieczulic tym wlasnie srodkiem, w dodatku w mniejszej (1/2)
dawce.

> Niedlugo potem mialam rowniez borowanie przyszyjkowe, ale poniewaz moja
> dentystka obiecala mi, ze nie bedzie bolec - to tym razem sie nie
> znieczulalam.
> Wiem, ze duzo zalezy od samego polozenia zeba. Zeby gorne latwiej sie
> znieczulaja i mozna uzyc skutecznie mniejszej dawki, podczas gdy
> znieczulanie dolnych jest troche bolesne i moze wymagac wiekszej ilosci
> "znieczulacza". To sa wiadomosci uzyskane od dentysty.
> Radzilabym zaczac bez znieczulenia, a jak bedzie bolalo poprosic o
> znieczulenie bez adrenaliny w mniejszej dawce.
> [...]

Moj dentysta ma sprzet do snieczulania na bateryjki :)
Nieduzym pradem blokuje chwilowo, polaczenie nerwowe :)))
Chyba nieszkodliwe, do organizmu sie nic chemicznego nie dostaje a bolu jak
dobrze zrobione nieczuc, a i prad tylko po paszczece lata:)

--
Pozdrawiam ZHO (&Zuzia 23m)
http://www.akwa.aip.pl

--
Nowy, atrakcyjny, chetnie zmieni wlasciciela. http://konkurs.rubikon.pl

16. Data: 2000-09-15 09:44:58

Od: "Resselowie" <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:2...@c...fuw.edu.pl...

> Exactly. Nie dalej jak wczoraj czytalem, ze kobiety, ktore przezyly
> ciezki stres w pierwszym okresie ciazy, rodza 2 razy wiecej dzieci z
> wadami rozwojowymi.
>
> MJ

OK, ale tam byla mowa o NAPRAWDE duzym stresie, w rodzaju rozwodu, smierci
jednego z dzieci, meza czy ciezkiej choroby w rodzinie. IMHO trudno porównac
z tym ból wywolany borowaniem (w koncu tzw. nasze pokolenie bylo przez
kilkanascie lat leczone w ten wlasnie sposób, "na zywca", nie mówiac juz o
naszych rodzicach).
Ewa

łysienie plackowate
HIV?