Znieść obowiązek nauki.

21. Data: 2005-09-12 14:59:40

Temat: Re: Znieść obowiązek nauki.
Od: "locke" <l...@p...wiggin.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Ludzki" <computer@spamowi_nie.net> napisał w wiadomości
news:dg3oad$con$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Znalazł sie taki (ja) co nie chce aby zmuszano go i w przyszłości jego
> dzieci do męczarni z przeinformowania.

Od nadmiaru wiedzy nie odpadają ręce i nogi. A poza tym, to czemu chcesz
decydować za swoje dzieci?

> ... i dlatego znieść ustawowy obowiązek edukacji.

A potem społeczeństwo będzie musiało łożyć na zapomogi dla pensjonariuszy pomocy
społecznej, którzy nie umiejąc czytać ani pisać nie mają możliwości podjąć
jakiejkolwiek pracy.

> I tak sporo uczniaków ściąga i uczy się biorąc wspomagające narkotyki.

Narkotyki "wspomagające" naukę to domena raczej studentów, czyli osób, których
obowiązek nauki już nie dotyczy. Dzieciaki podlegające jeszcze temu obowiązkowi
jeśli już biorą, to raczej nie po to, by lepiej się uczyć.