Znowu azalie.

1. Data: 2000-02-03 20:03:49

Temat: Znowu azalie.
Od: "Jerzy Zając" <w...@f...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak, zrzucaja liscie i sa to azalie (pospolicie). Moze macie racje, ze sa to
odmiany wysokie. Wygladaja tak:
jeden albo dwa glowne pedy do wysokosci ok. 60cm., a potem juz ladnie
rozwiniete, nawet gesto, maja wys. ok.1,2 i obwod ok.0,5m. Nie wrastaja
jedna w druga, maja jeszcze miejsca. Co roku kwitna
obficie, ale zawsze te 10-15 cm. wyzej. Nigdy ich nie cialem, szkoda bylo mi
kwiatow. Rafal mowil o uszczykiwaniu po przekwitnieciu - ale czego: mlodego
pedu czy zeszlorocznego? Tak naprawde to zalezy mi na rozkrzewieniu od
korzenia, tak aby kwitla od samego spodu. Patrzac teraz na kilka zdjec to
najbardziej przypominaja zolte "Christopher Wren", choc moje zolte nie sa.
I nie obawiajcie sie, nie wyrzuce ich. To byl zart. Najwyzej bede je
formowal na sile np. przyginajac az zdrewnieja.
Jurek.

1. Data: 2000-02-04 14:51:14

Temat: Re: Znowu azalie.
Od: d...@n...gov.pl (Dorota Nowicka) szukaj wiadomości tego autora

jesli twoje azalie sa mrozoodporne i amerykanskie, to jest wielce
mozliwe, ze jest to azalia nagietkowa. dorasta do pieciu metrow,
czesciej jednak osiaga trzy.
rozaneczniki podobno dobrze regeneruja po cieciu i mozna ciac, w
okolkach. mozna tez stosowac ciecie odmladzajace, 30, 40 cm nad
powierzchnia gleby. zamiast ciac, posadz u podnoza nizsze odmiany. same
korzysci, dokupisz ladne odmiany, i nie zaryzykujesz uszkodzenia
krzewow.
Dorota

--
Najnowsze oferty pracy: http://www.newsgate.pl/archiwum/pl-praca-oferowana/

Odp: Znowu azalie.
Re: jarzębina mini mini
Artystyczne ukladanie roslin
Pierwionski
Jarzębina, wino, oczko wodne - odpowiedzi hurtowe