Znowu krety

1. Data: 2004-07-07 20:36:10

Temat: Znowu krety
Od: "Alfa_kret" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie Grupowicze,
Chciałem zameldować nieśmiało, że od niedawna mam do zaoferowania własną,
nową, ulepszoną wersję odstraszacza kretów.
Zapraszam na strony jak niżej:
www.tkus.org/alfa/
http://allegro.pl/show_item.php?item=27854910

Przy okazji:
trafiają się działki, że kret wynosi się po kilku dniach, ale bywa też
czasami tak, że po założeniu odstraszacza ryje jak wściekły. Być może zależy
to od tego, co kret ma na tym terenie - jeżeli tylko korytarze biegowe to
się wyprowadza, a jeżeli gniazdo z małymi to nie zostawi tego ot tak sobie.
Chętnie wysłucham Waszych opinii.

pozdrowienia
JacK

2. Data: 2004-07-08 21:29:02

Temat: Re: Znowu krety
Od: "Alex" <l...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czytałam w archiwum , że krety należy polubić. Mnie się śnią po nocach w
kreciej wersii "Ptaków" . Co rano mam ok. 20 krecich górek i kilka
wykopanych krzaków. Kupiłam za całe 45 zł wiatraczek , no i krety pomyślały
, że to dyskoteka, zbiegły się z całej działki. Teren wokół wiatraczka
wygląda jakby przeryło go stado dzików. I co dalej?.......

3. Data: 2004-07-08 21:47:48

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

"Alex" <l...@p...neostrada.pl> wrote in message
> [...]
> , że to dyskoteka, zbiegły się z całej działki. Teren wokół wiatraczka
> wygląda jakby przeryło go stado dzików. I co dalej?.......

Wyrownac grabiami, posiac mieszanke kwiatowa.
Jesli skoncentrowaly sie wokolo wiatraczka, to moze nie beda kopac gdzie indziej?

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

4. Data: 2004-07-09 06:42:54

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:ccke4g$h7m$1@atlantis.news.tpi.pl Alex
<l...@p...neostrada.pl> napisał(a):
> [...]
> krety pomyślały , że to dyskoteka, zbiegły się z całej działki.
> Teren wokół wiatraczka wygląda jakby przeryło go stado dzików. I co

Hejka. Tradycyjnie odławiam krety do słoika. W tym roku dopiero dwa
ale solidne sztuki. :-)
Pozdrawiam sposobnie Ja...cki

5. Data: 2004-07-09 07:15:32

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Tradycyjnie odławiam krety do słoika. W tym roku dopiero dwa
> ale solidne sztuki. :-)

Jak? Poza tym, ze tradycyjnie ;-))

Magda

6. Data: 2004-07-09 08:09:49

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:cclgmf$hb1$1@news.onet.pl magda <mag-l@spam_wp.pl>
napisał(a):

> Jak? Poza tym, ze tradycyjnie ;-))

Hejka. Skutecznie. ;-)
Pozdrawiam lakonicznie ale z sympatią Ja...cki
P.S. Opisywałem metodę w ubiegłym roku. Były nawet zdjęcia. :-)

7. Data: 2004-07-09 08:35:25

Od: "magda" <mag-l@spam_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hejka. Skutecznie. ;-)
> Pozdrawiam lakonicznie ale z sympatią Ja...cki
> P.S. Opisywałem metodę w ubiegłym roku. Były nawet zdjęcia. :-)

Ajajaj, to mnie tu jeszcze nie bylo :-)
Poszukam w archiwum w takim razie!

Magda

8. Data: 2004-07-09 09:51:21

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> <l...@p...neostrada.pl> napisał(a):

> Hejka. Tradycyjnie odławiam krety do słoika. W tym roku dopiero dwa

A ja tradycyjnie pilmuję kota żeby w porę odebrać mu krzecika ... z
różnym skutkiem.
Wczoraj nie zdązyłam :-(

Smutno ale bez kretów ...
Miłka

9. Data: 2004-07-10 20:24:43

Od: DarStar <D...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Jul 2004 10:09:49 +0200, "Dirko" <d...@w...pl> wrote:

>W wiadomości news:cclgmf$hb1$1@news.onet.pl magda <mag-l@spam_wp.pl>

> Hejka. Skutecznie. ;-)
> Pozdrawiam lakonicznie ale z sympatią Ja...cki
>P.S. Opisywałem metodę w ubiegłym roku. Były nawet zdjęcia. :-)

a mógłbyś podać jakieś wskazówki bo nie mogę znaleźć tego w archiwum

10. Data: 2004-07-10 20:59:55

Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:7510f0pvrmrd6g2m8mnqjgre0kdt34of3t@4ax.com DarStar
<D...@o...pl> napisał(a):

> a mógłbyś podać jakieś wskazówki bo nie mogę znaleźć tego w archiwum

Hejka. Podaję: www.google.com , ->grupy dyskusyjne, -> pl, ->
pl.rec, -> pl.rec.ogrody, -> szukaj tylko w pl.rec.ogrody, no i trzeba
wpisać czego się szuka.
Pozdrawiam wskazówkowo Ja...cki

pnące na balkon
przenoszenie trawnika