Znowu smazenie- dla tych co nie lubia klusek...

1. Data: 2002-07-20 23:49:55

Temat: Znowu smazenie- dla tych co nie lubia klusek...
Od: "Jackare" <g...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dla osob ktore nie lubia klusek i kopytek w ich "normalnej" postaci polecam
smaczna moim zdaniem alternatywe. otoz kluski lub koytka wczesniej ugotowane
doskonale smakuja usmazone w smalcu (glebokim na pol kluska) tak, by po obu
stronach kluski powstala zlota chrupiaca skorka. podane ze skwarkami bija na
glowe kluski i kopytka gotowane i podane z sosem. oczywiscie smazone kluchy
lub kopytka tez mozna podac z miesnym sosem- smakuja rownie wspaniale.
--
Jackare

1. Data: 2002-07-21 08:41:51

Temat: Re: Znowu smazenie- dla tych co nie lubia klusek...
Od: "turecky" <t...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jackare <g...@k...net.pl> napisał(a):

> [...]
> lub kopytka tez mozna podac z miesnym sosem- smakuja rownie wspaniale.

gnocchi są zawsze pyszne. W dowolnej postaci i dowolnie podane. Zdecydowanie
jednak wolę smazenie w oliwie extra vergine - pysznej, aromatycznej

turecky

ERMERYTY i MACA dalsze patenty mojej babuni....
salatka z kalafiora - prosba
Re:co na ognisko oprocz kielbasy?
Re: Restauracje w Gdansku czy okolicach?
_teraz taniej__________gumy cynamonowe