Źródlo homoseksualizmu.

1. Data: 2015-05-10 15:12:10

Temat: Źródlo homoseksualizmu.
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skrajne emocjonalne uzależnienie od matki to jedyna przyczyna
homoseksualizmu. Skutkiem tego jest niezdolność syna-mężczyzny do
zaufania innej kobiecie niż matka. Ponieważ związki kazirodcze, czyli
takie w których dziecko jest emocjonalnie uzależnione od rodzica, są
zakazane a równocześnie to, że jesteśmy stworzeni do życia w parze,
powoduje, że dochodzi do zbliżenia mężczyzny z drugim mężczyzną.

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/

---
Avast.

2. Data: 2015-05-10 18:46:57

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzaleźnie od gówna w mózgu to wykwit debilizmu którym tu epatujesz jakbyś gnojówkę
przerzucał.

3. Data: 2015-05-10 19:23:47

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Patrz kolega ze wsi;

Znajomość między szewcem a nauczycielką szybko przybrała intymny
charakter, na tyle mocny, że kobieta porzuciła swojego męża. Później
miały miejsce prawdziwie tragiczne i wstrząsające wydarzenia :
"Karol K. rozwinął tymczasem pod nowym adresem nowe"zdolności". Nie
był już tylko zwykłym zielarzem, a terapeutą , którego specjalnością
były rodziny . Eksperymentował na rodzinie swojej konkubiny. Ta, bez
najmniejszych oporów i zastrzeżeń, przyjęła do wiadomości fakt , iż
jej 10-letni syn zdradza skłonności homoseksualne i jedynym sposobem
"wyleczenia" go było uprawianie seksu ... z matką . Zgodziła się
więc"leczyć" syna , podczas gdy jej konkubin uprawiał seks z jej 12-
letnią córką . Nie przejawiała wprawdzie skłonności
homoseksualnych,ale "terapeuta" uznał, że będzie to z korzyścią dla
jej zdrowia ".
Nauczycielka przyzwalała na niecodzienne praktyki konkubenta, a nawet
była ich częścią. Z czasem, Karol K., w ramach terapii zarządził
trójkąty i czworokąty oraz seks brata z siostrą . Kobieta zdecydowała
się na powiadomienie policji dopiero po zdradzie konkubenta.

http://www.papilot.pl/wydarzenia/1874/Matka-sypiala-
z-10letnim-synem.html

4. Data: 2015-05-11 12:51:01

Temat: Re: Źródlo homoseksualizmu.
Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-05-10 o 15:12, LeoTar pisze:
> [...]
jak dobrze byc poziomka
https://www.youtube.com/watch?v=a86QgZVgbyQ

--
gazebo

5. Data: 2015-05-11 19:46:11

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message
> Skrajne emocjonalne uzależnienie od matki to jedyna przyczyna
> homoseksualizmu.

A dowód tej tezy jest jaki?

6. Data: 2015-05-11 21:58:52

Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol pisze:
> "LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message

> A dowód tej tezy jest jaki?

Między matką a synem nie musi dochodzić do seksu fizycznie - wystarczy,
że stara się ona być dla syna atrakcyjna seksualnie a robi to gdyż chce
być podziwiana gdyż w ten sposób poprawia sobie poczucie swojej wartości
(nierozwiązany kompleks Elektry). Z wdzięczności za to, że syn ją
podziwia nagradza go kolejnymi awansami a równocześnie poniża ojca za
to, że rzekomo za jego (męża) sprawą uprawia prostytucję małżeńską.

W ten sposób pogłębia rozdźwięk między synem i ojcem. Syn ma prawo
traktować subtelne zachęty matki jako zaproszenie do seksu podczas gdy
matka chce tylko poprawić we własnych oczach swoją wartość. Niespełnione
nadzieje syna w stosunku do osoby, którą podziwia i której bezgranicznie
ufa powodują, że staje się od niej uzależniony i nie jest w stanie
związać się z inna kobietą gdyż oczekuje na seksualne spełnienie z matką.

Dążenie do zbliżenia seksualnego z matką jest pragnieniem syna po to by
stać się równym ojcu, ale nie jest ten akt do zaakceptowania dopóty
dopóki celem kobiety będzie jej osobista satysfakcja seksualna a nie
uczynienie syna niezależnym. Uzależniona matka przeniosłaby w takim
akcie uzależnienie na syna i doprowadziłaby do walki na śmierć i życie
między ojcem i synem.

Ponieważ matka przedstawia synowi ojca jako swojego wroga więc dodatkowo
syn zaczyna nienawidzieć własną płeć za to, co rzekomo ojciec czyni
złego ukochanej kobiecie syna. Dlatego pragnieniem wielu mężczyzn jest
stać się kobietą gdyż utożsamiają się z matką.

Te kazirodcze relacje między matką a synem można wałkować na wiele
sposobów, na tyle na ile doskonały mózg ludzki jest w stanie sobie
wyobrazić a w realu zawsze się znajdzie sytuację podobną do wymyślonej.
Każda kobieta manipuluje w inny sposób by jej oszustwo nie zostało przez
kogokolwiek rozpoznane gdyż ma pozostać jej wyłączną tajemnicą.
Dlatego tak trudno uchwycić jest istotę oszustwa.

Wystarczy jednak wyjść od tego o zostało dziecku zabronione, czyli od
inicjacji wśród rodziców by każde kłamstwo, nie tylko kobiety,
rozpracować. Homoseksualizm jest skutkiem zakazu, jest więc uwarunkowany
kulturowo a nie biologicznie.

7. Data: 2015-05-11 23:03:50

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nagradza go kolejnymi awansami a równocześnie poniża ojca za to, że
> rzekomo za jego (męża) sprawą uprawia prostytucję małżeńską.

Ja nie pytałem o bajki powielane z Freuda tylko o dowody tej tezy.

8. Data: 2015-05-11 23:11:38

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

"LeoTar" <L...@w...pl> wrote in message

>Ja nie pytałem o bajki powielane z Freuda tylko o dowody tej tezy.

I z uporem maniaka będziesz oczekiwał aż do usranej śmierci, ze w
psychologii cokolwiek jest "dowodliwe"?

9. Data: 2015-05-11 23:16:37

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...com> wrote in message

> I z uporem maniaka będziesz oczekiwał aż do usranej śmierci, ze w
> psychologii cokolwiek jest "dowodliwe"?

Wiele jest dowodzone. A conajmniej uzasadniane jakimiś badaniami.
Tu mamy do czynienia z bajeczkami wyssanymi z palca.
A właściwie tylko odtwórstwem pomysłów i wypocin Freuda.
Nie mów mi że LeoTar wymyślił kompleks Edypa i Elektry...

10. Data: 2015-05-12 05:20:53

Od: Penetrator <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Pszemol
> [...]

A właściwie tylko odtwórstwem pomysłów i wypocin Freuda.
Nie mów mi że LeoTar wymyślił kompleks Edypa i Elektry...

Nieprawda, Freude nigdy nie twierdził aby jebać dzieci pedofilnie w odbyty jak to
sobie ubzurał ten zboczeniec ze wsi. Wrzucisz mu loty w kosmos, a on tak to
przeinaczy że wyjdzie że bez jebania dzieci nie byłaby możliwa wyprawa na księżyc.

Kłamstwo rodzica a dziecięca trauma.
Córka (byłego) premiera RP...
Zwierzęta zmieniają ten świat na lepszy.
Co mówią o tobie pośladki?
Pas cnoty może nie...