Zupa ogórkowa z papierka

1. Data: 2001-11-27 20:33:31

Temat: Zupa ogórkowa z papierka
Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj zrobiłam po raz pierwszy zupkę ogórkową z papierka którą dostałam z
klubu Winiary. Zrobiłam ją jako pierwsze danie przed leniwymi pierogami,
taki szybki obiadek, już myślałam że mnie męzysko zeklnie jak zasmakuje że
to z papierka, a tu nagle mówi fajna zupka kochanie, jak ją zrobiłaś ??!
Szok podałam mu ją z groszkiem ptysiowym i mu smakowała, no chyba to w złą
godzinę powiedział, bo już ja go czasem w biegu uraczę taką zupką. Ale co
fakt to fakt zupy z papierka nie są już ohydną nijaka breją.
Pozdrawiam Dorunia

1. Data: 2001-11-27 20:53:24

Temat: Re: Zupa ogórkowa z papierka
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>godzinę powiedział, bo już ja go czasem w biegu uraczę taką zupką. Ale co
>fakt to fakt zupy z papierka nie są już ohydną nijaka breją.

jestem z Ciebie dumna!!!!
Krysia

K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-27 20:56:22

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> wrote in message

> jestem z Ciebie dumna!!!!
> Krysia
>
> K.T. - starannie opakowana

A mozna wiedziec czemu?
Dorunia

1. Data: 2001-11-27 21:04:04

Od: <m...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Dorunia" <d...@w...pl> wrote in message news:9u0tfa$65s$1@news.tpi.pl...
> Wczoraj zrobiłam po raz pierwszy zupkę ogórkową z papierka którą dostałam
z klubu Winiary.

Dorunia, ja ich z 50-siat z PL-u przywiozlam (przeciez czlowiek tez jakos
musi zyc) i do tego pelno sloiczkow juz startych ogorkow. Jak zrobie bulion,
wrzuce kartofelkow, te ogorki gotowce i koper to mam zupe
I-szej klasy.

******
m-gosia
******

1. Data: 2001-11-27 21:08:08

Od: "Dorunia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message
> Dorunia <d...@w...pl> a écrit dans le message :
> 9u0uq5$gmq$...@n...tpi.pl...

> No przeciez CaféZaSlupem chwala okrylas
>

> Ewcia
> ((niegodna)
>
> --
> Niesz !
>
> Ale ja całkiem nie kumata w tej kwestii, dziś dopiero od jakiś 3 tygodni
mogę sobie spokojnie grupę poczytać, bo moje mężysko złożone bólem zęba
łaskawie odstąpiło mi wieczorem komputer. I nawet nie wiem o co chodzi, no
naprawdę nie wiem:-)
Pozdrówka Dorunia

1. Data: 2001-11-27 21:16:33

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>łaskawie odstąpiło mi wieczorem komputer. I nawet nie wiem o co chodzi, no

o rany....nie wiem, wysylac do archiwum czy ktos w JEDNYM zdanu
wytlumaczy biedniej Doruni o co biega...ochotnika sposrod
personelu ptrzebuje, ale przydalby sie tez bardzo opis kogos
anty-slupowego..

Krysia, cygaro mi z geby wypadlo
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2001-11-27 21:16:53

Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-11-28 09:21:21

Od: fghfgh <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson wrote:

> o rany....nie wiem, wysylac do archiwum czy ktos w JEDNYM zdanu
> wytlumaczy biedniej Doruni o co biega...

W jednym zdaniu powiadasz...hm...
ok: Dorunia biegiem prosze do wczorajszego watku "wybaczcie ignorancje,
ale gdzie jest "cafe"?" a od razu zrozumiesz wszystkie niuanse.

Czy takie zdanie moze byc szefowa? ;))
pzdr
agi

1. Data: 2001-11-28 09:26:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>ok: Dorunia biegiem prosze do wczorajszego watku "wybaczcie ignorancje,
>ale gdzie jest "cafe"?" a od razu zrozumiesz wszystkie niuanse.

oczywiscie...a potem Dorunia spedzi reszte dnia z kompresem
lodowym na glowie w zaciemnionym pomieszczeniu, ale to juz tak
mimochodem, hehehe

cygaro
K.T. - starannie opakowana

gotowany kurczak-co z niego?