Zwalczanie nornic

1. Data: 2012-12-03 11:00:49

Temat: Zwalczanie nornic
Od: Piotr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Od września próbuję wytruć nornice. Zjadają trutkę, ale żyją, a w każdym razie chyba
ich nie ubywa, bo trutka znika ciągle tak samo szybko. Czy to możliwe, że są odporne
na trutkę? (stosowałem dwie różne: Bros i Vigonez). Jeśli tak, to czy znacie jakąś
trutkę, która jest naprawdę skuteczna?
Piotr

2. Data: 2012-12-03 11:49:40

Temat: Re: Zwalczanie nornic
Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <p...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

Może petardy. Tak pozbyłem się kretów z działki. Wsadzić ok 6-7 cm petardę
do dziury i odpalić. Otwór zatkać łopatą lub czymś innym. Huk i dym powinny
przepędzić nornice.

3. Data: 2012-12-03 12:00:00

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

rageofhonor radzi:

> Może petardy. Tak pozbyłem się kretów z działki. Wsadzić ok 6-7 cm petardę
> do dziury i odpalić. Otwór zatkać łopatą lub czymś innym. Huk i dym powinny
> przepędzić nornice.

Gorzej, jeśli w miejsce przepędzonych nornic pojawi się na przykład CBŚ.

Jarek

--
rewolwer, dynamit
znów obsesja czysta

4. Data: 2012-12-03 12:39:39

Od: "rageofhonor" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rageofhonor radzi:

> Gorzej, jeśli w miejsce przepędzonych nornic pojawi się na przykład CBŚ.

Dlaczego CBŚ? Co w tym złego jeśli ktoś chce się pozbyć szkodnika w sposób
humanitarny? Bez trutek, łapek, gazów bojowych, itp.

5. Data: 2012-12-03 16:17:41

Temat: Odp: Zwalczanie nornic
Od: "Johnny" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" myli kolory:

> [...]
> możliwe, że są odporne na trutkę? (stosowałem dwie różne: Bros i Vigonez).

Ja tam nie wiem, ale od środka o nazwie Vigonez oczekiwałbym raczej
działania pro niz anty ;-) Sprawdź raz jeszcze nazwę środka i zastanów się
dlaczego ta pigułka jest niebieska;-)

zdroofka Johnny

6. Data: 2012-12-04 09:44:00

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> możliwe, że są odporne na trutkę? (stosowałem dwie różne: Bros i Vigonez).
> Jeśli tak, to czy znacie jakąś trutkę, która jest naprawdę skuteczna?

Hejka. U mnie jest podobnie, sypię codziennie i ciągle znika. Myślę, że
noszą do swoich podziemnych spiżarni. Jak mają do wyboru trutkę sypką i w
granulkach to wybierają granulki.
Stosuję na przemian Toxan i Rat killer. W końcu trutka przestaje znikać.
:-)
Pozdrawiam uporczywie Ja...cki

7. Data: 2012-12-04 14:00:39

Od: Jacek <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-12-03 12:00, Piotr pisze:
> [...]
odporne na trutkę? (stosowałem dwie różne: Bros i Vigonez). Jeśli tak, to czy znacie
jakąś trutkę, która jest naprawdę skuteczna?
Ja po przetestowaniu trutek, świec dymnych, odstraszaczy itp.
przerzuciłem się na pułapki typu "szczypce". Zakończyłem sezon polowań
wynikiem 5 kretów i 1 karczownik. To, co brałem za nornice było
karczownikiem.
Jacek

No i zima :-(
Jakiś krzaczek na słabą kamienistą ziemię?
Żywy płot
U mnie sezon w pełni
kosa spalinowa