Związek Sowiecki Unii Europejskiej!

11. Data: 2018-10-09 17:52:44

Temat: Re: Związek Sowiecki Unii Europejskiej!
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 09:21, silvio balconetti wrote:

> [...]
> szabelką i w końcu w trzy tygodnie było po ,,honorze", o którym tam
> głośno prawili.<
>
> I moje podsumowanie:

> tyle. Im bardziej peryferyjne tym bardziej nacjonalistyczne i
> roszczeniowe. Szczerek publikuje mape roznych roszczen terytorialnych w
> potencjalnym Miedzymorzu: co najmniej 19 roznych Wielkich Moldawii,
> Bulgarii, Serbii, Polski, Wegier, Ukrainy, Czech, Slowacji, Bialorusi,
> Litwy itd. A obok maja jeszcze marzacych o wielkosci Niemcow, Rosjan i
> Turkow. ;-) Miejsca na mapie niestety nie ma...<

Autor, litościwie mówiąc, swoją analize opiera na
przed_pierwszowojennych wyobrażeniach.
W latach trzydziestych. minionego stulecia, wiadomo było, że takiego
kraju jak Polska, nie da się obronić, w sytuacji gdy został zatakowany z
czterech stron, przez dwie najwieksze wówczas, armie Europy a może i
Świata.

Ale i tak nie został pokonany, tylko znalazł sie pod okupacja.
Jak powszechnie wiadomo, w tym czasie funkcjonowało, całkiem sprawnie
Polskie Panstwo Podziemne, ze swoją administracją, ( sądy, szkoły,
służba zdrowia, etc ), oraz, armia: AK, zwana Armią Krajowa. ( nie mylić
z Afrika Korps).

Dzisiaj a właściwie, już od lat siedemdziesiątych, minionego stulecia,
można stosować, doktrynę obronną w postaci nuklearnego odstraszania,
tzw. 'Doktryna Breżniewa'.
Dlatego, dzisiaj trzeba szukac sobie kolegów/sojuszników, którzy
dysponują bronią atomową i mają już doświadczenie w stosowaniu jej w
celu dyscyplinowania złych ludzi, po to, by nie było konieczności jej
użycia.

12. Data: 2018-10-09 18:14:56

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-10-09 o 17:52, Ilona pisze:

> [...]
> dysponują bronią atomową i mają już doświadczenie w stosowaniu jej w
> celu dyscyplinowania złych ludzi, po to, by nie było konieczności jej

To akurat prawda. Nie rozumiem tylko, dlaczego w związku z tym
pislamiści odwracają się od cywilizowanej części świata i próbują zrobić
z Polski państwo wyznaniowe (wiarą i piekłem będą straszyć wrogów?)

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

13. Data: 2018-10-09 18:23:57

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2018-10-09 18:14, Kviat wrote:

> To akurat prawda. Nie rozumiem tylko, dlaczego w związku z tym
> pislamiści odwracają się od cywilizowanej części świata i próbują zrobić
> z Polski państwo wyznaniowe (wiarą i piekłem będą straszyć wrogów?)

Zostaniesz ciężko przestraszony, jako jeden z pierwszych,
(i to niezależnie, która opcja polityczna będzie rządzić).

14. Data: 2018-10-09 18:44:31

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> [...]
> dysponują bronią atomową i mają już doświadczenie w stosowaniu jej w
> celu dyscyplinowania złych ludzi, po to, by nie było konieczności jej

Amen.

--
XL

Niemcy znowu dobre?
Kto był na filmie ,,Kler"?
Panie Smarzowski!
ORMO rośnie i pięknieje.
Rządzą nami łajdacy i czarni. Jesteśmy przez to coraz głębiej w d..., dokładniej ,,w czarnej d..." ale za to otoczonej koloratką.