Zwolennicy faszyzmu...

1. Data: 2018-11-25 11:34:55

Temat: Zwolennicy faszyzmu...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

zarzucają innym propagowanie faszyzmu.

Ikselka ma to przećwiczone. Zapisuje się do ONRu (czy tam innego ich
klona) i twierdzi, że to normalni ludzie są faszystami.
Szczyt bezczelności i chamstwa. Totalna głupota, że wykonuje tak
idiotyczne rozkazy, bo sama na pewno na to by nie wpadła.

http://wyborcza.pl/7,75398,24207582,rzad-uderza-w-tv
n-abw-w-domu-operatora-stacji-za-urodziny.html

"W piątek funkcjonariusze ABW wręczyli operatorowi stacji Piotrowi
Wacowskiemu pismo, by stawił się na przesłuchanie w charakterze
podejrzanego o propagowanie faszyzmu."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2018-11-25 12:15:06

Temat: Re: Zwolennicy faszyzmu...
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-25 o 11:34, Kviat pisze:
> [...]
>

> "W piątek funkcjonariusze ABW wręczyli operatorowi stacji Piotrowi
> Wacowskiemu pismo, by stawił się na przesłuchanie w charakterze

Ciekawe czy z taką samą gorliwością uwierzą w zeznania innego świadka.

https://crowdmedia.pl/powazne-zarzuty-wobec-czolowyc
h-politykow-skupionych-wokol-kaczynskiego-najwieksza
-afera-pis-uderza-w-partie-ze-zdwojona-sila/

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2018-11-25 13:37:19

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>

> "W piątek funkcjonariusze ABW wręczyli operatorowi stacji Piotrowi
> Wacowskiemu pismo, by stawił się na przesłuchanie w charakterze

Może to jej zapisanie do ONRu to w ramach samoobrony przed takimi jak ty
totalitarystami ? To nie ona lata jak z pieprzem w ... i chce coś
delegalizować, czy zabraniać komukolwiek demonstracji.

4. Data: 2018-11-25 14:01:55

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-25 o 13:37, Trybun pisze:

n-abw-w-domu-operatora-stacji-za-urodziny.html

> Może to jej zapisanie do ONRu to w ramach samoobrony przed takimi jak ty
> totalitarystami ?

Bredzisz jak zwykle, bo mylisz pojęcia.
Czy ty kiedykolwiek, zanim napiszesz jakiś idiotyzm, zainteresujesz się
najpierw tematem? Jest na to jakaś szansa, czy pozostaniesz kretynem do
końca życia?
Zapisała się do organizacji chcącej wprowadzić w Polsce ustrój
totalitarny, w celu obrony przed totalitaryzmem?

Teraz chodzi o to, żebyś się zastanowił nad tym, co ci powiedziałem:
https://www.youtube.com/watch?v=YROkJPkll0M

Buszmenie.

> To nie ona lata jak z pieprzem w ... i chce coś
> delegalizować,

Faszyzm jest w Polsce nielegalny. Dowiedz się dlaczego, zanim znów
zaczniesz pieprzyć głupoty.

> czy zabraniać komukolwiek demonstracji.

Wiesz dlaczego propagowanie faszyzmu na demonstracjach jest zabronione,
czy nie wiesz?

I dlatego zapisała do organizacji, która chce zakazać demonstrowania
ludziom, którzy domagają się przestrzegania praw człowieka?

Czy ogarniasz, że jest różnica między propagowaniem na demonstracjach
faszyzmu, a demonstracją w obronie praw człowieka? (Pytanie retoryczne,
nie odpowiadaj, bo gdybyś ogarniał, to nie pisałbyś takich debilizmów).

Nie ma w słowniku ludzi kulturalnych słów, które mogłyby dostatecznie
obelżywie określić twoje postępowanie. Trzeba być kanalią, żeby tak
odwracać kota ogonem i twierdzić, że obrona przed faszyzmem to totalitaryzm.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2018-11-25 14:37:56

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trybun <c...@j...ru> wrote:

> Może to jej zapisanie do ONRu

Ruchu Narodowego :-)

> to w ramach samoobrony przed takimi jak ty
> totalitarystami ? To nie ona lata jak z pieprzem w ... i chce coś
> delegalizować, czy zabraniać komukolwiek demonstracji.

Bingo. Twoja trzeźwość umysłu dobrze rokuje Polakom - dzięki Tobie widać,
że są do niej zdolni.

--
XL

6. Data: 2018-11-25 15:08:27

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-25 o 14:37, XL pisze:

> Ruchu Narodowego :-)

> Bingo. Twoja trzeźwość umysłu dobrze rokuje Polakom - dzięki Tobie widać,
> że są do niej zdolni.

Wasz poziom umysłu reprezentuje jakieś 1% (na szczęście).
To dobrze rokuje Polakom.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2018-11-25 20:17:04

Od: Silvio Balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 25.11.18 um 11:34 schrieb Kviat:
> [...]
>

> "W piątek funkcjonariusze ABW wręczyli operatorowi stacji Piotrowi
> Wacowskiemu pismo, by stawił się na przesłuchanie w charakterze

Nic z tego przesluchania nie bedzie. Prokurator dostal maila z ambasady
amerykanskiej i uznal sprawe za przedczesna. :-)

--
saluto
Silvio Balconetti

8. Data: 2018-11-27 10:12:38

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-25 o 14:01, Kviat pisze:

> [...]
> totalitarny, w celu obrony przed totalitaryzmem?
>
> Teraz chodzi o to, żebyś się zastanowił nad tym, co ci powiedziałem:

Nie widzisz duraku że sam jesteś totalitarny decydując o tym że są równi
i równiejsi. Dlaczego przywłaszczasz sobie prawo o decydowaniu o tym jak
ludzie chcą żyć.

> Buszmenie.

> Faszyzm jest w Polsce nielegalny. Dowiedz się dlaczego, zanim znów
> zaczniesz pieprzyć głupoty.

Jak to nielegalny, a co wyprawisz ty na grupie, dlaczego jeszcze nie w
kryminale, choćby za sianie nienawiści? Q*wa, tak się zaczynam
zastanawiać czy ja w tym kraju jestem legalny - blondyn o niebieskich
oczach, przecie to tak jakbym podnosił rękę w "geście"..

> [...]
> obelżywie określić twoje postępowanie. Trzeba być kanalią, żeby tak
> odwracać kota ogonem i twierdzić, że obrona przed faszyzmem to

A ty jesteś bezmyślnym androidem,. Zastanawiałeś się kiedy co to za
prawo które ściga ludzi nie robiących nikomu nic złego?

Pozujesz na kpt Wagnera tymczasem  von Nogay przez ciebie przemawia.

9. Data: 2018-11-27 10:13:27

Od: Trybun <c...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Ruchu Narodowego :-)

Oj, przepraszam.

> Bingo. Twoja trzeźwość umysłu dobrze rokuje Polakom - dzięki Tobie widać,
> że są do niej zdolni.

Problem w tym że tak do końca to je nie wiem co/czego my Polacy byśmy
chcieli. Mijają wieki, mijają lata a Polaków nadal nikt nie pyta czego
by chcieli. Ktoś od jakiegoś czasu ma nas za bezmyślne bydło bez prawa
głosu w swojej sprawie.

10. Data: 2018-11-27 11:10:03

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-11-27 o 10:12, Trybun pisze:

> [...]
>
> Nie widzisz duraku że sam jesteś totalitarny decydując o tym że są równi
> i równiejsi. Dlaczego przywłaszczasz sobie prawo o decydowaniu o tym jak

Zgadnij, dlaczego ludzie "przywłaszczyli" sobie prawo do tego, że
faszyzm jest nielegalny?
Zgadnij, durniu, dlaczego ludzie "przywłaszczyli" sobie prawo do
decydowania o tym, że nie wolno mordować, nie wolno kraść, pomimo tego,
że morderca czy złodziej chce tak żyć.
Dasz radę pojąć to swoim małym rozumkiem, czy mam wymienić ci jeszcze
jakieś inne przykłady, dlaczego ludzie wprowadzają jakieś prawa?

> Jak to nielegalny,

Odpowiednie przepisy prawa znajdziesz samodzielnie.

> a co wyprawisz ty na grupie, dlaczego jeszcze nie w
> kryminale, choćby za sianie nienawiści?

Dobrze się czujesz? Najwyraźniej ci się pogorszyło.
Ty z tych, co chcieli ścigać dziennikarzy, którzy zdemaskowali faszystów?

> Q*wa, tak się zaczynam
> zastanawiać czy ja w tym kraju jestem legalny - blondyn o niebieskich
> oczach,

A to jest nielegalne?

> przecie to tak jakbym podnosił rękę w "geście"..

Nie. To nie tak.

> A ty jesteś bezmyślnym androidem,. Zastanawiałeś się kiedy co to za
> prawo które ściga ludzi nie robiących nikomu nic złego?

Gdy odpowiesz sobie na to pytanie, to się dowiesz:
Wiesz dlaczego propagowanie faszyzmu na demonstracjach jest
zabronione, czy nie wiesz?

Właśnie dzięki takiemu prawu ci ludzi nie robią nic złego. Bo tylko to
ich powstrzymuje.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

"warto przedstawić Jezusowi tych ludzi"