Zwolnienie lekarskie L4

1. Data: 2004-02-08 12:26:01

Temat: Zwolnienie lekarskie L4
Od: "PoMoL" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie.
Leze w lozku i mam angine.
Zastanawiam sie nad L4.
Czy ktos zgrupowiczow moze odpowiedziec mi na pytanie:
czy nadal obowiazuja przepisy, ze aby bylo placone rowniez za pierwszy dzien
zwolnienia to zwolnienie musi byc przynajmniej na iles tam dni?
Czyli np. idac w poniedzialek na zwolnienie do kiedy ono by musialo byc
wystawione wlacznie?
A idac np. we wtorek?
A moze juz nie ma tego przepisu i jak ktos pojdzie nawet na jeden dzien to i
tak ma za niego placone 80% stawki?
Serdecznie dziekuje za odpowiedzi

2. Data: 2004-02-08 12:49:08

Temat: Re: Zwolnienie lekarskie L4
Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "PoMoL" <p...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> A idac np. we wtorek?
> A moze juz nie ma tego przepisu i jak ktos pojdzie nawet na jeden dzien to

Od 1.1.2004 zmienily sie przepisy ( nowelizacja Kodeksu Pracy ), juz za 1
dzien choroby wyplaca sie 80% ( czyli tak jak bylo wczesniej )

casus

3. Data: 2004-02-08 12:56:56

Od: "PoMoL" <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Od 1.1.2004 zmienily sie przepisy ( nowelizacja Kodeksu Pracy ), juz za 1
> dzien choroby wyplaca sie 80% ( czyli tak jak bylo wczesniej )

Dziekuje bardzo za informacje

4. Data: 2004-02-10 11:25:49

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dziekuje bardzo za informacje

tak juz dla uzupelnienia i poza konkursem, to teraz druk sie nazywa
"ZUS ZLA"

--

WaldiM

Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

gdzie praca dla fizjoterapeutów po wejściu do UE
bole kregoslupa
sprawa_dentystyczna_wraz liwe_gardlo
Notatki, wyklady - Uniwersytet Medyczny w Łodzi
Ultrasonograf ATL HDI 1500