Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"

51. Data: 2019-12-13 15:41:56

Temat: Re: Zwolniony za wyklad "Zdrowie a homoseksualizm"
Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 12/12/2019 o 22:54, m...@g...com pisze:
> katolickie to byly koscioly, cos ci sie ten tego
> ---
> tak propagandzili i nadal tak twierdza "lewacy, liberaly i masoni" ;P
> ale to nie o budynki idzie ale o tzw "dusze narodu" czyli usrednione POglady mas
> Slowo katolicki nie do konca POkrywasie z terminem "rzymsko-katolicki"

byl zdrowszy rozdzial, na budynki i wiernych co do nich chodza

--
gazebo

52. Data: 2019-12-13 23:38:42

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

byl zdrowszy rozdzial, na budynki i wiernych co do nich chodza
---
nie do konca chwytam.
Kosciol to i to i to. ;)

53. Data: 2019-12-14 06:00:54

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13/12/2019 o 22:38, m...@g...com pisze:
> byl zdrowszy rozdzial, na budynki i wiernych co do nich chodza
> ---
> nie do konca chwytam.
> Kosciol to i to i to. ;)

wiem, ze nie chwytasz rozdzialu panstwa od Kosciola :))))

--
gazebo

54. Data: 2019-12-14 06:13:14

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu wtorek, 10 grudnia 2019 01:37:10 UTC+1 użytkownik m...@g...com napisał:
> Ja bym swojego, jeżeli będę takowego miał, chciałbym raczej wdrażać do religijności
zen, związanej z bushido i sztukami walki. A co do mojego bratanka, to podejrzewam,
że go na żadną religię w ogóle brat z bratową nie poślą, bo najbliżej im do
agnostyków.
> ---
> Kazdy robi co uwaza za najlepsze dla dzieci a w koncu sie okazuje ze dzieciak jak
dorasta i tak sie kiedys (jesli jest rozgarniety) nawraca na Chrzescijanstwo

Z zenu (buhahaha)? Bez przesady - nawet ateista Dawkins dał przykład zenu jako memu,
który zjada inne memy na śniadanie.

55. Data: 2019-12-14 07:59:05

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Z zenu (buhahaha)? Bez przesady - nawet ateista Dawkins dał przykład zenu jako memu,
który zjada inne memy na śniadanie.
---
A czego mozna oczekiwac PO wojcuateuszu? ;P
Zeby oddal dzieci na wychowanie Jezuitom? ;)
A ty zaryzyKOwalbys? ;)))

56. Data: 2019-12-14 08:04:53

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

wiem, ze nie chwytasz rozdzialu panstwa od Kosciola :))))

---
bo jak mozna uchwycic zwidy chorych rozgoraczkowanych nienawiscia glow ;P

57. Data: 2019-12-14 09:52:25

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14/12/2019 o 07:04, m...@g...com pisze:
> wiem, ze nie chwytasz rozdzialu panstwa od Kosciola :))))
>
> ---
> bo jak mozna uchwycic zwidy chorych rozgoraczkowanych nienawiscia glow ;P

a jakbys tak wzial pod uwage, ze wszystko co piszesz to idealnie pasuje
do ciebie? te twoje teorie, ktore cytowales o przenoszeniu wlasnych
zachowan na innych na przyklad

--
gazebo

58. Data: 2019-12-17 16:02:38

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bo jak mozna uchwycic zwidy chorych rozgoraczkowanych nienawiscia glow ;P

a jakbys tak wzial pod uwage, ze wszystko co piszesz to idealnie pasuje
Ale ja nie czuje nienawisci do was lewuski -co najwyzej radosne wsPOlczucie ;)
A jesli ci to pasuje do mnie to wlasnie dlatego ze wypierasz i przenosisz... ;P

te twoje teorie, ktore cytowales o przenoszeniu wlasnych
zachowan na innych na przyklad
---
Jeszcze raz naPISze: ale ja o tym mechanizmie wiem i dlatego moge nie przenosic
a ty Gaz (i Cviet) jeszcze tego nie przepracowaliscie i wypieracie POdleganie
temu psychomechanizmowi nadal. To sie nazywa karuzela wprogramowanej autohipnozy.
Trzeba sie w koncu kiedys przebudzic co latwe i bezbolesne zazwyczaj nie jest:
https://groups.google.com/forum/m/#!topic/pl.soc.rel
igia/PiODwM1gW-w

59. Data: 2019-12-17 16:39:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

[...]

Zen to sPosob oproznienia umyslu ze szkodliwych wprogramowanych memow
(de-motywujacych)
Ale PO tym "oczyszczenu" trzeba go czyms zdrowym i POzywnym wypelnic (np
Chrzescijanstwem)
bo inaczej wlezie tam zaraz siedem (razy wiecej) paskud(ztw) de-memami (demonami)
zwanych;P

60. Data: 2019-12-17 17:06:13

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 17/12/2019 o 15:02, m...@g...com pisze:

> [...]
> Trzeba sie w koncu kiedys przebudzic co latwe i bezbolesne zazwyczaj nie jest:

i jak cie wypunktowac to dajesz dupy, po raz kolejny

--
gazebo

Nawet Miller przeciw LGBT...
KObito! POzwol mi byc Ojcem TWOICH dzieci...
Slonski emeryt-POlicjant o POlpsychice, wierze i ekologii ;)
A gdybym wiedzial jak mozesz wyzdrowiec? :)
Kultura dyskusji