Zwyciężyć stres

1. Data: 2005-05-16 09:50:11

Temat: Zwyciężyć stres
Od: "rootkit" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czeka mnie wystąpienie publiczne. W takich sytuacjach odejmuje mi mowę i
cały
się trzęsę. Co łyknąć przed takim wystąpieniem? Alkohol (musiałbym dużo
wypić)
i narkotyki (nie biorę) odpadają. Myślałem o jednej tabletce Lorafenu
(lorazepam). A może jakieś inne benzodiazepiny. Jaką dawkę wziąć i ile czasu
przed wystąpieniem? Ogólnie to nie jestem nerwowy, ale takich sytuacji nie
lubię i popadam wtedy w panikę.

rootKit

2. Data: 2005-05-16 13:31:56

Temat: Re: Zwyciężyć stres
Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "rootkit" <j...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> czasu
> przed wystąpieniem? Ogólnie to nie jestem nerwowy, ale takich sytuacji nie

lepiej żadnej chemii - efekt może być gorszy niż sama trema
trema to rzecz normalna, więc nie ma się czego wstydzić

proponuję więcej ćwiczyć wystąpień publicznych - najlepiej zapisz się na
jakiś kurs, ale to na przyszłość

a jeśli zaczniesz się denerwować, to przeproś publiczność, powiedz, że się
trochę stresujesz wystąpieniami publicznymi - takie publiczne powiedzenie o
tremie pomaga

a jeśli masz dobrze przygotowane wystąpienie to problem po kilku chwilach
powinien zniknąć
pomyśl, że to tylko ludzie - wyobraź ich sobie w trakcie codziennych
czynności - oni też jedzą, mają problemy w domu, korzystają z ubikacji itp
:) to nie żadna publiczność

plusz ( http://www.plusz.pl )

3. Data: 2005-05-16 17:25:52

Od: "taora" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości

> trema to rzecz normalna, więc nie ma się czego wstydzić
>
> proponuję więcej ćwiczyć wystąpień publicznych - najlepiej zapisz się na
> jakiś kurs, ale to na przyszłość

dla introwertykow takie wystapienie moze okazac sie trauma. nie u kazdego
klin klinem okazuje sie dobrym rozwiazaniem:(

4. Data: 2005-05-16 17:29:11

Od: "Wall" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja zażywam jedną tabletkę propranololu 10 mg, ale trzeba bardzo uważać
żeby zapaści nie dostać, bo ciśnienie obniża.

5. Data: 2005-05-17 05:47:05

Od: "rootkit" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znam ten lek. Czy to, że obniży ciśnienie, spowoduje także zmniejszenie
tremy?

pozdrawiam
rootKit

6. Data: 2005-05-17 19:07:59

Od: BoldTM <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Propranolol osłabia lub znosi objawy pobudzenia adrenergicznego.
Propranolol znajduje zastosowanie w tzw. lękach sytuacyjnych.

-Boldtm

potancja..amorecaps, via'green
Lek na hemoroidy
Wymogi dla punktu aptecznego