Życiorys Panslavisty (Prawuska).

21. Data: 2010-11-10 12:33:22

Temat: Re: ¯yciorys Panslavisty (Prawuska).
Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
news:4cda44cd$0$21009$65785112@news.neostrada.pl...

> A może to syn?
>
> Twoja wiedza tak naprawdę jest GWniana.

oto odpowiedź godna panslavisty. Tak samo gówniana jak on sam.
Z mojej strony EOT.

22. Data: 2010-11-10 12:36:58

Temat: Re: &#175;yciorys Panslavisty (Prawuska).
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
..
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> oto odpowiedź godna panslavisty. Tak samo gówniana jak on sam.
> Z mojej strony EOT.

Nareszcie. Myślałem że chcesz przedyskutować aspekty robota i maszynki do
mięsa produkcji firmy Zelmer w codziennym zastosowaniu w mojej kuchni.
Trolle na temat jakoś nie chcą pisać.

23. Data: 2010-11-11 20:37:14

Temat: Re: Życiorys Panslavisty (Prawuska).
Od: Toitoi Base Manager <m...@t...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-09 18:44, kika pisze:
? Panslavista i kilka innych osób wnoszą do dyskusji
> pewien koloryt.

ta, kolor brunatny to też koloryt??

24. Data: 2010-11-15 19:29:18

Od: dr Kamil Wypłosz <w...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-11-10 07:08, Waldemar Maria Pawlak pisze:
> [...]
> pojawiają się na kuchni jakies listy o porwanej córce, jakies polityczne
> wymioty. itp. posty, które świadczą o twojej zwichrowanej psychice.

o wnuczce, a sylinek to to spłodzony z sylą bachor z nieprawego łoża

25. Data: 2011-01-09 17:37:25

Od: "jerzy.n" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prawda w oczy kole" <m...@g...pl> napisał w
wiadomości news:ib5jo3$86p$1@inews.gazeta.pl...
> Foto => http://pu.i.wp.pl/?k=MTAyODAzMTMsMzIyMzQz&f=Salut.JP
>
> Życiorys na stronie IPN => http://tinyurl.com/49fkna
>
> ur. 08.03.1946 Lubstówek. Zamieszkały - ul. Okrza 4, Nieporęt
> późniejsze miejsce zamieszkania - osiedle WSK w Mielcu
"...Jak kapitalizm to kapitalizm
jesteśmy wielcy byliśmy mali
pierwszą brygadę w radiu nadali
jakąś ulicę przemianowali
Jak kapitalizm to kapitalizm
Żyda z Ubekiem w lesie złapali
kościół podobno chcieli podpalić
aż strach pomyśleć co będzie dalej
Moi koledzy poszli w biznesy
bo przestał słuchać ich naród
nawet gdzieś w niebie maja adresy
a ja zostałem sam z gitarą
Każdy zbuduje willę i basen
normalna przecież to sprawa
i tylko jakoś smutno mi czasem
że nie mam z nimi o czym gadać
Jak kapitalizm .....
Jak kapitalizm to kapitalizm
szablą weźmiemy co nam zabrali
jesteśmy mali byliśmy mali
żebyśmy tylko się doczekali..."
To cała Polska ...
(Pod Budą)
radze posłuchac i pomyslec troche jesli ktos wie co to myslenie ;-))

26. Data: 2011-01-09 18:29:36

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jerzy.n" <d...@p...fm> wrote in message

> Użytkownik "Prawda w oczy kole" <m...@g...pl> napisał w
> wiadomości news:ib5jo3$86p$1@inews.gazeta.pl...

Fajansie, to wszystko to zwykłe oszczerstwo...

27. Data: 2011-01-09 18:50:16

Od: "Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajansie, to wszystko to zwykłe oszczerstwo...

Noooo, IPN kłamie?

28. Data: 2011-01-09 18:57:13

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Waldemar Maria Pawlak" <w...@w...pl> wrote in message
..
> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Noooo, IPN kłamie?

Pisze o tobie, mykwo.

29. Data: 2011-01-09 21:13:03

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Jan 2011 18:50:16 +0000 (UTC), Waldemar Maria Pawlak
napisał(a):

> Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Noooo, IPN kłamie?

IPN posiada dane zbierane przez agentów, czyli osoby na dziś wątpliwego
autoramentu. Wiele osób zostało tym POKRZYWDZONYCH.

30. Data: 2011-01-10 05:14:00

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> IPN posiada dane zbierane przez agentów, czyli osoby na dziś wątpliwego
> autoramentu. Wiele osób zostało tym POKRZYWDZONYCH.

Uporczywe "nurzanie mnie" w szambie z nieprawdziwymi danymi dowodzi jak
bardzo jakichś sqrwysynów uwiera moja działalność polityczna.
Nigdy nie byłem agentem, ani TW i jeszcze jakichś tam innych wywiadów.
Ale żeby mnie niszczyć robiono ze mnie szpiega narzecz Wolnej Europy,
szpiega wywiadu gospodarczego działającego przeciw ZSRR (kupowałem części
elektroniczne produkcji ZSRR do naprawy sprzętu AGD i RTV - he...he, jakby
cywilna produkcja miała przewagę nad zachodnią w tym względzie).
Tylko WSIoki i eSBuce to taka chodząca tępota, że nie znaleźli na mnie
ani jednego haka (bo gdyby jakiegoś mieli to wykończyliby mnie. Próbowano
mnie kilka razy zabić, ale widać Bogu podobało się sprowadzić te zamiary na
manowce...

Jestem Polakiem i wyłącznie polskie są moje sprawy.

PLACKI ZIEMNIACXZANE
TYM, KTORYM ROBIC SIE NIE CHCE, A JESC SIE CHCE...
Job Openings for Medical Transcriptionists [1+ years of relevant experience]
SKONCZYLEM
POWITANIE