Zyczenia

1. Data: 2002-12-20 17:15:14

Temat: Zyczenia
Od: "Kasia" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Życzę wszystkim pogodnych i cieplutkich Świąt Bożego Narodzenia aby
pachniały choinką i pierniczkami, a światełko z Wigili ogrzewało Was przez
następny rok.
Kasia
Ps idę właśnie piec pierniczki z moją córcią (3,5 roku)

2. Data: 2002-12-20 19:56:49

Temat: Re: Zyczenia
Od: "yellow_river" <y...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kasia" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> następny rok.
> Kasia
> Ps idę właśnie piec pierniczki z moją córcią (3,5 roku)

smacznego

i nawzaje,m wesolych swiat.

www.raus.de

REKLAMA:

Kochana rodzinko :-)
Życzenia Świąteczne
"Jeżeli jeden prawowierny...
warszawa mokotów poszukuję opiekunkę do dziecka 6 miesięcznego
Miałam rodzinę...