Żydowsk(a mentaln)ość.

1. Data: 2018-02-03 17:02:58

Temat: Żydowsk(a mentaln)ość.
Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Woody Allen - ,,Alicja".

Kobieta u hipnotyzera słyszy pytanie:
- Co pani widzi?
- Pingwiny.
- Co pani o nich wie? Są katolikami?

Klasyk.
Tacy oni właśnie są.
Żydzi są autorami własnego holocaustu.

2. Data: 2018-02-04 11:30:32

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

I będą znów.
Bo taką mają mentalność, że do niego doprowadzają.

3. Data: 2018-02-04 11:43:21

Temat: Re: Żydowsk(a mentaln)ość.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-04 o 11:30, i...@g...pl pisze:
> I będą znów.
> Bo taką mają mentalność, że do niego doprowadzają.

Wytłumacz mi jedno. Skoro wszyscy Polacy tak kochali Żydów, że w czasie
wojny wszyscy Polacy im pomagali, że nie było ani jednego Polaka, który
by brał udział w ich mordowaniu... to skąd się biorą teraz tacy jak ty,
którzy Żydów nienawidzą?

To właśnie tacy jak ty w tamtych czasach donosili na Żydów, podpalali
stodoły, zachęcali do mordowania i sami mordowali. Tak samo jak wtedy
było oszołomstwo nienawidzących innych ludzi, tak są i teraz.
Jesteś tego najlepszym przykładem.

Nie ma czegoś takiego jak krystalicznie czysty naród polski. Wszędzie na
świecie żyją ludzie i ludzie kanalie.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2018-02-04 12:14:47

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

> to skąd się biorą teraz tacy jak ty,
> którzy Żydów nienawidzą?

Nienawiść??
Stwierdzanie faktów.
Masz żydowską mentalność i retorykę - kiedy ktoś stwierdza (o tobie) niewygodne
fakty, ty podnosisz rejwach (żyd.) i nazywasz to nienawiścią.

Żydzi są mi dokładnie obojętni, tak jak każdy inny człowiek, póki mi nie nadepnie na
odcisk.
Istnieją jednak takie mentalności, które mają w naturze nadeptywanie - i są to Niemcy
i Żydzi.
Piwiedz mi np. - dlaczego i z jakiej przyczyny Żyd Woody Allen (i nie tylko on) wciąż
w swoich filmach deprecjonuje i zaczepia katolików?
Jakie ma powody?
No i oczywiście dlaczego, jeśli nawet jakies ma, to takie żydowskie mentalności jak
jego i twoja nigdy nie nazwą ich ,,nienawiścią"?
Wiesz, dlaczego tak jest?

5. Data: 2018-02-04 12:46:23

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2018-02-04 o 12:14, i...@g...pl pisze:

> Nienawiść??
> Stwierdzanie faktów.

Podaj jeden.
Tylko nie taki, że jakiś Żyd kogoś zabił czy zgwałcił. Ja ci mogę bez
problemów również podać przykład takiego Polaka.

Więc zamiast bredzić ogólnikami napisz o co ci konkretnie chodzi.

> Masz żydowską mentalność i retorykę - kiedy ktoś stwierdza (o tobie) niewygodne
fakty, ty podnosisz rejwach (żyd.) i nazywasz to nienawiścią.

Masz faszystowską mentalność i retorykę. Jak jakiś Niemiec pierdnął przy
stole, to wszyscy Niemcy pierdzą przy stole.
To nie są fakty, to czysta, bezinteresowna nienawiść. Do Żydów, Niemców
czy do każdego innego dowolnie wymyślonego wroga.

> Żydzi są mi dokładnie obojętni,

I to dlatego ich tak nienawidzisz? :/

> tak jak każdy inny człowiek, póki mi nie nadepnie na odcisk.

Bredzisz. Jak ci Niemiec pierdnął przy stole, to masz pretensje do
wszystkich Niemców, a nie do tego konkretnego człowieka. Przeczysz sama
sobie.

Pewnie w życiu żadnego Żyda nie spotkałaś, a jeśli nawet spotkałaś
jakiegoś popaprańca, to na tej samej zasadzie powinnaś nienawidzić
wszystkich Polaków, bo i u nas są popaprańcy mordujący, kradnący i
gwałcący dzieci.

> Istnieją jednak takie mentalności, które mają w naturze nadeptywanie - i są to
Niemcy i Żydzi.

Bredzisz.
Jestem Polakiem i nie mam w naturze kradzenia samochodów i oszukiwania
ludzi np. obiecując im pracę w niewolniczych warunkach.
https://wiadomosci.wp.pl/polak-wiezil-polakow-i-zmus
zal-do-niewolniczej-pracy-policja-pokazala-nagranie-
6182627348440705a
http://serwisy.gazetaprawna.pl/praca-i-kariera/artyk
uly/958850,wspolczesne-niewolnictwo-niewolnicy-w-pol
sce.html

> Piwiedz mi np. - dlaczego i z jakiej przyczyny Żyd Woody Allen (i nie tylko on)
wciąż w swoich filmach deprecjonuje i zaczepia katolików?
> Jakie ma powody?

Pewnie takie, jakie ma każdy normalny człowiek znający historię.
Historię katolicyzmu również.

Powiedz mi np. - dlaczego i z jakiej przyczyny nienawidzisz wszystkich
Żydów, skoro nie lubisz tego konkretnego?

To są właśnie te twoje brednie. Jeden nadepnie ci na odcisk, ale nie
przeszkadza ci to w kolejnym zdaniu napisać: "Istnieją jednak takie
mentalności, które mają w naturze nadeptywanie - i są to Niemcy i Żydzi."

> No i oczywiście dlaczego, jeśli nawet jakies ma, to takie żydowskie mentalności jak
jego i twoja

Ani żydowska ani moja.
Jeżeli Woody Allen ma jakieś powody, to są jego powody.

> nigdy nie nazwą ich ,,nienawiścią"?
> Wiesz, dlaczego tak jest?

Oczywiście, że wiem.
Bo nie ma czegoś takiego jak polska czy żydowska mentalność.
Nie każdy Polak jest chory z nienawiści tak jak ty. Więc to nie jest
polska mentalność, tylko twoja.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

6. Data: 2018-02-04 19:41:58

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Kviat
> [...]

Jesteś tego najlepszym przykładem.

Nie ma czegoś takiego jak krystalicznie czysty naród polski. Wszędzie na

Dlatego mordercy Żydów jak Ikselka nadal mogą wzywać do nienawisci bo ta patologia
ludzkosci nie została ukarana tutaj. Ten brak kary dla patologii ludzkości w tym
kraju owocuje tym co mamy że następni bezkarnie tancują w patologii jakby to było coś
normalnego. Taka Ikselka podczas wojny by dostała kulę w łeb za hańbienie narodu
polskiego, tylko że działalnośc AK była niestety bardzo ograniczona, co nastepnie nam
wybiło ponownie w 68roku i wybija ponownie, niestety na szkodę kraju bo oni szkalują
dobre imię Polski.

7. Data: 2018-02-04 19:48:24

Od: Lord Gender <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

i...@g...pl

Tylko chce przypomieć że Żydzi obecnie mają atomówki więc się nazistko orientuj bo
tereaz to was puszczą na grzybobranie jak się zdenerwują, bo ile razy można być
nazistom, grzyboranie rozwiąże problem odpadów ludzkosci.

8. Data: 2018-02-04 20:34:15

Od: "Ghost" <n...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik napisał w wiadomości grup
oglegroups.com...

>Woody Allen - ,,Alicja".

> [...]

Oczywiscie tympa ikselcia nie zalapala - pingwin to zakonnica, w zartach,
imbecylu.

9. Data: 2018-02-05 11:30:09

Od: i...@g...pl szukaj wiadomości tego autora

Imbecylu - jak sobie żyd jeździ po zakonnicach i katolikach, to dla ciebie ,,żart", a
jak katolik cokolwiek o żydach, to ,,nienawiść" i ,,antysemityzm" oraz ,,chęć
mordu".
Tym się właśnie charakteryzuje żydowska mentalność. I ty ją prezentujesz w wydaniu
klasycznym.

10. Data: 2018-02-06 19:29:38

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Kviat" wrote in message news:5a76f28e$0$584$65785112@news.neostrada.pl...

> Pewnie takie, jakie ma każdy normalny człowiek znający historię. Historię
> katolicyzmu również.

Czy to nie była przypadkiem komedia?
Nie oglądałem, ale odniesienie się do "pingwinów" jest
raczej humorystycznym podejściem do skojarzeń ze
strojami zakonnic a nie jest oznaką jakiejś nienawiści.

Komedianci przeważnie śmieją się z tego co śmieszne.
A inne religie są zwykle śmieszne dla ludzi innego wyznania,
no bo przecież są, no nie? Wszystkie religie są śmieszne
jednakowo dla ludzi w ogóle niewierzących.

Rodzina Ulmów.
Czy wszyscy ludzie
Co na to wszystko Polacy?
Nie ma powrotu do Polski...