Żydowskie ciasto ze śliwkami - prośba o przepis

1. Data: 2005-09-20 15:06:58

Temat: Żydowskie ciasto ze śliwkami - prośba o przepis
Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Naszło mnie na placek ze śliwkami, a przeglądając archiwum prk natknęłam się
na pochwały pod adresem żydowskiego ciasta ze śliwkami (przepis podany przez
Krysię Thompson). Niestety googlanie nic nie dało poza jednym
niedziałającym linkiem. Czy autorka lub ktoś inny może go przypomnieć,
zwłaszcza że sezon śliwkowy w pełni?

Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

2. Data: 2005-09-22 05:26:50

Temat: Re: Żydowskie ciasto ze śliwkami - prośba o przepis
Od: "Małgorzata Leszczyńska" <g...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nika <n...@a...pl> napisał(a):

> Witam,
>
> Naszło mnie na placek ze śliwkami,

Nie pocieszę Cię przepisem, o który prosiłaś. Ale może ten Ci będzie
odpowiadać?
http://www.gotowanie.wkl.pl/przepis5115.html

3. Data: 2005-09-22 12:45:04

Od: "Andrzej" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nika" <n...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> przez Krysię Thompson). Niestety googlanie nic nie dało poza jednym
> niedziałającym linkiem. Czy autorka lub ktoś inny może go przypomnieć,

Prosze bardzo:
http://groups.google.com/group/pl.rec.kuchnia/browse
_thread/thread/b2a767cff9cac9c5/c261656589c30e67?lnk
=st&q=placek+sliwkowy&rnum=2&hl=pl#c261656589c30e67
pozdrawiam, Andrzej
--- ciężko jest lekko żyć ---

4. Data: 2005-09-22 17:03:52

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pięknie dziękuję.

5. Data: 2005-09-22 20:55:18

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Sep 2005 17:06:58 +0200, "Nika"
<n...@a...pl> wrote:

> [...]
>Krysię Thompson). Niestety googlanie nic nie dało poza jednym
>niedziałającym linkiem. Czy autorka lub ktoś inny może go przypomnieć,

Nie bylo mnie, wlasnie wrocilam na lono rodziny, ale widze, ze
przepis sie znalazl (chyba, bo linku nie sprawdzalam :PP)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

6. Data: 2005-09-22 21:03:14

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze jedno pytanie - przepis podaje 140 g cukru. Czy ten cukier idzie do
ciasta, czy na posypanie?

7. Data: 2005-09-23 06:55:03

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 22 Sep 2005 23:03:14 +0200, "Nika"
<n...@a...pl> wrote:

>Jeszcze jedno pytanie - przepis podaje 140 g cukru. Czy ten cukier idzie do
>ciasta, czy na posypanie?

O ile pamietam (a przepisu nie znajde jeszce dlugo, bo remont,
tez dlugi, centkowany...krety, jak waz boa...dokaldnie!), ale do
posypania jest cukier z cynameonem i 140 g to dosc duzo do
psypania - ja biore do posypania tak z czubata lyzke...sprobuj to
tylko do ciasta, a osobno wez cukier z cynamonem do posypania.
najwyzej pierwsze ciasto Ci wyjdzie za slodkie, zniechecisz sie,
u mnie sie skonczy remont i znajde przepis...co Ty na to? :))))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

8. Data: 2005-09-23 19:08:01

Od: "Nika" <n...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dobra, jutro będę ćwiczyć. Powodzenia w remoncie :-)))

--
Nika
Pisz tutaj
http://www.cerbermail.com/?MASYSQ8hEw

sos śmietanowy
pstrag w folii
Prawdziwa kwaśnica - przepis poszukiwany.
Kapusta kiszona w sloikach
graham, czy razowy?