Żydowskie dominantki.

następny post »
From: LeoTar Gnostyk <l...@l...net>
Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.polityka,pl.soc.religia
Subject: Żydowskie dominantki.
Date: Sat, 10 Feb 2018 15:07:06 +0100

Kilka dni temu, przypadkowo, obejrzałem na youtube kilkuminutowy filmik
o Benjaminie Netanjahu i jego żonie Sarze, która jest z wykształcenia
psychologiem. Nieprzyjazny, wrogi wyraz jej twarzy oraz apodyktyczny
ton wypowiedzi przypomniały mi lata, kiedy sam byłem uzależniony od
kobiety i kiedy to zrobiłbym wiele byle tylko urządziła mi seksualną
ucztę. Ale uczty się nie doczekałem lecz w zamian za to, że nieopatrznie
pokazałem dzieciom smak życia w zaufaniu, szacunku i wolności, zostałem
przez nią wystrzelony z rodziny - pewnie miała nadzieję, że wystrzeli
mnie w kosmiczny niebyt.

Gdy zobaczyłem i usłyszałem ton Sary Netanjahu zdałem sobie sprawę, że
Benjamin zachowuje się dokładnie tak, jak zachowywałem się kiedyś ja i
zdałem sobie sprawę z tego, że żydowski atak na Polskę to zakamuflowany
atak starowierców, całkowicie uzależnionych i podporządkowanych Kobiecie
(matriarchat), na nowe społeczeństwo świadomie wybijające się na wolność
od seksualnych uzależnień i domagające się równości i partnerstwa między
Kobietą i Mężczyzną. Takim wiodącym społeczeństwem jest teraz właśnie
polskie, chrześcijańskie społeczeństwo, które, wprawdzie początkowo
nieporadnie, ale stara się w sposób coraz bardziej systematyczny uwolnić
od matriarchalnej zarazy sprowadzającej kobietę do roli prostytutki, za
co nienawidzi ona Mężczyznę.

Głupim byłby jednak ktoś, kto posądzałby żydowskich mężczyzn o
sprowokowanie tego ataku; sprężynami-inicjatorkami tego niebezpiecznego
ataku są najbardziej znaczące kobiety żydowskie, które starają się nadal
utrzymać władzę nad całym męskim stadem. Władzę, którą sprawowały
hymenem nad nieświadomym Mężczyzną od samego zarania Stworzenia. A
żydowscy mężczyźni są tylko narzędziami i ofiarami
w rękach jadowitych Żydówek, z których wiele uchodziło za najlepsze
kurtyzany w historii, i które zawsze manipulowały mężczyznami od nich
uzależnionymi po to by władza należała do kobiet. Kobiet, które uważały
się za ofiary męskiej chuci, którą same wszak podsycały po to by
następnie robić z mężczyzn ofiary swego parcia na władzę. Parcia, które
zostało uruchomione przez brak poczucia własnej wartości oraz pochodne
tego zjawiska czyli brak zaufania i brak szacunku.

I gdziekolwiek nie zajrzymy w historię zawsze w tle wielkich rzezi
pojawiały się zawsze żydowskie kobiety. To one prowokowały powstawanie
krwiożerczych idei, które następnie były wdrażane przez uzależnionych od
nich, i chcących się wkupić w ich łaski, męskich wykonawców-morderców.
To one nakręcają spiralę przemocy, której ofiarami stają się dzieci,
mężczyźni a także one same, albo co naiwniejsze z nich.

Mężczyźni, zmądrzejcie wreszcie i zacznijcie wdrażać rozwiązanie, które
uwolni świat od kobiecej nienawiści do Mężczyzny, albo bogini Kali
będzie miała kolejną krwawą ucztę. A wszystko tylko po to by żydowskiej
Kobiecie dać satysfakcję za poniżającą prostytucję, do której
doprowadziła ona sama lecz w żaden sposób nie chce się z tym faktem
pogodzić i przyznać do popełnienia błędu. Tak jak Żyd, który z ukrycia
oszukuje, kradnie i zabija ale posądza o to wszystkich naokoło siebie
zaś stara się uczynić niewinnym i ofiarą zbrodni. A wszystko dla dupy.

LeoTar Gnostyk

Świat według LeoTar'a - http://leotar.net/year_2018