Żywienie bankietowe

31. Data: 2006-08-05 05:25:30

Temat: Re: Żywienie bankietowe
Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <b...@a...pl> a écrit dans le message de news:
eb0dm8$j8g$...@i...gazeta.pl...

> Tyle ode mnie. Pogadamy jak zrozumiesz czego nie rozumiesz w
> tym http://glinki.com/?l=zq8fek bo na razie szkoda mi nerwow.

a wiec jednak problem z nerwami :) Jeef-owa ci pomoze:))))) ulebieniec w
koncu jestes nie!

Jurek

32. Data: 2006-08-05 05:27:49

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
eb12bv$t1a$...@i...gazeta.pl...
> ano nic,.... nogawki moich spodni ktore znowu usilowales podlac, sa
> nieprzemakalne....

widze ze juz cie tak potraktwano! madre pieski masz w otoczeniu :)

> Przetrzyj pysk burek,..... bo slina ci chyba cieknie...
> Jeff

a to po Polsku, czy slang z twojej sekty?

Jurek

33. Data: 2006-08-05 05:29:07

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> a écrit dans le
message de news: eb0dm4$kv3$...@i...gazeta.pl...
> Musisz wybaczyc Andrzejowi. To mialo wyjsc spod piora Rocha Kowalskiego, a
> tu taka wtopa :)))

a do tego jasnowidz! Cooler , coraz Ci blizej do Arusia i Jeff-owej :)

Jurek

34. Data: 2006-08-05 11:20:16

Od: "Krystyna*Opty*" <K...@a...spam> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ewka" <e...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik " Jeff" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

> Nie uwazam, aby optymalni zasluzyli na miano sekty. Pewnie nawet nie wiesz co co
takiego
> sekta, a poslugujesz sie tym slowem, gdzies zaslyszanym. Moze sprawdz sobie w
slowniku
> co oznacza to slowo, albo lepiej nie bo jak nie zrozumiesz co tam napisane to Cie
moze
> glowka rozbolec.

Ten temat Jeff ma już dobrze obcykany. Nie byłaby sobą, gdyby juz kiedyś do
organizacji
zajmującej się sektami na nas nie doniosła... Z tego donosu potem pojawiła się na
naszej
grupie opty krótka, acz ciekawa dyskusja z osobą z tej organizacji. Niestety, wątek
ten
właściciel forum skasował (ale do dzisiaj trzyma całe archiwum newsów naszej opty
grupy
z czasów, gdy jeszcze nie miał tego portalu, a grupa istniała jako newsy).

Podaję kilka cytatów, żebyś miała względną orientację z kim masz okazję dyskutować:
Rzeczony wątek z dnia 2003-02-21 pt: "Sekta" założyła na grupie Mili na życzenie Anny
treścią z ich prywatnej korespondencji (na stronie www. go nie ma, może jest jeszcze
dostępny w wersji news://news.dobradieta.pl/dieta.niskowęglowodanowa ) ale od
kwietnia
tego roku właściciel portalu T.T. (były optymalny) niestety zakończył synchronizację
grupy dyskusyjnej w formie news więc być może że już na zawsze ten wątek zniknął.

Ale ja ten wątek (w formie news) dyskusji donosicielki Anny/Annyklay/Hanny/Jack
(obecnie
Jeff) z Mili (pracownikiem ds. sekt w Polsce) - nadal mam.

Najwyraźniej Anna póbowała na priva przekonać Mili - pracownika ds. sekt, że
optymalni są
sektą. Niestety bez rezultatu...
Jednak jej to nie przeszkadza do dzisiaj notorycznie wyzywać nas od sekciarzy (do
spółki
z wege Are i wege niejakim Brumbakiem) na wielu forach.
Tyle nienawiści wzbudza dieta optymalna u niektórych roślinojadów... ;[

Mili na życzenie Anny zamieściła na grupie ich prywatną koresponencję
(już wtedy lubiła nas straszyć):

----Cytuję:
Nie wiem doprawdy dlaczego to ja mam umieszczać Pani korespondencję na
forum... (ma Pani problem z dostępem do Forum?)

Moje posty nie dotyczą zasad DO tylko Pani bezpodstawnych oskarżeń. Jeśli
uważa Pani DO za sektę proszę to zgłosic do sądu, ale najpierw proponuję
zapoznać się z fachową literaturą (polecam: Psychomanipulacje w sektach - S.
Hassan). Wówczas proszę napisać na forum podając konkretne argumenty
przemawiające za tym, iż DO to sekta.

[Za pozwoleniem p. Anny]:

Szanowna Pani widze ze spodobala sie Pani "zabawa" i oczywiscie to mial byc
ten " szach- mat"?:))

> p. Anno proszę do mnie odpisywać na forum a nie prywatnie.
> Jeśli chodzi o sekty, to pracuję w Ośrodku do spraw Sekt i jestem w stanie
> rzetelnie ocenić czy dane stowarzyszenie jest sektą czy nie.

Zaluje bardzo ale na Pani prowokacje niestety odpowiem tylko na adres
prywatny. Chce Pani zadac jedno pytanie: jesli Pani rzekomo pracuje w Osrodku
do spraw Sekt to czy Pani odniosla juz jakies sukcesy w tym zakresie?
Osobiscie mam co do tego pewne watpliwosci, poniewaz nie sprawdzila Pani
jak widze najnowszej informacji zamieszczonej na stronie optymalni.org , z
ktorej wyraznie wynika ze nie jestem jedyna osoba myslaca w ten sposob ruchu
opty, z tym ze ja dodatkowo, mam wiecej dokumentow natury naukowej. Niestety
sa to moje prywatne dane i napewno sie z Pania nimi nie podziele poniewaz nie
mam do Pani zaufania.

> Ponownie podkreslam: ze jesli naprawde chce Pani jeszcze cos wiecej
> wiedziec o prawdziwej dietetyce i jej zwiazkach ze zdrowiem, zapraszam na
> wyklady do Kanady.
> Przelot , pobyt oraz koszty wykladow, niestety sa dosc wysokie. Moge
dodatkowo na Pani prosbe osobista i na Pani adres (listowny) domowy podac

--
Wysłano ze strony http://forum.optymalni.org/
--Koniec cytatu.

I jeszcze inny wątek z wnioskami Mili (Anna jako Jack atakuje bez powodu też Halinę):
Wątek: "Pieniactwo" 2003-07-01 :
-------------------------------------Cytat:

Jack napisała:
"Mili" <e...@p...onet.pl> wrote news:bds235$5g1$1@tryton.plocman.pl...
> skłonność do wszczynania licznych spraw sądowych, dochodzenia rzeczywistych
> lub UROJONYCH krzywd. Może być cechą charakteru lub też wynika z zaburzeń
> psychicznych. nie martw sie, to sie leczy...

Czy to sa krzywdy urojone to tylko moga osadzic specjalisci a nie ty.
Dlatego aby wyjasnic sprawe kto prowokuje i kto ma zaburzenia psychiczne
prosilem cie o podanie twoich danych personalnych. Zyjemy juz w czasach
demokracji i metody ktore kiedys byly stosowana w celu zamkniecia ust
przeciwnikom, nie moga byc tolerowane. Jesli w Polsce ma byc lepiej,
to nalezy takie postepowania jak twoje ujawniac. Daje ci jeszcze troche
czasu na rozwazenie mojej propozycji.
Jack
jack napisała:

http://www.optymalni.pl/page.php?nset=20&id=9
mili, na tym drugim zdieciu po lewej to twoj maz czy tatus? A moze to szef
centrum do scigania sekt? jack
Halina napisała:

Droga Pani Hanno! To też są pewne insynuacje (och jak Pani to jednak
lubi ), bo ja nie pobierałam i nie pobieram żadnego zasiłku a zyję z
polskich ciężko wypracowanych money .
I tutaj długo jeszcze nie będę nic pobierała.
"Halina" wrote news:3F01BDCC.3F4553BC@sympatico.ca.....

> [...]
> A jak trzeba będzie kiedys cos od Canady...to mój syn wystarczająco
> ciężko tu pracuje i też mu bardzo duzo odciągaja na te cele, ze na matkę

ok. w beletrystyce science-fiction jestes tez dosc " utalentowana".-).
Insynuacje : Przygania kociol garnkowi, a obaj jednakowi.. (przyslowie
ludowe:-)).

Wszedzie widzisz jakas hanne.Bardzo cie skrzywdzila?;-)
ach, e-mail juz poszedl ;-(((
zapomnialem cie poprosic abys napisala wierszyk o tej slicznej swince ktora
w uszkach i w ryjku ma tyle kolagenu . [tu Annaklay/Jack wrzuciła na grupę zdjęcie
świni - było dostępne w news.dobradieta.pl - dop. Krystyny]

Jack
"Mili" <e...@p...onet.pl>

> Jack znowu zapomniałeś wziąć lekarstw!(może są źle dobrane?).. albo
opuściłeś terapie... Zupełnie nie dbasz o siebie... i takie są tego skutki

A jakie mi polecasz? Czy te twoje sa wystarczajaco dobre? Napisz tez cos o
twojej terapii, bo bardzo madrze piszesz. Jack
-------------------------------------------------Kon
iec cytatów

I tak zabawnie jest już od paru lat ;)

Z perspektywy czasu okazuje się, że jednak Mili miała rację...

Krystyna

35. Data: 2006-08-05 12:24:32

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* <K...@a...spam> napisał(a):

> Napisz coś mądrego, chętnie przeczytam.

..nooo...wlasnie,....hmmm.....np. przepisz cos dokladnie z "Optymalnika" lub
"Optymalnych" albo STAREGO testamentu lub Talmudu, sfabrykuj jakis wyjatkowo
paskudny oszczerczy paszkwil (warto zapoznac sie ze wzorem takowych ktore
systematycznike wysyla na to grupe od kilku miesiecy obywatelka
optykrystyna)...albo zacznij pisac takie merytoryczne posty, jak to np. robi
wyjatkowo aktywny optyjurek.....albo takie genialne teksty, ktorych autorka
jest arcymadra optykrystyna....o np. takie:

http://glinki.com/?l=ysm3nj

.....wtedy ona chetnie to przeczyta bo bedziesz wreszcie madrze pisal i
wszystko bedzie cool.....:)

-----
Jeff

36. Data: 2006-08-05 17:05:56

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" <j...@g...pl> a écrit dans le message de news:
eb22m0$e3r$...@i...gazeta.pl...
> ..nooo...wlasnie,....hmmm.....np. przepisz cos dokladnie z "Optymalnika"

uwazaj bo obrazasz wielkiego przyjaciela twoich protegowanych Arusia i
Coolera! "Optymalnik" to papierowa tuba propagandowa niejakiego TT!? Nie
wiedzialas tego?!

Jurek

37. Data: 2006-08-05 17:27:27

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "andy" <c...@g...com> napisał w wiadomości
com...
Procent kalorii w spożywanych składnikach spożywczych:

<30% z białka, 35-45% z tłuszczów, 35-45% z węglowodanów.

Jest to najgorszy z możliwych modeli żywienia, który narusza
fundamentalną zasadę dietetyczną nie mieszania paliw i jest
główną przyczyną epidemii chorób cywilizacyjnych.

==================

Co to za brednie?

DJD

38. Data: 2006-08-05 17:49:07

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
news: eb2klq$kl9$...@n...onet.pl...
> Użytkownik "andy" <c...@g...com> napisał w wiadomości

> Co to za brednie?
>
> DJD

nie wieksze niz te wypisywane na psw :)

Jurek

39. Data: 2006-08-05 17:55:15

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

> "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> a écrit dans le message de
> news: eb2klq$kl9$...@n...onet.pl...

> nie wieksze niz te wypisywane na psw :)

Brednie jak brednie, zawsze są u mnie na poziomie bredni. Nie różnicuje ich.

DJD

40. Data: 2006-08-05 19:04:00

Od: Are <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dominik Jan Domin wrote:

> Co to za brednie?

Brednie*Opty* ;p

jak zwiekszyc ilosc białych krwinek?
Odchudzanie przez internet?
[pyt] Ustalenie, co jesc, a czego unikac
A co, jesli to wszystko bylo jednym wielkim tlustym klamstwem?
Produkty z NNKT Omega-3 i Omega-6