[OT] Propozycja terminu na spotkanie czerwcowe w Krakowie

1. Data: 2006-05-23 08:23:02

Temat: [OT] Propozycja terminu na spotkanie czerwcowe w Krakowie
Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Lube Kolezanki i Koledzy,

bardzo przepraszam, za nieobecnosc na spotkaniu, lecz jakowas paskuda
wirusowa uwiazala mnie w domu w okolicach toalety. Wiem, ze z tego powodu
nie doszliscie do ustalenia terminu spotkania czerwcowego, w zwiazku z czy
ponizej przedstawiam swoje switale pomysly:
w czerwcu mamy dlugii weekend zwiazny z Bozym Cialem 15 czerwca (czwartek).
Mniemam iz czesc pracujacych u kogos ludziow wezmie urlopy i wymknie sie za
miasto. Pozostaja nam dwa kolejne weekendy jako propozycja na spotkanie: 24
czerwca i 1 lipca. Smiem podejrzewac, ze 1 lipca matki i ojcowie dzieci w
wieku szkolnym beda chcialy je wywiezc z Krakowa. I tym sposobem wyszlo mi,
ze spotykamy sie 24 czerwca. Podejrzewam, ze Andrzej z Viola tez pewnie
planuja urlop. Wypowiedzcie sie w temacie.

Kowiec rekonwalescent
--
skrzacik
Dogs think they're human...

2. Data: 2006-05-23 08:30:38

Od: "lucille" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Właściwie to na spotkaniu też nam wyszło 24 czerwca ;)

3. Data: 2006-05-23 11:04:00

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Smiem podejrzewac, ze 1 lipca matki i ojcowie dzieci w wieku szkolnym
> beda chcialy je wywiezc z Krakowa.

Tak naprawdę to wakacje rozpoczynają się tydzień wcześniej.

Kasia

4. Data: 2006-05-23 12:30:52

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasiaA" <k...@T...pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Tak naprawdę to wakacje rozpoczynają się tydzień wcześniej.
>
> Kasia

lomatku! czy to znaczy, ze proponowany termin jest dla rodzicow nie do
przyjecia?
Kasia, Ty Matka Polka jestes, co myslisz o tym terminie?
A inne Rodzicielki

skrzacik skolowany

ps. chyba mnie ten wirus odmozdzyl :(

5. Data: 2006-05-23 14:09:15

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

tak właściwie to jest chyba jedyny możliwy termin w czerwcu:

3- to za wcześnie
10tego- jest kurs hardengera (trwa ponoć 8 godzin)
17ty- po długim weekendzie

a potem to nam się już miesiąc kończy

6. Data: 2006-05-23 14:25:13

Temat: a co z tym hardangerem?
Od: "Justyna Pawłowska" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl napisał(a):

> [...]
>
> 3- to za wcześnie
> 10tego- jest kurs hardengera (trwa ponoć 8 godzin)

Nie byłam na ostatnim spotkaniu więc prosze o więcej informacji dot. 10
czerwca

Justyna

7. Data: 2006-05-23 19:48:28

Temat: Re: a co z tym hardangerem?
Od: "Dorfi" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> czerwca
>
> Justyna

Kurs zaczyna się o 10 i kosztuje 50 zł. W tej cenie są zawarte materiały, czyli
nic nie trzeba ze sobą przynosić. Jeśli jesteś zainteresowana, to skontaktuj
się z Andrzejem, żeby dopisał Cię do listy. Jeśli będzie mniej niż 20 chętnych
to kursu nie będzie.
Pozdrawiam
Dorfi, która się zapisała

8. Data: 2006-05-24 06:41:12

Od: "KasiaA" <k...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kasia, Ty Matka Polka jestes, co myslisz o tym terminie?

Mnie ten termin odpowiada.

Kasia

9. Data: 2006-05-24 09:04:17

Od: "skrzacik" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "skrzacik" <s...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Mnie ten termin odpowiada.
>
> Kasia
no to zaklepujemy 24 na spotkanie u Andrzeja i Violi jak zwykle o 16:00.
Przypomninajke puszcze po 12 czerwca.

Wasz kaowiec

sweterek
sweterek