a czy któraś z Was szyje?

1. Data: 2002-04-02 14:16:32

Temat: a czy któraś z Was szyje?
Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na wstępie zaznaczam, że trafiłam tu dopiero dziś i jeszcze nikogo nie znam, ale
bardzo sie cieszę, że znalazłam fanki robótek ręcznych. Ja szydełkuję (uwielbiam
to), robię na drutach (też uwielbiam), kiedyś haftowałam, ale cierpliwość mi się
wyczerpała, a aktualnie jestem na etapie szycia, dla trzylatki.
Czy gdzieś można znaleźć wzory serwetek szydełkowych ze schematami?
I wykroje, niezbyt trudne, w skali Burdy radzę sobie z takimi oznaczonymi trzema
kropkami najwyżej....
Będę bardzo wdzięczna za wskazówki..

1. Data: 2002-04-02 19:12:37

Temat: Re: a czy któraś z Was szyje?
Od: "Elzbieta" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:0...@n...onet.pl...
> Czy gdzieś można znaleźć wzory serwetek szydełkowych ze schematami?

Wzory serwetek znajdziesz na serwerze Moniki (Mongi), kiedy wroci po
swietach:) Chwilowo obejrzyj sobie serwety na mojej stronie
http://strony.wp.pl/wp/tomella oraz na stronie Doroty (Szuflada Lakshmi)
www.lakshmi.eu.org

Elzbieta

1. Data: 2002-04-03 06:56:32

Od: <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> www.lakshmi.eu.org
>
> Elzbieta
> Bardzo dziękuję. Mam jeszcze jedno pytanie, bo trochę sobie wczoraj
poczytałam, ale niewiele udało mi się zobaczyć - otóż czy ten serwer Mongi
wczoraj był nieczynny, czy też ja w dalszym ciągu czegoś nie umiem (bardziej
prawdopodobne jest to drugie, niestety). Do tej pory korzystałam z netu tylko w
celach pracowych, powiedzmy.Będę bardzo wdzięczna za ewentualne instrukcje, bo
wena twórcza mnie rozsadza. Ulka

1. Data: 2002-04-03 07:04:00

Od: <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tylko w celach pracowych, powiedzmy.Będę bardzo wdzięczna za ewentualne
> instrukcje, bo wena twórcza mnie rozsadza. Ulka

Serwerek nie dzialal przez cale swieta i jak na razie jeszcze nie dziala, bo
Monga zabrala tfffardziela do domku. Jak wroci to i serwerek zacznie dzialac (o
ile sie dobrze opiekowala dyskiem ;)))
Pozdrawiam serdecznie,
BeAta

1. Data: 2002-04-03 09:48:50

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

(...)
> Serwerek nie dzialal przez cale swieta i jak na razie jeszcze nie dziala, bo
> Monga zabrala tfffardziela do domku. (...)

Chwali się przed rodziną jakimi fajnymi wzorami dysponuje :-))
Pozdrawiam Krycha.

1. Data: 2002-04-03 20:45:06

Od: "Kasia A." <k...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgłasza się szyjąca mama. Aktualnie obszywam już drugie dziecię (3,5 l.).
Robię też na drutach. Haft niestety to dla mnie czarna magia + brak
cierpliwości. Podobnie szydełko.

Pozdrawiam, Kasia.

1. Data: 2002-04-03 22:06:47

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Kasia A. <k...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:a8fpkh$5u4$...@n...gazeta.pl...
> Zgłasza się szyjąca mama. Aktualnie obszywam już drugie dziecię (3,5 l.).
> Robię też na drutach. Haft niestety to dla mnie czarna magia + brak
> cierpliwości. Podobnie szydełko.

nie żartuj, szydełko jest super łatwe i dość szybko się robi, tak samo jak
na drutach :)

Wkn czasem szydełkująca zrywami

1. Data: 2002-04-04 08:43:19

Od: "Katarzyna Antoń" <k...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wkn <w...@w...pl> napisał(a):

> nie żartuj, szydełko jest super łatwe i dość szybko się robi, tak samo jak
> na drutach :)
>
> Wkn czasem szydełkująca zrywami

Zgadzam się, łańcuszek, półsłupki i słupki nie są trudne, ale żeby z tych
elementów skomponować coś fajnego to już dla mnie sztuka. Zostaję przy
drutach :)

Pozdrawiam, K.

1. Data: 2002-04-05 13:11:44

Od: "Renata" <r...@i...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozecie mi powiedziec gdzie mozna znalezc wykroje ciuszkow dla dzieci.
Kedys uszylam dla siebie kilka rzeczy wiec cos tam umiem. Teraz mam rocznego
synka, ktoremu chetnie uszylabym spodnie i to od razu ze trzy pary - chodzi,
raczkuje, siada i nie interesuje go to ze to kaluza albo brudny chodnik. Ale
nie mam pojecia gdzie znalezc jakies wykroje.
Czy ewentualnie wiecie gdzie w Krakowie mozna kupic stare gazety z wykrojami
albo wzorami haftow. Umiem tylko haft Richelieu i takie proste wzorki, moze
ktos podpowie mi czy jest jakas dobra ksiazka opisujaca rozne techniki i
"jak to sie robi?" krok po kroku.
Pozdrawiam serdecznie
Renata

1. Data: 2002-04-05 13:26:08

Od: stynka <s...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

Renata wrote:

> [...]
> raczkuje, siada i nie interesuje go to ze to kaluza albo brudny chodnik. Ale
> nie mam pojecia gdzie znalezc jakies wykroje.

Mnie wypozyczyła trochę wykrojow akasia. Tez jest z Krakowa, więc gdy juz jej
w/w wykroje odesle, moze mogłybyscie sie jakos spotkac? Zapytam ja o to. Odezwij
sie do mnie na priva za jakis tydzien-poltora, OK? Np. po nastepnym weekendzie.
Tez mam rocznego synka, wiec wykroje beda jak znalazl.
Albo powiedz, jakich spodni szukasz, to zrobie od razu po 2 wykroje i Ci
podesle. Ja raczej ogrodniczki, wiec i wykrojow mam kilka.
Daj znac.

Pozdrawiam,
stynka

--