a jak wiele daja 'emotikonki' ;]

1. Data: 2005-01-19 22:14:29

Temat: a jak wiele daja 'emotikonki' ;]
Od: "kalif" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

czlowieka krew przez nie moze zalac, albo wysmienicie porawic humor.

taka moja dygresja :P

1. Data: 2005-01-19 22:31:39

Temat: Re: a jak wiele daja 'emotikonki' ;]
Od: Łukasz Piec <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

kalif wrote:

> czlowieka krew przez nie moze zalac, albo wysmienicie porawic humor.

Szkoda tylko, że 1/3 ludzi, którzy czytają/używają emotków, nie rozumie albo
źle interpretuje ich znaczenie; większość ma problemy z odczytaniem aluzji
choćby spod zwyczajnego :winka:

--
Łukasz Piec * http://piecyk.org
= geniusz przestał myśleć - on wie =

1. Data: 2005-01-19 23:01:21

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

kalif:
> czlowieka krew przez nie moze zalac, albo wysmienicie porawic humor.

Podobnie jest tez w RL. :)

Ogladalem dzisiaj obszerne fragmenty pewnego cyklicznego programu
poswieconego glownie prezentacji unikalnego w swej ~krasie inbecylizmu
mentalnego dwoch bezprzykladnie zalosnie uposledzonych intelektualnie
panow redaktorow jednej z komercyjnych stacji tv.

Gosciem programu byla pani profesor, ktora prawie non stop rechotala
sobie z tego co wygadywali prowadzacy - krotko mowiac z ich kretynizmu.

Wlasciwie w jakis sposob _bardzo_ ja podziwiam. :)

Mnie taki wyjatkowy kretynizm tez niekiedy rozbawia (smieszy), ale
znacznie szybciej tez nudzi - nie mam tyle cierpliwosci dla [razacych
mnie] prob ekspozycji ludzkich ulomnosci, ile zaprezentowala ta
niewatpliwie bardzo bystra i nie mniej madra pani.
Mam nadzieje, ze nie wyniosla z tego spotkania zbyt wielkiego niesmaku.
W kazdym razie zycze jej tego. ;)

--
Czarek

1. Data: 2005-01-20 00:58:50

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Gosciem programu byla pani profesor, ktora prawie non stop rechotala
> sobie z tego co wygadywali prowadzacy - krotko mowiac z ich kretynizmu.

pewien program, jakaś pani, jakaś stacja...

a w pewnej wsi, gdzieś w europie, żyje facet, co mu na chuju siada więcej
niż dziesięć ptaszków.
czy to sójki?

moon

1. Data: 2005-01-20 01:37:06

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moon:
> ... czy to sójki?

Obstawiam kanarki. ;))

--
Czarek

1. Data: 2005-01-20 05:53:34

Od: Łukasz Piec <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

[ciach]

A może teraz coś na temat? ;-)

1. Data: 2005-01-20 08:01:52

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Piec:
> A może teraz coś na temat? ;-)

Zastanawiam sie skad sie biora takie niedorobione mendy jak Ty. :)
Wiesz? To powiedz. ;)

--
Czarek

1. Data: 2005-01-20 09:42:33

Od: "Ewa" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kalif" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> czlowieka krew przez nie moze zalac, albo wysmienicie porawic humor.
>
> taka moja dygresja :P

.....hm....mozna jeszcze sie nakrecic.....ludzka wyobraznie nie zna granic

ewa k

1. Data: 2005-01-20 11:19:08

Od: Łukasz Piec <p...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> Zastanawiam sie skad sie biora takie niedorobione mendy jak Ty. :)
> Wiesz? To powiedz. ;)

Prawda w oczy kole, z tego co widzę. ;-)

1. Data: 2005-01-20 11:59:12

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Łukasz Piec:
> Prawda w oczy kole, z tego co widzę. ;-)

Owszem. :)
Glupota nie boli? ;)

--
Czarek

komunikowanie sie w grupie
Psycholog w poznaniu.
Po co w ogóle żyjecie?
Robaku! W braku świadomości chodzi o BÓL
prozac a amfetamina