a jakie kosmetyki z Niemiec??

1. Data: 2003-09-12 11:27:51

Temat: a jakie kosmetyki z Niemiec??
Od: "nina" <n...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

a moze ktos powiedziec co warto przywiezc z Niemiec (Monachium)?? bo moze
tez kogos wykorzystam :) jakies kosmetyki kolorowe, cos do tlustej cery,
perfumy??

prosze o rade.
pozdro, nina

1. Data: 2003-09-12 11:58:33

Temat: Re: a jakie kosmetyki z Niemiec??
Od: "pamana" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "nina" <n...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> tez kogos wykorzystam :) jakies kosmetyki kolorowe, cos do tlustej cery,

w niemczech także są kosmetyki Mac,świetna kolorówka.
p.

1. Data: 2003-09-12 17:02:50

Od: Lia <L...@a...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-09-12 13:27:51 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *nina* skreślił te oto słowa:

> a moze ktos powiedziec co warto przywiezc z Niemiec (Monachium)?? bo moze
> tez kogos wykorzystam :) jakies kosmetyki kolorowe, cos do tlustej cery,
> perfumy??

Lakiery do paznokci Nivei... IMO są swietne, i do tego bardzo udane kolory.

Poza tym jesli sie szuka czegos punktowego na wypryski to polecam zel Jade.
Wlasciwie ich Jade to to samo co u nas Garnier Czysta Skóra, ale maja jeden
dodatkowy produkt - wlasnie ten zel punkowy: ciemnoniebieski kolor tubki
"jade Garnier Hautklar Anti-Pickel Gel-Shift". Kosztuje od 5 do 7 euro w
zaleznosci od sklepu.

--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154

1. Data: 2003-09-17 16:31:29

Od: "Aneta" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest taka odżywka do włosów szwedzkiej firmy H&M do włosów suchych, jest
podobno w Niemczech, kupiłam ją w Danii i ZAKOCHAŁAM SIĘ, nigdny nie miałam
tak zdrowych włosów, ale niestety u nas nie ma tej firmy, buteleczka jest w
kolorze wrzosu i nie jest to droga odżywka, w ogóle ta firma jest świetna
mam pare ciuchów i materiał są bardzo dobrej jakości

1. Data: 2003-09-25 07:01:07

Od: "iska" <i...@n...stofanet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Aneta" <a...@i...pl> wrote in message
> [...]
> kolorze wrzosu i nie jest to droga odżywka, w ogóle ta firma jest świetna
> mam pare ciuchów i materiał są bardzo dobrej jakości

Ojej, kolejna fanka HMu :) Ja przez pierwsze pol roku w Danii tylko u nich
kupowalam ubrania... Stosunek jakosci do ceny: 200 %. Nawet w Nowym Yourku
idzie mi swietnie (Widzialm raport na BBC :) Ale kosmetyki do tej pory
omijalam... No musze to naprawic :)
I prawie zapomnialam co ci chcialam napisac: HM jest juz w Polsce co
najmniej pol roku. Na razie tylko w Wawie, w parku Wola o ile mnie pamiec
nie myli ale w najblizszej przyszlosci otwieraja 3 nastepne sklepy: Poznan
na pewno, chyba Krakow i Gdansk.

Pozdrawiam
iska

1. Data: 2003-09-25 07:28:53

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> I prawie zapomnialam co ci chcialam napisac: HM jest juz w Polsce co
> najmniej pol roku. Na razie tylko w Wawie, w parku Wola o ile mnie pamiec
> nie myli ale w najblizszej przyszlosci otwieraja 3 nastepne sklepy:

W Wawie są już 2 sklepy H&M. Niedawno otworzyli koło Rotundy. Zarówno w tym
w WolaParku jak i tym nowym tłumy bywają takie wielki i nieokrzesane, że z
zakupami u nich poczkam pewnie.... Ale ciuszki mają ładne, Mówisz, że i
trzymają jakość? Super!

pozdrawiam,
Sana

--
Dwa półgłówki nie tworzą jednej głowy (prof. T. Kotarbiński)
GG #371734

1. Data: 2003-09-25 08:09:53

Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sana/Anna" <a...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zakupami u nich poczkam pewnie.... Ale ciuszki mają ładne, Mówisz, że i

polecam wybrac sie tam w sobote wieczorem - bylam ostatnio po 20 i byl luz.
no chyba ze to dla Ciebie czas imprezowy i nie w glowi Ci wtedy siedziec w
sklepie.

pozdro.
/afa/

1. Data: 2003-09-25 08:16:24

Od: "Sana/Anna" <a...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> polecam wybrac sie tam w sobote wieczorem - bylam ostatnio po 20 i byl
luz.
> no chyba ze to dla Ciebie czas imprezowy i nie w glowi Ci wtedy siedziec w
> sklepie.

Dla mnie to żaden problem - bo do Wola Parku mam jeden przystanek - 5 minut
mi zajmuje znalezienie się tam. A w sklepie moge siedzić i o północy :D

pozdrawiam,
Sana - wcale już tak nie imprezująca, bo się zajęcia zaczynają.

1. Data: 2003-09-25 09:10:12

Od: "afa" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dla mnie to żaden problem - bo do Wola Parku mam jeden przystanek - 5
minut
> mi zajmuje znalezienie się tam. A w sklepie moge siedzić i o północy :D

ja bylam kolo rotundy - tam byl luz, nei wiem jak w wola parku, ale pewnie
tez.

> Sana - wcale już tak nie imprezująca, bo się zajęcia zaczynają.

w weekendy? to wspolczuje.

/afa/

1. Data: 2003-09-25 10:26:50

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Sana/Anna wrote:

> [...]
> zakupami u nich poczkam pewnie.... Ale ciuszki mają ładne, Mówisz, że i

Potwierdzam, ciuchy sa swietne. Zaszlam do H&Mu w Wola Parku, zeby
zobaczyc, co tam jest, a wyszlam z sukienka, 3 bluzkami i spinkami do
wlosow ^^; Wszystko nosi sie swietnie, a ciemnoczerwona bluzka mimo
wielokrotnego prania (bo bardzo czesto ja nosze) nie splowiala w ogole.

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

balsam pielegnacyjny