a moje sajgonki rozklejająsię :(

1. Data: 2009-10-14 19:19:15

Temat: a moje sajgonki rozklejająsię :(
Od: "asia" <h...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie.
Smazyłam raz na patelni - rozklejiły się :(
Dzisiaj wsadzilam do frytownicy i niektóre pękły....jak to robią w
knajpkach ,że sa takie fajne zgrabniutkie i całe,bez najmniejszych pęknięć !
podrawiam Asia

2. Data: 2009-10-14 21:45:51

Temat: Re: a moje sajgonki rozklejająsię :(
Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "asia" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dzisiaj wsadzilam do frytownicy i niektóre pękły....jak to robią w
> knajpkach ,że sa takie fajne zgrabniutkie i całe,bez najmniejszych pęknięć

A jak je przygotowałaś?
pzdr
Grzesiacz

3. Data: 2009-10-15 15:28:08

Od: "wil.ma" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzesiacz" <g...@m...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "asia" <h...@b...pl> napisał w wiadomości
>
> A jak je przygotowałaś?
> pzdr
> Grzesiacz
a przesuszylaś przed smażeniem ? wilgotne będą się rozwalać !

4. Data: 2009-10-15 16:33:10

Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> A jak je przygotowałaś?
> pzdr
> Grzesiacz

namoczyłam papier ryzowy,dawalam troszke farszu i zwijałam jak
goląbki.Ułozyłam na sitku we frytkownicy i zanuzyłam !!!! a tu sajgonki
zaczęły pływac - to akurat dobrze ;) niestety zaczęły sie tez sklejac bokami i
pękać :(((

5. Data: 2009-10-15 16:34:58

Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> a przesuszylaś przed smażeniem ? wilgotne  będą się rozwalać !

niestety nie :( a ile trzeba je suszyć ? i jak ?

6. Data: 2009-10-16 11:39:20

Od: "Grzesiacz" <g...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <h...@b...pl> napisał w wiadomości

> niestety nie :( a ile trzeba je suszyć ? i jak ?

Po prostu odczekaj chwilę, aż będą wilgotne a nie mokre.
Możesz też dodać do wody cukier - będą chrupiące i troszeczkę bardziej
klejące się.
Sajgonki to nie frytki i odstęp między sobą mieć powinny.
pzdr
Grzesiacz

7. Data: 2009-10-16 12:03:31

Od: "wil.ma" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> goląbki.Ułozyłam na sitku we frytkownicy i zanuzyłam !!!! a tu sajgonki
> zaczęły pływac - to akurat dobrze ;) niestety zaczęły sie tez sklejac

naważniejsze to po zrobieniu kłaść na deskę, jak zrobisz wszystkie
to pierwsze bedą już podsuszone i mozna zacząć smażyć
Ważne - najlepiej na patelni - nie muszą być całe zanurzone - trzeba
przewracać - wtedy bedą chrupiące i się razem nie skleją - powodzenia

8. Data: 2009-10-16 18:35:58

Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ważne - najlepiej na patelni - nie muszą być całe zanurzone - trzeba
> przewracać - wtedy bedą chrupiące i się razem nie skleją - powodzenia

bardzo dziekuję :))) pozdrawiam :)

9. Data: 2009-10-16 18:37:03

Od: h...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> klejące się.
> Sajgonki to nie frytki i odstęp między sobą mieć powinny.

dzięki, dzieki... :)) pozdrawiam:)

Faszerowany kurczak bez wątróbki?
Jak to ...
KNEDLE